Mar, 26 Mai 2009, 8:30 Asunto: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Este domingo celébrase en ourense a "Andaina sen fume". soio son 6 Kmt. e haberá sorteos e regalos. O percorrido é pola cidade atravesando as pontes. Animaivos !!!
evarist
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes
Mar, 26 Mai 2009, 11:30 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES
Bos dias Hortas ¿ en onde podia conseguir mais informacion da andaina? un forte saudo.
U
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes
Mar, 26 Mai 2009, 11:35 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (DE OURENSE)
Editei o título para indicar que se refire ao Concello de Ourense.
Mar, 26 Mai 2009, 13:57 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
No Concello de Ourense está tódala información. Na Concellería de Sanidade 988510622, preguntade por Cesar.
evarist
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes
Mér, 27 Mai 2009, 2:05 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Moitisimas grazas.
pentatleta
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Mér, 27 Mai 2009, 12:22 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Evarist, hay ke preparar a subida a San Roque para Agosto.
Saludos Cris. www.cristobalrodriguez.es.tl
evarist
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes
Xov, 28 Mai 2009, 0:51 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Cris,si non me coincide co marathon por parexas en Valtiendas (Segovia) intentarei ir a San Roque.Un moi forte abrazo amigo.
pentatleta
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Xov, 28 Mai 2009, 16:03 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Evarist, e verda ke xo fixeches creo mas veces, Dani gañou ou entrou o podio na carreira da sua categoria creo recordar.
Un saudo para dotos vos. www.cristobalrodriguez.es.tl
evarist
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes
Ven, 29 Mai 2009, 1:50 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Cris,tes razon Dani gañou varios anos na sua categoria en Valtiendas(Segovia).Ahora a miña idea e que debute na marathon formando parexa conmingo si non este ano o vindeiro con 19 anos,pois km e calidade e moitisimas gañas ten de debutar nesta marathon.Si non coincide as fechas vamos os dous a subida a San Roque ou si Dani non ten ninguha concentracion de Judo coa seleccion galega,un moi forte saudo amigo.
pentatleta
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Lun, 01 Xuñ 2009, 16:22 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Evarist, xa me contaras si fuches a andaina, teño ganas de facer algunha e tamen algo de montaña, pero vai ter que ser en pretenporada.
A ver logo si podedes vir a San Roque.
Recordos a Dani e para a familia e pa teu sogro, este ano meu pai botouno moito de menos, sempre lle axuda a dar auga no alto do pirixel na carreira de septembro. www.cristobalrodriguez.es.tl
evarist
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes
Mér, 03 Xuñ 2009, 2:15 Asunto: Re: ANDAINA SEN FUME NAS PONTES (OURENSE)
Moi boas Cris,o final non fun a esta andaina porque o dia anterior fixen os 50 km da andaina de Allariz e o dia seguinte recuperei forzas aunque idea de doblar duas andainas no mesmo fin de semana non me faltou.Este ano meu sogro a de estar na carreira de Viveiro votandolle unha man a teu pai no alto do pirixel,moitos saudos e abrazos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos