Foros ›
INDIGNACIÓN COA FGA E AS SÚAS DELEGACIÓNS
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 8:54
Asunto: Re: INDIGNACIÓN COA FGA E AS SÚAS DELEGACIÓNS

... si esperais "algo" de la FGA vais apañados... es triste, pero es así, en mi opinión,(y la de muchos otros compañeros), eso es un desastre y solo está para que "ciertos elementos" salgan en las fotos, pongan algunas medallas y utilicen "cierta influencia" para sus propios intereses.
Me considero una persona solidaria y preocupada por los más jóvenes, en ocasiones podría ser egoista y "más zorro" y pedir para mi, y punto, pero no va conmigo... en su dia un mienbro de esa FGA me decía que ojalá él en su momento fuese apoyado como ahora apoyan ellos... jajaja, peroooo, ¿a quien apoyan?.
Os puedo asegurar que ni Lolo Penas ni Pedro Nimo tienen ayuda de ningún tipo... y no solo económica, ni de masaje, complementos vitamínicos... ¡Yo que se!, nada de nada... eso si, después nos onligan a correr Ctos Gallegos para que vayamos al nacional de cross...
En fin, tenemos lo que merecemos, y es una FGA que no hace nada... bueno, no hace nada bueno... dicen que hacen... pero nadie lo ve!!!... seremos todos tontos, ciegos... a mi me dicen que soy muy criticón, que no ayudo... pero es que YO VIVO DE ESTO, y estos energúmenos juegan con mi dinero y mi comida para salir en la prensa, muchos de ellos no tienen ni idea de lo que es el deporte de élite... salvo por lo que han leido... Isidoro es el único que ha vivido una situación así... y poco lo importa, pues esta más preocupado de su vida en la política, relacciones sociales... en fin, que esto no lo cambia nadie...
Buen dia
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 10:06

PedroNimo escribió:
... si esperais "algo" de la FGA vais apañados... es triste, pero es así, en mi opinión,(y la de muchos otros compañeros), eso es un desastre y solo está para que "ciertos elementos" salgan en las fotos, pongan algunas medallas y utilicen "cierta influencia" para sus propios intereses.
Me considero una persona solidaria y preocupada por los más jóvenes, en ocasiones podría ser egoista y "más zorro" y pedir para mi, y punto, pero no va conmigo... en su dia un mienbro de esa FGA me decía que ojalá él en su momento fuese apoyado como ahora apoyan ellos... jajaja, peroooo, ¿a quien apoyan?.
Os puedo asegurar que ni Lolo Penas ni Pedro Nimo tienen ayuda de ningún tipo... y no solo económica, ni de masaje, complementos vitamínicos... ¡Yo que se!, nada de nada... eso si, después nos onligan a correr Ctos Gallegos para que vayamos al nacional de cross...
En fin, tenemos lo que merecemos, y es una FGA que no hace nada... bueno, no hace nada bueno... dicen que hacen... pero nadie lo ve!!!... seremos todos tontos, ciegos... a mi me dicen que soy muy criticón, que no ayudo... pero es que YO VIVO DE ESTO, y estos energúmenos juegan con mi dinero y mi comida para salir en la prensa, muchos de ellos no tienen ni idea de lo que es el deporte de élite... salvo por lo que han leido... Isidoro es el único que ha vivido una situación así... y poco lo importa, pues esta más preocupado de su vida en la política, relacciones sociales... en fin, que esto no lo cambia nadie...
Buen dia
Pedro: lee mi mensaje en este mismo tema, con éso te digo todo. Guiño

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 10:19

O peor do asunto é que quen pagamos os pratos rotos somos os pringados dos xuices,que curramos como negreros,sobre todo en pista e nos croses. Indiferente
Alexx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
129 Mensaxes
Pontedeume
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 11:50

lestrove escribió:
O peor do asunto é que quen pagamos os pratos rotos somos os pringados dos xuices,que curramos como negreros,sobre todo en pista e nos croses. Indiferente
sobre todo en pista supongo, o el cross también es tan estresante como las competiciones de pista?
devilman

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 14:45

Vaia, pois polo que se desprende dos distintos comentarios, parece que os responsables de todo son a cúpula directiva da federación. Paréceme lóxico que sexa así, eles son quen mandan é dende logo os primeiros que teñen na súa man cambiar ou mellorar na medida do posible este deporte.

Por outra banda tamén me sorprende o interés que está a motivar este tema, eso quere dicir que hai moita xente que comparte esta indignación, polo que quen teña que tomar nota que o faga. Por iso dende aquí propoño que utilicemos dende xa este tema aberto, para propoñer melloras pois considero que é o único camiño de ir cara adiante e deixando xa de lado as críticas iniciais.

Por ultimo, soamente replicar comentario de Lestrove que me fixo moita gracia, no que se refería a que os que pagan o pato son os pobres xuices que traballan como negreros. Non estou de acordo, deixémolo en que hai algúns xuices que fan o seu traballo o mellor que poden, que traballan moito, pero o de que traballan como negreros, pobriños deles, paréceme excesivo. Por desgracia teño que decir que a miña experiencia levoume a ver máis veces xuices con falta de ansia polo que están a facer que xuices estresados.... e o de xuices currando como negreros non sei se se refire ó momento de sachas os fosos de lonxitude, pero de momento inda non vin ningún.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 16:07

Como dixo "corroseguro", cuidadin,cuidadin non se pode decir nada.
o medo e libre.
Pero bueno estou dacordo que hay xuices que estan a traballar moito.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Alexx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
129 Mensaxes
Pontedeume
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 22:12

devilman escribió:
Vaia, pois polo que se desprende dos distintos comentarios, parece que os responsables de todo son a cúpula directiva da federación. Paréceme lóxico que sexa así, eles son quen mandan é dende logo os primeiros que teñen na súa man cambiar ou mellorar na medida do posible este deporte.

Por outra banda tamén me sorprende o interés que está a motivar este tema, eso quere dicir que hai moita xente que comparte esta indignación, polo que quen teña que tomar nota que o faga. Por iso dende aquí propoño que utilicemos dende xa este tema aberto, para propoñer melloras pois considero que é o único camiño de ir cara adiante e deixando xa de lado as críticas iniciais.

Por ultimo, soamente replicar comentario de Lestrove que me fixo moita gracia, no que se refería a que os que pagan o pato son os pobres xuices que traballan como negreros. Non estou de acordo, deixémolo en que hai algúns xuices que fan o seu traballo o mellor que poden, que traballan moito, pero o de que traballan como negreros, pobriños deles, paréceme excesivo. Por desgracia teño que decir que a miña experiencia levoume a ver máis veces xuices con falta de ansia polo que están a facer que xuices estresados.... e o de xuices currando como negreros non sei se se refire ó momento de sachas os fosos de lonxitude, pero de momento inda non vin ningún.

os fosos de lonxitude normalmente mandan que o sachen e demais aos 'axudantes' xD
De ir á Malata a axudar, hai xuices que non se toman moi en serio a cousa, pero hai outros que si, e podo dicir que sobre todo nas competicións dos pequenos, as labores de secretaría non son doadas, pois os nenos, pais e adestradores están continuamente interrumpindo para preguntar marcas e demais e sobre todo, protestar. Non sei como, pero nas competicións onde creo que menos se debería protestar, máis se protesta.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 22:15

Alexx, mañana vas a estar o no por la malata, me metere un entreno fuerte y despues a la esgrima.

devilman

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/09
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 23:13

Alexx o de preparar os fosos soamente era un comentario jocoso. Por suposto que non estou a por en entredito o traballo de moitos xuices, que de seguro é moi salientable e laborioso, pero non menos que o de técnicos e adestradores que se esforzan porque os rapaces compitan. AHORA DE AHÍ A DECIR QUE TRABALLAMOS COMO NEGREROS CREO QUE HAI UN TREITO ¿NON CHE PARECE?
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 23:53

devilman escribió:
AHORA DE AHÍ A DECIR QUE TRABALLAMOS COMO NEGREROS CREO QUE HAI UN TREITO ¿NON CHE PARECE?

Eu falo por min e algun mais,pero está claro que por exemplo no Cross de Galicia do Monte do Gozo,hubo que espetar mais de 800 estacas,e o seu correspondente arrincamento,e penso eu que non seriamos mais de 6 xuices os que se presentaron para tan valiente choio.Si en vez dos 6 que eramos,presentanse os mais de 50 Xuices que somos na Federación de Santiago,en vez de levarnos dia e medio dalle que lle pego,levarianos un par de horas. Guiño
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 9:23

Dou fe corrin o Cross do monte do gozo como preparación na pretemporada e ai ke reconocer a labor.
Ademas penso que amaioria dos Xuices, eu coñezo a bastantes e eles amin tanto de atletismo como de tria ou penta ou natación ou tiro ou esgrima, non teñen culpa os xuices son uns currantes a unhs mandados.
¿fallos? pois temolos todos eu o primeiro.

lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 10:53

Gracias pentatleta polos alagos,pero esta ben ser agradecidos cos Xuices..............polo menos de vez en cando. Moi feliz
Alexx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
129 Mensaxes
Pontedeume
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 11:39

aínda así, devilman tamén ten a súa parte de razón. Hai os que traballan e fan ben de xuices e hai os que non, pero estou con devilman en que é unha exaxeracion o de lestrove... Porén,, bo traballo no Monte do Gozo, que non tivo que ser nada doado co barro que había...
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 12:29

EN GENERAL, creo que en Galicia tenemos bastante suerte con los jueces de atletismo, creo que en todos se observa pasión por este deporte, lo hacen para ayudar y poner su grano de arena en que este deporte no se vaya al tacho...
SIIiiiii, ya se que hay alguno con demasiado afán de protagonismo, otros un poquito incompetentes, pero, en general, todos curran y lo hacen lo mejor que pueden.
En ocasiones el problemas es que se les avisa con poca antelación, se les cambian horarios, número de participantes... pero eso no es culpa suya.
En fin, creo que en Santiago podemos estar bastante contentos con los jueces, hay alguno que otro que pierde algo de fuerza por la boca... jejeje, pero Ivan, Lestove y otros muchos curran un montón y sobre todo, llenos de ganas e ilusión.
Pues nada, que hay mucho que mejorar, pero hay que empezar por que en la FGA se pongan las pilas y presten más atención a lo que hay que prestarla... y no solo cuando hay una cámara de fotos y/o vídeo...
Saludiños e HIDRATAROS BIEN, este calor es peligrosillo!!!.
Pedro Nimo del Oro
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 13:01

Asi me gusta Pedro ke rompas una lanza a favor de los jueces, por cierto alguno compañero de fatigas tambien como deportistas.
A mi personalmente me merecen un gran respeto, porque por la pasta no estan es mas vocacional que otra cosa.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos