Foros ›
Autor
Mensaxe
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 14:45
Asunto: Re: I Carreira Popular de Cambados

Oliveira , muchas felicidades lo que yo suponia carrera para no faltar impresionante, organización muy buena mucho publico , circuito chulo y duchas estupendas que más se puede pedir. Pues na carrera para marcar en el calendario del año que viene

Bueno pues nada un saludo y muy contento de conocer y saludar a algunos foreros Beauvais, Banderas , Tara , Tartarugo,Mincha y más que me olvido

Por cierto hoy estoy supercontento de haber podido hablar durante un ratillo con Pedro Nimo un crack dentro y fuera de las pistas ( Animo campeón )

Última edición por supergacela o Dom, 14 Xuñ 2009, 20:00; editado 1 vez
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 15:08

Pois eu tamén te felicito polo teu bó facer oliveira, a carreira estivo moi bén organizada e atendida, con avituallamento abundante e moi bó ambente Aplauso Aplauso Aplauso . O percorrido pareceme dos mellores para facer marca e gozar correndo, e a resposta de atletas e público foi de sobresainte para unha primeira edición. Satisfecho Satisfecho

Agora toca superarse na segunda edición. Mr. Green

Polo que se refire á miña carreira, nin mal nin bén, corrín, pasei calor e cheguei á meta nun tempo que fai uns meses sería perfecto pero que hoxe en día tería que mellorar. Xa estaba moi canso antes da carreira por mor dun fin de semana cheo de traballo e das festas de Salvaterra diante da miña casa e onte pola noite pensei en non ir correr, ainda que ó final decidin non fallar e non me arrepinto a pesares de todo. Muerto Muerto

Agora vou durmir toda a tarde para coller enerxías para a media de Coruña.
Angel Angel

PD. oliveira: agora xa podes relaxarte uns días e ler o livro de Murakami para continuar co BookCrossing Silbar Silbar
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 15:38

Felicidades oliveira,comparto todo lo dicho por el gran PEDRO NIMO,tan sólo un consejo para la próxima edición,que se adelante si es posible 1 hora,por lo demás PERFECTO.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 15:55

Hola a todos,
Vengo encantado de lo bonita que fué la carrera de hoy, mereció la pena hacer doblete.

Los condimentos fueron estupendos:
Buen día, buen ambiente, buena organización, buen recorrido, buena y original camiseta, excelente Oliveira, en fin, para mi, genial.

Felicitar a María Jesús por su triunfo Aplauso y mandarle un beso.
Felicidades, como no, Pedro Nimo, con que autoridad has ganado!!! Bailar . También te mando un... abrazo, jaja, haber si te recuperas totalmente del estómago (ese marisquito!!).

Bueno, saludar a los foreros que conocí hoy:
Montxo e Irdan, el primero me lo encontré ayer en la nocturna de Orense, grrr, van de terceros ahora mismo en la clasificación por parejas, jaja, enhorabuena.
Encantado de conocerte Xanciño y a tu mujer.

Ya no me quedan palabras de agradecimiento para mis compañeros de fatigas Xandra y Billa, que por cierto, felicito a este último por la marca que hizo.

Requetecambadosaludos!!!
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 17:35

Enhorabuena por la organización, circuito y por todos los que alli estuvimos sufriendo un poco. Pedro Nimo, como siempre, además de ser un buen campeon, se da una vueltita al terminar para animar a los que nos quedan muy poquitas fuerzas para llegar.
Un saludo y un fuerte abrazo a todos. Tara y Tartarugo, enhorabuena por demostrarnos vuestra valía.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 18:19

Ola, pois eu para ser diferente Demo , que queres que che dija Oliveira, que me parese moi ben que orjanises unha competision Aplauso , xa que sin xente coma ti, non teriamos a onde ir correr e competir Muro , pero jod.......rrr Enfadado , un pouquiño de por favor, que por que orjanises non corras, coñ... Ojo morado , co justo que da oirche como respiras Silbar ao adiantar pola dereita como fasedes os de Cambados Chupete .

Fora desto Aplauso Aplauso Aplauso , a verdade e que estivo moi ben, notase que vas a carreiras es sabes onde se falla Guiño , pois a organización estivo de matricula Aplauso Aplauso Aplauso e para que eso funcione ten que haber alguen que este pendiente de todo e que non falle nada Angel .

A miña enhora boa, e esperoche nas carreiras que ti non orjanises Guiño .

Ahhhh e por serto, justoume que tamen deixaras correr as mulleres Aplauso Aplauso Angel
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 19:36

bueno, creo que no resulta muy descabellado por mi parte realizar una contundente afirmación, en base a criterios como recorrido, ambiente, duchas, camiseta, fruta, trato de los voluntarios,y un largo etc... Por todo ello, sin ningún tipo de rubor,declaro:

"ha nacido una carrera que, de tener continuidad en el proyecto,será, sin duda, una de las mejores de Galicia"

oliveira y colaboradores (entre ellos keniatablanco ) , "chapeau" , me quito el "sombrero"

www.jeffxavi.blogspot.com
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 19:54

Para mi a sido una carrera de 10!!!
El recorrido era precioso,los voluntarios muy amables,la organizacion perfecta en todo momento........
agotaria todos los piropos posibles asi que gracias a todos los que la hicieron posible y enorabuena al GRAN Pedro Nimo por su victoria!!!
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 19:59

Me sumo a las felicitaciones, creo que fue una excelente carrera con un buen circuito, en un bonito entorno, muy buena atención al corredor....hasta los trofeos fueron chulos (bueno, yo no me llevé ninguno, claro, pero de eso se encarga mi señora). Estoy de acuerdo con Jeffxavien que puede convertirse en una de las mejores de Galicia. No me queda sino añadir que todos los que se inscribieron y al final no acudieron (que fueron bastantes)...no saben lo que se perdieron.
Bueno, y una sugerencia. Yo adelantaría un poco la hora de la carrera.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 20:25

Unha carreira das mellores que teño corrido, organización, avituallamento, duchas, etc.
E de BALDE, que tomen nota Gondomar, Vig-Bay,etc.
Enhoraboa a Pedro Nimo e Mª Jesús Gestido, i a todos os que participastedes nesta inesquecible carreira.
Pola miña banda despois de facer doblete: Moncao-Cambados fixen a miña mellor marca 40,10; i estou como un tolo buscando unha carreira pra mañá ainda que sexa no País de Gales, posto que con respeito o sábado baixei 2 e medio.
Por certo Mincha o mellor pasei por diante da tua casa e non te mirei, pra invitar on grolo.
Animo Oliveira e compañia e a miña máis sinxela enhoraboa, seguro que o ano que ven o mellorades si é posible.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 20:28

Genial. Excelente organización, circuito, etc. Mi enhorabuena a Cambados, y mi enhorabuena a Oliveira, por supuesto. Muchas gracias por todo.

Día perfecto de principio a fin. La carrera muy bien -mejorando mi marca en 10.000 en casi un minuto-, y la postcarrera igual de bien: ¡qué bien se come en Cambados! Y es bien bonito, por cierto.

Como siempre un placer coincidir con Santiago y familia, además de encontrarme con Ezaqui, Javi, Eloy y otros muchos.

Me inscribo desde ya en la II edición.

Saludos a todos los que hoy han disfrutado, de una manera o de otra, de esta fiesta del deporte.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 20:28

Germanmd: A carreira non pasa diante da miña casa e ademais onte eu andaba traballando por Lugo que senón tamén tería corrido. Angel
Parabéns por esas marcas. Aplauso Aplauso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 20:35

Bonito día de sol e calor para unha carreira cunha preparación impecable. A miña enhoraboa a Oliveira e a todo o equipo que o axudou (como non o grandísimo Keniatablanco incluso aportando a parte da familia para axudar). Percorrido case completamente plano que axuda a facer marca e ben cortado ao tráfico. Bebida suficiente durante a carreira e despois máis que abondo... auga, isotónica, galletas, mazás diversas, laranxas... en fin, para dar e tomar.

O vindeiro ano, se seguides no allo, voltarei... sobre todo porque nestas datas póñome ahí en media hora dende o camping.

Un pracer ver gañar a Pedro Nimo con isa superioridade aplastante (que xa lle anticipara ao meu compañeiro das dúas primeiras voltas, o querido Mapleleafs) e con isa soltura... ata semellaba que non precisabas forzar a máquina... así debe dar gusto.

Outro pracer marabilloso atopar tantos foreiros de tantos puntos de Galicia (Lugo, Coruña, Ourense, Porriño, Vigo, Vilagarcía... Ames... eu qué sei... )... iso sí... para o ano que ven unha hora antes se pode ser, que con este tempo morremos... esquecin a crema solar e teño os ombreiros escaldados.
roth

Novo foreiro
Novo foreiro
15/05/06
0 Carreiras
38 Mensaxes
Pontevedra, A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 21:08

Mi primera carrera....vaya debut!, espectacular!!!que organización!!!, cuanta gente!!!, cuantas sonrisas!!!, cuanta felicidad!!!
...y vaya droga.....como me quito yo ahora de esto de las carreras?
Enhorabuena a los organizadores!!! yo no tengo ninguna carrera para comparar por que es la primera, pero no creo se pueda superar...
dabos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/12/08
0 Carreiras
96 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2009, 21:17

Coincido con todos, la carrera estuvo genial, incluso dejaron que un amigo mío se anotara en el momento, de 10 Guiño

Respecto a la prueba, para mí el calor fue matador, desde el km.5 más o menos fue un suplicio, las piernas no me iban y no hacían más que pasarme corredores.

Al final poco más de 42 minutos que me dejan un sabor agridulce porque el circuito es perfecto para hacer marca, aunque lo tengo más fácil para superarme en la próxima edición a la que no pienso faltar.

Oliveira & Co., muchas felicidades por la organización Aplauso Aplauso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos