Lun, 08 Xuñ 2009, 0:13
Asunto: Re: Triatlón de Nigran 2009
Cabrito escribió: |
¿Que la climatología no acompañó? ¿Que más de 120 triatletas tienen una natación complicada en un sprint? ¿Que el mar no estaba en las mejores condiciones? Vale, pero todo eso es ajeno a la organización. |
Eu en ningún momento falei da climatoloxía, nin do mar, nin de nada parecido. O mar era o que era e ademáis era o mesmo para tódolos competidores, eu non me queixo das condicións ambientais.
Los circuitos estaban perfectamente señalizados y todo bien montado. No hay muchos triatlones de nivel gallego donde se utilicen unos medios que objetivamente, desde el punto de vista del corredor, se puedan definir como **claramente** mejores. |
Ti crees que estaban perfectamente señalizados?? e todo ben montado?? catro cintas, dous conos, as vallas eran as das obras que estaban a facer alí, as boias as da propia praia que estan permanentemente alí(así pasou que os elite nadaron moito menos que os grupos por mor da baixada da marea), os boxes sin vixiancia ningunha nin control(o día que desapareza unha bici ou calquer outra cousa de valor algún vaise acordar do tema), o circuito perigoso e estreito en varios sitios... son tantas que mellor non seguir.
Douche a razón en que non hai moitos triatlóns de "nivel gallego" (xa me diras cal é ese nivel, para min un nivel moi pobre de organización) que poidan ser mellor. O problema é ese precisamente ,que case sempre organizan as probas os mesmos (non vou entrar nas razóns de por qué é así) e non hai alternativas dunha calidade mínimamente aceptabeis sin ter que ir a correr fora. Son probas para cumplir expediente e pouco máis, supoño que haberá intereses varios de por medio e buscarase o máximo polo mínimo.
No tengo nada en contra del organizador, no estoy relacionado con el, y en su favor lo único que tengo es que ayer pude disfrutar de una prueba organizada por ellos. Lo que no me parece adecuado es que los critique alguien con sólo 5 mensajes en el foro, 2 de ellos en este post para criticar, y que aunque se le pide que especifique los supuestos errores de organización, no es capaz. |
Eu tampouco teño nada en contra do organizador, me da igual que organize fulano ou mengano sempre que se cumplan uns mínimos de acorde a inscrición. O de onte non tiña nin mínimos ,nin máximos, nin ancho ,nin largo... o problema é que xa chove sobre mollado.
Por outra banda acaso por somentes levar 5 mensaxes no foro non podo dar a miña opinión ou criticar algo que non vexo correcto? terei que esperar a levar o mesmo número de mensaxes que ti para poder falar de algo co que ti non estás de acordo. Estuven alí ,paguei a inscrición e sufrín a des-organización co cal teño canto menos o mesmo dereito que calquera a expresar a miña humilde opinión.
Como dixen antes para gustos colores.