Foros ›
Autor
Mensaxe
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Ven, 05 Xuñ 2009, 14:06
Asunto: Re: Triatlón de Nigran 2009

a ver si alguien puede enviar los horarios gracias
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
591 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xuñ 2009, 14:25

control de material 15 40 a 16 40

salida chicas 17 00
salida grupos edad 17 10
salida chicos elite 18 30

un saludo

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xuñ 2009, 20:01

Mañan en Nigrán inicio a temporada, espero pásalo ben en compañia de tod@s e poder repetir en próximas probas .... Quería aproveitar para agradecer o apoio e os ánimos de Nacho do Motobike. Un saudo e ata mañà.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xuñ 2009, 22:10

Suerte a todos los participantes en Nigran, esperemos que no llueva mucho y poder hacer el segmento de bici tranquilamente. Toca sufrir y disfrutar lo maximo que de cada uno.

Saludos a tod@s.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Ven, 05 Xuñ 2009, 23:10

Moita sorte a todos mañan!!

A os que debutades, disfrutade que so hay unha primeira vez

Saudos
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xuñ 2009, 8:48

Muchas gracias lou peto. Suerte a todos y a disfrutar.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xuñ 2009, 21:08

alguen ten as clasificacions?

Saudos
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 4:55

Yo ando buscando pero no encuantro nada. si algo veo aviso.
TABARANT

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 17:08

O mellor de Nigrán sen dúbida as gañas que lle poñen todos @s triatletas a hora de competir e o peor a organización en tódolos aspectos. Como se nota quen fai as cousas con gañas e ilusións e quen as fai por encher o expediente... o de onte pareceume sinceiramente lamentable. En fin penso que vou tardar en participar noutra proba des-organizada por LODECO...quítanse as gañas de facer triatlón.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 18:08

TABARANT

eu non son da organizacion nin coñezo a ningun deles

que che paso logo?

eu vin todo correcto non vin ningun problema por parte da organización.

Saudos
TABARANT

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 18:44

O de onte é o de case sempre que organizan os mesmos: como organizar un triatlón con catro cintas e dous conos.Pasar non pasou nada grave, pero o de onte non había por onde collelo . Corredor-negreira descoñezco cantos triatlóns fixeches pero non fai falta correr en Hawaii para darse conta que o de onte foi un circo. Esa é a miña opinión, pero como di o dito "para gustos colores...", teño moi claro onde non vou a seguir correndo e onde merece a pena facelo.
Cabrito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/04
0 Carreiras
93 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 22:13

Bueno pues como para gustos hay colores, a mi la organización de Nigrán me pareció cuando menos buena.

Llevo corriendo triatlones desde el 2004, no es mucho tiempo, pero sí el suficiente para haber visto algunos mal organizados, y este no estaba entre ellos.

¿Que la climatología no acompañó? ¿Que más de 120 triatletas tienen una natación complicada en un sprint? ¿Que el mar no estaba en las mejores condiciones? Vale, pero todo eso es ajeno a la organización.

Los circuitos estaban perfectamente señalizados y todo bien montado. No hay muchos triatlones de nivel gallego donde se utilicen unos medios que objetivamente, desde el punto de vista del corredor, se puedan definir como **claramente** mejores.

No tengo nada en contra del organizador, no estoy relacionado con el, y en su favor lo único que tengo es que ayer pude disfrutar de una prueba organizada por ellos. Lo que no me parece adecuado es que los critique alguien con sólo 5 mensajes en el foro, 2 de ellos en este post para criticar, y que aunque se le pide que especifique los supuestos errores de organización, no es capaz.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 22:50

Para min foi unha proba correcta.É o meu 2 triatlón, son novato,globero,principiante ou todo o que se queira pero son humano e vexo as cousas e pra min estivo ben organizada.

De todas formas especifica os fallos da organizacion,por que igual eu non me din de conta pa outra podoo apreciar.

Sin malos rollos, un saudo.
TABARANT

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 0:13

Cabrito escribió:
¿Que la climatología no acompañó? ¿Que más de 120 triatletas tienen una natación complicada en un sprint? ¿Que el mar no estaba en las mejores condiciones? Vale, pero todo eso es ajeno a la organización.

Eu en ningún momento falei da climatoloxía, nin do mar, nin de nada parecido. O mar era o que era e ademáis era o mesmo para tódolos competidores, eu non me queixo das condicións ambientais.

Cabrito escribió:
Los circuitos estaban perfectamente señalizados y todo bien montado. No hay muchos triatlones de nivel gallego donde se utilicen unos medios que objetivamente, desde el punto de vista del corredor, se puedan definir como **claramente** mejores.

Ti crees que estaban perfectamente señalizados?? e todo ben montado?? catro cintas, dous conos, as vallas eran as das obras que estaban a facer alí, as boias as da propia praia que estan permanentemente alí(así pasou que os elite nadaron moito menos que os grupos por mor da baixada da marea), os boxes sin vixiancia ningunha nin control(o día que desapareza unha bici ou calquer outra cousa de valor algún vaise acordar do tema), o circuito perigoso e estreito en varios sitios... son tantas que mellor non seguir.
Douche a razón en que non hai moitos triatlóns de "nivel gallego" (xa me diras cal é ese nivel, para min un nivel moi pobre de organización) que poidan ser mellor. O problema é ese precisamente ,que case sempre organizan as probas os mesmos (non vou entrar nas razóns de por qué é así) e non hai alternativas dunha calidade mínimamente aceptabeis sin ter que ir a correr fora. Son probas para cumplir expediente e pouco máis, supoño que haberá intereses varios de por medio e buscarase o máximo polo mínimo.

Cabrito escribió:
No tengo nada en contra del organizador, no estoy relacionado con el, y en su favor lo único que tengo es que ayer pude disfrutar de una prueba organizada por ellos. Lo que no me parece adecuado es que los critique alguien con sólo 5 mensajes en el foro, 2 de ellos en este post para criticar, y que aunque se le pide que especifique los supuestos errores de organización, no es capaz.

Eu tampouco teño nada en contra do organizador, me da igual que organize fulano ou mengano sempre que se cumplan uns mínimos de acorde a inscrición. O de onte non tiña nin mínimos ,nin máximos, nin ancho ,nin largo... o problema é que xa chove sobre mollado.
Por outra banda acaso por somentes levar 5 mensaxes no foro non podo dar a miña opinión ou criticar algo que non vexo correcto? terei que esperar a levar o mesmo número de mensaxes que ti para poder falar de algo co que ti non estás de acordo. Estuven alí ,paguei a inscrición e sufrín a des-organización co cal teño canto menos o mesmo dereito que calquera a expresar a miña humilde opinión.
Como dixen antes para gustos colores.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 10:08

xa me parece unha forma de velo ti.

que habia que frenar en certos sitios pra poder trazar a curva CERTO

que os de elite nadaron menos por que as boias estaban sinaladas CERTO ( pero as boias non eran as que xa estan ali na praia )

Polo de roubar material, pareceme que a xente que fai este deporte sabe valorar as cousas é o traballo que dan gañalas, pode surgir un caso puntual. que coñezo algun pero asi e todo a tua queixa non me parece o tan profundamente seria como para acceder a entendela.

Un saudo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos