Xov, 28 Mai 2009, 14:43
Asunto: Re: INDIGNACIÓN COA FGA E AS SÚAS DELEGACIÓNS
Definitivamente creo que falamos de cousas distinta.
1º Eu non teño porque saber que as delegacións funcionan independente da FGA. Isto sóname a coña, é como si hay un problema en Sanidade é o presidente da Xunta dí que el non ten a culpa pois a culpa é da conselleira...
2º Na maioría das ocasións o problema non é de falta de medios, e de falta de actitude, pois aptitude está demostrado que a hai, pois nas probas de adultos cando se xoga diñeiro non se cometen esas cafradas. Olvidarse de tomar tempos ou coller a distancias de saltos ou lanzamentos solventase con un crono e unha cinta de medir. Eso é como se a un árbitro de futbol se lle olvida o silbato ou o reloxo.
3º A FGA utiliza o patrocinio de Caixanova para o deporte base, pero ten que verse dunha vez por todas que realmente recae ese apoio nos cativos. Ata que se empece a tratar o deporte de base co mesmo respeto que os adultos isto non funcionará
4º A cuestión non é que haxa moitas competicións de xeito totalmente anárquico: Compostela Cup, Liga Caixanova, Copas das Deputacións, trofeos e máis trofeos.... está ben que haxa competición pero é mellor que haxa unha pouca menos e esté mellor regulada e organizada. Así non exite ese problema de xuices dos que falades.
5º Falar dende fora xa sei que é moi facil, pero tamén me gustaría que vos vos puxesedes no pelexo dun rapaz que leva preparando unha proba, que un dia lle suspenden, outro día non lle anotan a marca, e queda fora do campionato galego, no que de non ser por pola neglixencia dos xuices tiña que estar.
6º Botarlle ó deporte escolar a culpa de todo paréceme un discurso moi ventaxista, pois deporte escolar patrocina, non organiza, pois esto último é competencia das federacións. Realmente o problema das probas é que non hai previsión algunha, vaise saindo do paso como se pode, e se nadie se queixa seguirá sendo así.
Que conste que fago esta crítica polo ben do atletismo, para que reaccione quen teña que reaccionar, se faga autocrítica e, dunha vez por todas, deixen de repetirse estes espectáculos lamentables.
P.D xa sei que erros témolos todos, e que tódalas cousas son mellorables, pero hai algúns que son moi graves e que aínda que se trate de facer a vista gorda con eles, chega un momento no que é imposible.