Foros ›
INDIGNACIÓN COA FGA E AS SÚAS DELEGACIÓNS
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
devilman

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 7:51
Asunto: INDIGNACIÓN COA FGA E AS SÚAS DELEGACIÓNS

Poño este post para mostrar a miña indignación coa forma de facer as cousas da FGA e as súas delegacións.

A gota que colmou o vaso é unha nova falta de formalidade no calendario da Copa Diputación de A Coruña Cadete-xuvenil. Nesta competición a primeira xornada cambiarona para un venres a catro días da mesma. Pero o grave, é que a terceira xornada que ía ser en Santiago o vindeiro sábado cambiarona para venres e notifícano hoxe e a cuarta que ía ser en Ferrol, cambiana para o venres seguinte. Que pasa, que lles parece que os demais non temos máis cousas que facer, que poden cambiar así ó seu libre albedrío as probas, se eso a seguinte que a poñan un martes pola mañá. Eso sí.... como avisan con tempo.

Esta crítica é polo sinfin de atropelos que se veñen sufrindo ó longo desta tempada, onde dende logo estanse a lucir. Sen ir máis lexos a segunda xornada da Copa Diputación non se puido facer disco, cando estaba no programa, e cando se conta con varios lanzadores na provincia que están á procura de mínimas para os campionatos de España.

E se entramos nos campionatos de escolares o desaguisado xa é total: suspensión masiva de probas con clasificación directa para o provincial, sen participar, probas nos clasificatorios nas que se collen os postos e non as marcas, cando se sabe que as marcas son necesarias para a clasificacións dos 4 mellores ademais de por postos e isto costoulle a algún rapaz non poder ir ós galegos, retrasos incompresibles na realización das probas. No campo a través programan o provincial 4 días antes, e que non lle boten a culpa ó temporal. Algo que non entendo é porque a marcha nas fases comarcales non a fan xunta nenos e nenas, pois ten as seguintes ventaxas: tense 30 minutos menos a pista ocupada, as series teñen máis rapaces, polo que disfruta máis o rapaz e o espectador, as marcas dos rapaces son mellores pois hay máis competencia.. que alguén me diga que cousa hay negativa pois eu non alcanzo a comprendela. As clasificacións adoitan ser un desastre, e encima de poñer os campionato tan pegados sacanas tarde mal e arrasto co que hay que andar despois a facer apaños de última hora, pois xa no é a primeira vez que se coñece a clasificación despois de rematar o plazo de inscripción para a proba seguinte, co cal a reclamacion... je je vai fora de plazo.

HAY QUE PENSAR MÁIS NOS RAPACES E MENOS NA POLÍTICA. POÑERSE A TRABALLAR POLO APOIO Ó ATLETISMO DE BASE E DEIXARSE DO CONTO.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 12:34
Asunto: Re: INDIGNACIÓN COA FGA E AS SÚAS DELEGACIÓNS

Hola devilman; en moitas cousas que dís tes razón; noutras a realidade non é a que parece.
En primeiro lugar e sobre o deporte escolar, dicir que son eles os que poñen as probas as normas e incluso as categorías; non alcanzo a comprender como non se dan conta dunha vez que as categorías escolares e federativas deben unificarse; e esto provoca que nun campionato o teu neno sexa benxamín, noutro alevín,... Polo tanto eso da marcha que comentas e responsabilidade do que se chama "COMPETICIÓN DEPORTIVA EN IDADE ESCOLAR". En canto os desaguisados nas competicións, pois sí, e así...
Sobre o que comentas das Delegacións, en fin..esta é a realidade (falo da de Santiago); escasez de recursos en todo, en especial económicos, o que provoca falta de material e de moitas cousas das que normalmente se critican. Para que vexas os recursos que xenera a Delegación é unha subvención da FGA que normalmente chega con un tremendo retraso e as carreiras populares que facturas a Concellos e institucións públicas que soen tardar unha media de 8-10 meses en pagar. Co cal a situación económica e tercer mundista. Actualmente na miña delegación hai 207, 89 € e esta é a realidade.
O dos xuices é un tema aparte; retrasos, faltas sin xustificar, pasotismo en moitas ocasión,etc.. pero os marróns caénlle a un, sendo un colectivo independente, porque para arbitrar un partido de fútbol fai falla un árbitro só (en moitas categorías) e dous linieres; no atletismo ás veces fan falla 24 xuices para unha competición tipo deporte escolar, etc... de onde os sacas?. Sabes canto cobra un xuiz de atletismo por unha xornada de traballo (maña ou tarde)= 18 €. Por isdo acaban todos queimados e pasando de todo, porque son continuamente increpados criticados, etc... Tamén hainos comprometidos e formais, todo hai que dicilo. En canto as probas hai unha cousa que a moita xente non lle acaba de quedar clara: as instalacións de atletismo son propiedade da Universidade, non da Delegación. O cambio da proba da Diputación do sábado para o venres foi por un tema de permiso na instalación, a cal temos que estar tremendamente agradecidos (a Universidade), e da VF que tes que pedir a outra Delegación porque en Santiago non a hai, e vamos, pensar en comprala e ilóxico, non temos nin para un equipo informático, e con eso dígoo todo.
En resumo, o funcionamento das Delegacións e independiente da Federación no 90% dos casos. Eu levo 2 anos traballando ahí por amor ó arte, porque aquí un non se fai de ouro precisamente, e asegúroche que case lle dedico tantas horas o atletismo como o meu traballo do que vivo.
O bagaxe creo que é moi bó, pero o único que oigo son as críticvas e as rajadas, e personalmente xa estou farto das críticas a cousas que moitas veces se escapan a un; porque si quero facer unha proba un día e a instalación non está disponible de repente, pois esta jodido, como non a faga na porta da miña casa. En fin, sempre son eu o que da a cara neste foro para explicar as cousas, pero non creo que o volva a facer. Aquí pouco poido esixir a xente que está dedicando moito tempo a chamar xuices, preparar competicións, etc... moitas veces por amor ó arte e outras por unha miseria que lle podes pagar 4 ou 5 meses despois. esto é o que hai e abro as portas e quen queira comprobalo. Intentámolo facer ben; moitas veces non o conseguimos por moitas razóns pero son o primeiro en pedir desculpas. Ahora ben, moitas veces tamén o facemos ben e hai moita xente que co tema federación Galega ten a boca moi grande. Non asociedes, que no 90% dos casos non é así. Un saúdo e con esto pretendo aclarar certas cousas que á xente lle leva engano. Pola miña parte e mentres siga aquí, non creo que por moito tempo, tentarei de mellorar e traballar sobre os erros.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 14:08

Podo ratificar o dito aquí polo amigo Derek,unha cousa é ver os toros dende a barrera e outra é torealos.
Podovos asegurar que é normal cometer erros por parte dos xuices,pois nin dispoñemos apenas de material,nin temos suficiente persoal para levar a cabo as probas,sobre todo as de pista.
Así que fallos por desgracia vai seguir habendos. Guiño
devilman

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 14:43

Definitivamente creo que falamos de cousas distinta.

1º Eu non teño porque saber que as delegacións funcionan independente da FGA. Isto sóname a coña, é como si hay un problema en Sanidade é o presidente da Xunta dí que el non ten a culpa pois a culpa é da conselleira...

2º Na maioría das ocasións o problema non é de falta de medios, e de falta de actitude, pois aptitude está demostrado que a hai, pois nas probas de adultos cando se xoga diñeiro non se cometen esas cafradas. Olvidarse de tomar tempos ou coller a distancias de saltos ou lanzamentos solventase con un crono e unha cinta de medir. Eso é como se a un árbitro de futbol se lle olvida o silbato ou o reloxo.

3º A FGA utiliza o patrocinio de Caixanova para o deporte base, pero ten que verse dunha vez por todas que realmente recae ese apoio nos cativos. Ata que se empece a tratar o deporte de base co mesmo respeto que os adultos isto non funcionará

4º A cuestión non é que haxa moitas competicións de xeito totalmente anárquico: Compostela Cup, Liga Caixanova, Copas das Deputacións, trofeos e máis trofeos.... está ben que haxa competición pero é mellor que haxa unha pouca menos e esté mellor regulada e organizada. Así non exite ese problema de xuices dos que falades.

5º Falar dende fora xa sei que é moi facil, pero tamén me gustaría que vos vos puxesedes no pelexo dun rapaz que leva preparando unha proba, que un dia lle suspenden, outro día non lle anotan a marca, e queda fora do campionato galego, no que de non ser por pola neglixencia dos xuices tiña que estar.

6º Botarlle ó deporte escolar a culpa de todo paréceme un discurso moi ventaxista, pois deporte escolar patrocina, non organiza, pois esto último é competencia das federacións. Realmente o problema das probas é que non hai previsión algunha, vaise saindo do paso como se pode, e se nadie se queixa seguirá sendo así.

Que conste que fago esta crítica polo ben do atletismo, para que reaccione quen teña que reaccionar, se faga autocrítica e, dunha vez por todas, deixen de repetirse estes espectáculos lamentables.

P.D xa sei que erros témolos todos, e que tódalas cousas son mellorables, pero hai algúns que son moi graves e que aínda que se trate de facer a vista gorda con eles, chega un momento no que é imposible.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 15:55

O do cambio de datas no calendario,que vos tanto recriminades,estou con vos........non ten perdón. Nono
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 16:10

O cambio de datas sin a debida notificación con antelación suficiente perxudica a todos, pero ben e certo que recursos ai muy poucos.
Esperemos ke todo se soluccione para ben e non se repita.

www.cristobalrodriguez.es.tl
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 16:25

Penso que todos falamos do mesmo. Hai que traballar nos erros para non volver a cometelos.
o das delegacións é así, por moito que te soñe de coña. O hospital do Barbanza non ten que ver co Universitario de santiago, non?. O seu funcionamento, xestión, administración é diferente. As delegacións, IDEM. O dos fallos dos xuices ns rapaces é así. Aquí fai falla profesionalizar a 5 ou 6 personas expertas en atletismo que regulasen esto, pero digo expertas, xuices árbitros internacionales ou xente con moita experiencia... e dede logo o atletismo necesita máis recursos e outr forma de xestión no tema das probas. Cando un árbitro de fútbol vai a arbitrar un partido o clube paga a tarifa de arbitraxe alí no momento da actuación; desta cantidade o árbitro ten que dar unha parte ó colexio de arbitros (a delegación correspondente) que é quen o representa e lle consigue a actuación; canto maior é a categoría do árbitro e adivisión na que arbitra, maior é a cantidade que percibe; deste xeito todos obteñen recursos, esixencia, capacidade de sanción... desde logo está moito millor montado. E sí, en moitas ocasións os xuices de atletismo teñen falta de actitude, é certo. Destov xa me levo queixando unha boa tempada. O atletismo é así; se fas unha proba, sae todo cojonudo, e de repente, o xuiz xefe de chegadas ou o que fai a secretaría comete un erro, manda a competición a tomar vento. Tamén recoñece que a xente e totalmente intransixente; moitos teñen un prexuicio xa feito de antemán e xa non dialogan, porque se ti eres dun partido político e o alcalde do teu pobo e doutro partido político, ten por eso que ser malo ou faga o que faga facelo mal?. Pois non, eu digo sempre que hai que recoñecer o que está mal e criticar o que está ben.

Penso que neste clima de diálogo que estamos tendo todos podemos mellorar as cousas. Un saúdo

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
devilman

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 20:38

Lamentablemente sigo sin ver por ningún lado capacidade de autocrítica, e o que me parece máis detestable e que trate de botarselle a culpa ós demais tachandoos de intransixentes e que van con unha actitude negativa hacia os xuices.

Con todo o que leva chovido é dificil seguir sendo condescendente con tódala cafradas cometidas, porque crédeme que levamos sufrido nas nosas carnes e aguantando estoicamente sen protestar unhas cuantas.

Pero nada, que se para vós está ben así, seguide así. O problema non é a xente que se queixa, o problema de verdade son os rapaces que por andanadas destas poidan perder a ilusión por este deporte.

Ahh e personalmente non creo que a solución esté en profesionalizar a ninguén máis. Na FGA xa hai moita xente cobrando e en teoría eses son os que teñen que planificar con tempo. A solución da federación non é profesionalizar máis xente, nin montar máis chiringuito-delegacións, a solución é que a xente que programe o faga con algo de xeito, e os xuices o sexan por vocación, porque o que faga a súa función pensando no diñeiro que gañará, creo que está equivocado de sitio.
Alexx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
129 Mensaxes
Pontedeume
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 22:22

A indignación coa FGA, paréceme do máis normal que hai, non só polo deporte base, senón por outros temas (seleccións, por exemplo)... o ano pasado, por exemplo, non sei como, nuns campionatos galegos, en Santiago, non tiveron videofinish, co cal non valían as marcas a efectos de mínimas e demais, e a FGA non tivo a 'delicadeza' de levar a videofinish de Lugo, como fan por exemplo no control que hai mañán xunto á copa diputación...
A crítica, máis que para as delegacións, paréceme que ten que ser contra FGA unicamente. E ahí creo que si que cobran, non?
Moitas veces, é imposible facer as cousas, fai dúas semanas, estiven de AXUDANTE, que non son xuíz, na Malata, nos campionatos provinciais creo que eran, e pola mañá, estabamos dúas personas en chegadas, unha xíza para tomar tempos e eu para as posicións, co cal, cando viñan uns cantos rapaces, que nada máis chegar a meta íanse cara as gradas sen poder tomarlle os dorsais, era difícil, e menos mal que a videofinish non fallou, así que moi fácil non é, e moitas veces (eu tamén) criticamos os atletas aos xuíces sen motivo...
Agora, ben é certo que tamén hai erros dos xuíces que son lamentábeis, pero un erro o ten calquera, e máis en competicións de cativos pequenos, que son un agobio, polos pais e algúns nenos. Eso si, non xustifico eses erros, como algúns que teño visto de non medir saltos ou rastrillar antes de medir un salto, por poñer un exemplo.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 11:10

¡ Cuidado!, no seu momento critiquei a FGA polo facer o deixar de facer da federacion, responsabilizado ao seu presidente, e ixo truxome como consecuencia a inemistade con unha foreira,responsable médico da federacion e amiga do seu presi.¡ Non se pode criticar a federación ! Pensando .
Outra cousa son a labor de algunhas delegacions. Sin ter moito conocemento, "penso" que o delegado en Santiago dá a cara, me parece unha persoa honesta e valiosa, así como penso que aquí en Pontevedra non debe existir delegación Pensando Pregunta .Tamén sei que hay xente valiosa na propia FGA pero "non me gusta" o seu presidente, nin aquela xente que por amistade dá a cara por él Pensando ¿ Algunha vez o presidente dou a cara en unha web tan importante do atletismo galego e de mais alá como a de Correr en Galicia ?. Ahora preguntolle ao Administrador ¿ algunha vez se puso en contacto contigo para colaborar con esta web ? Pregunta Pensando

Friends forever
fernando

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 11:22

Tódolos comentarios que facedes son dignos de consideración pero, desde a miña modesta opinión, sería moito máis aproveitable que entre todos aportaramos a nosa experiencia para facer do atletismo algo máis ameno e estimulante para os rapaces.
A organización e control de probas de atletismo supón un enorme desgaste, psíquico e físico, debido principalmente a falta de medios humanos; son consciente delo, pois en máis dunha ocasión algúns membros do noso clube prestan axuda aos xuíces de Santiago nas probas que se desenvolven nas pistas da Universidade. Así que, a miña solidariedade e recoñecemento a derek e lestrove , e que o fagan extensibel a todos os membros da delegación de Santiago.
Polo que respecta ao tema en cuestión, a miña opinión é que as probas en categoría escolar deben ser máis dinámicas e entretidas para os rapaces. O someter aos rapaces a xornadas maratonianas como si foran Olimpiadas só produce frustración e falta de interese, o que conleva que cada vez sexa máis complicado reclutar rapaces para a práctica do atletismo e, como conseguinte, que os xuíces non poidan controlar as probas por agotamento e falta de medios.
Unha proposta é que as probas deberían dividilas en dúas xornadas de mañá, por exemplo, unha dedicada a os concursos de saltos e velocidade e outra a lanzamentos e fondo, pois se temos en conta que si un rapaz corre 50 m.l. as 10 da mañá e lanza xavelina as 6.30 da tarde, perde todo un día, e claro, con tanto tempo de diferenza entre unha proba e outra, tanto os pais como os fillos perden toda motivación e estimulación necesaria. Admítense todo tipo de variantes. Un saúdo.
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 13:14

Los niños no pierden motivación en una jornada maratoniana. En tal caso la perderán los padres (la poca paciencia que les queda).

En mi opinión y basándome en la experiencia, recuerdo gratamente aquellas jornadas maratonianas que se llevaban a cabo en el deporte escolar a finales de los 80. Llegabas a las pistas de Santiago a las 9 de la mañana y te recogías en el autobus a las 9 de la noche.

En el medio, un cúmulo de experiencias tanto competitivas, como de relaciones sociales con otros chavales/as de la misma edad, muy enriquecedoras. Comida comunal en Fonseca, futbolines y billares en la plaza roja, pachangas postcompetición en los campos del campus, etc.

Y también había retrasos y cambios de horario como ahora.

No mezclemos el tocino con la velocidad.

Saludos

Pd. Por cierto, y chacal que opina de esto? Demo Demo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 18:08

mensaje para la F.G.A. el domingo en coruña un verdadero desastre ,con carreras así dan ganas de quedarse en casa a rascarse la barriga y no tirarme 2h en coche para llegar a coruña y encontrarme con que no aparezco ni en las clasificaciones muchas gracias
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 21:50

Derek te he leido con interes y me parece razonable lo que escribes. Ahora bien, no habeis pensado (y aclaro ,que solo pregunto) en buscar autofinanciarse para poder disponer de mas dinero??, realizando carreras, eventos, rifas, etc. En londres, segun me contaron los clubs de atletismo lo hacen asi y les va bien. Solo es una idea,pero, es factible y creo que si la gente viera que ese dinero se utiliza para mejoras, a mi modo de ver colaborarian con gusto o eso creo.
Saludos

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 22:59

Lo que dice Fernando me ha encantado, porque eso mismo le he propuesto este año al deporte escolar. Haber el año que viene... Ahora bien, creo que los calendarios están demasiado saturados. Cuando entré en la Delegación de Santiago me propuse crear más pruebas para escolares, pues aquello era rídiculo, y un escolar en campo a través corría hoy y no volvía a competir en 2 meses, eso si se clasificaba, claro. Ahora entre el Trofeo de Atletismo cidade de Santiago de Cross (2 jornadas), las jornadas de la Compostela Cup de Ruta y de Pista (11 en total), el Cross de Galicia, las jornadas de pista del deporte escolar y las de cross, los trofeos tipo copa deputaión, caixanova... creo que se está saturando en parte el tema para el cual no existen demasiados medios actualmente. Y creo que es hora de hechar el freno y optimizar oreducir lo que hay.
Lo que dice ojordo está muy bien, sólo que hay varios problemas: lo que facturas no llega para nada; por ejemplo una jornada de deporte escolar está facturada en 690 €; multiplica unas 20 personas por 18 € actuación, más dietas de desplazamiento, gastos de material y comidas si se alarga la jornada. Hecha cuentas, porque a mi siguen sin darme. Las instituciones públicas con las que trabajas tardan bastante en pagar y siempre adeudas, con lo cual no tienes para invertir; y las subvenciones no las percibe directamente las delegaciones, sino la federación; esto es así. Además el material de atletismo es exageradamente caro: una impresora para un crono cuesta 125€; una cinta de fibra de vidrio de 100 m unos 100-125 €, las jabalinas,... cajas de homologación... ni te cuento. No es una empresa con ánimo de lucro ni mucho menos, y no digo que esto que voy a decir fuese la solución, pero si pudieses pagar un poco más a los jueces y al contado, también habría más interés y podrías contar con más personal; sí pudieses tener más dinero líquido, palpable, podrías comprar mejor material y reciclar alguna de la era cuaternario; tener equipos informaticos... es así. Mira que tontería: acabamos de gastarnos másde 200 € en imperdibles; ya ves, para controles, carreras, etc... en 2 meses estás sin ellos; los dorsales, menos mal que sobran de las carreras; en un control de marcas verás dorsales de todo tipo de pruebas... Y GRACIAS QUE NOS LOS DAN... y no sigo porque es muy triste. Mira, si un juez no aparece a una prueba, pues tampoco te puedes cebar con él/ella, porque en la siguiente prueba igual tienes que levantar tú una mano con la bandera y la otra con un crono y con pie hablando con el micro... o pedirle a gente estupenda como Fernando que te heche una mano. Esta es la realidad del día a día. En fin, parece un discurso un tanto triste, pero las cosas no son lo que pintan.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos