Foros ›
entrenador en Ponteareas
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Beni

Novo foreiro
Novo foreiro
2/05/09
0 Carreiras
31 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 14:13
Asunto: entrenador en Ponteareas

Hola a todos!!! Non levo moito neste foro nin tampouco nisto de correr jeje, apenas uns meses. Pero admito que me está enganchando xDD así que quixera saber se alguén sabe de entrenadores/clubs pola zona de Ponteareas...

Saludos!! E grazas!! Guiño

Busca el horizonte...y ve hacia él.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 14:29
Asunto: Re: entrenador en Ponteareas

Moi boas!

En Ponteareas adestradores non coñezo, é máis penso que no hai, pero xente a correr un montón!, de feito un grupiño de corredores creamos un club ( non federado) e saímos a adestrar xuntos. Collemos os plans de adestramentos de webs coñecidas e as adaptamos ás nosas necesidades-posibilidades.
Agora andamos un pouco dispersos, algúns están de vacacións deportivas, outros como no meu caso collendo ritmo de novo despois de superar unha lesión.
Se estás interesada en probar a correr con nós ou queres que e de maís detalles podes mandarme un privado.
Saúdos

www.fonghi.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 15:09
Asunto: Re: entrenador en Ponteareas

Hola Beni


En Porriño club de atletismo Porriño

www.atletismopor.com

Pienso que esta cerca de Puenteareas.

un saludo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 17:28
Asunto: Re: entrenador en Ponteareas

Faille caso ao amigo montxo e pasate polo clube de Porriño, alí atoparás unha familia de xente como calquera de nos e de todolos niveles.... moi ben dirixida e que saca petroleo de unhas instalacións que como soe pasar neste deporte, teñen as suas carencias...
se estas interesada mandame un correo a michistera@hotmail.com
( e que estou cambiando de mns ) e eu mesmo te acompaño.... xa veras como che vai gustar...
Beni

Novo foreiro
Novo foreiro
2/05/09
0 Carreiras
31 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 7:25
Asunto: Re: entrenador en Ponteareas

Grazas a todos por contestardes!! Pero bueno, buscaba algo realmente en Ponteareas jejejje.
Xa fun o club de Porriño, se estivestes mércores da semana pasada cadrastes comigo. Pero é que Porriño está cerca de Ponteareas, pero eu vivo a 10 km desta, entón son 20 km pa ir e 20 km pa vir. Non me queda tan cerca como pa ir todos os días como ben quixera Triste ademáis que os horarios non me cadran ben :(:( Suelo entrenar pola maña cediño e a tarde noite vou o ximnasio, e con todo só podería ir unha vez a adestrar con vós. :(:( Pero é unha pena, porque si que hai moi bo ambiente alí. Tod@s moi maj@s Guiño
E grazas Nikito por te ofreceres a acompañarme, un detalle Guiño

Un saludo!!!

Busca el horizonte...y ve hacia él.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 04 Xuñ 2009, 11:45
Asunto: Re: entrenador en Ponteareas

Beni, pois a entrenar forte, pero sempre co consello dun tecnico nunca por libre, acabamos por perder objetividade e despois veñen as lesións.
un saudiño a entrenar.

www.cristobalrodriguez.es.tl





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos