Foros ›
Autor
Mensaxe
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 7:13
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

A última carreira do CCNOS estivo como sempre moi animada, coa correspondente entrega de premios en todas as categorías, botouse de menos a pulpada de outros anos.

Non sei ogallá me equivoque pero polo que decían os organizadores parecía que a vindeira edición estaba no aire. Sería unha pena que se perdera este estupendo circuito de carreiras. Para os atletas populares é un referente e un estímulo moi grande.

Noraboa o Concello de Lugo por esta iniciativa.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 13:14
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

Esperemos que continue contando con apoyos pois e un circuito, estable e de referencia non solo en Galicia.

www.cristobalrodriguez.es.tl
lauri

Novo foreiro
Novo foreiro
13/06/09
0 Carreiras
16 Mensaxes
el temple.cambre.la coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 13:39
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

alguien sabe donde hay que recoger el vale de 40 euros?gracias y a proposito enhorabuena al concello de lugo, la verdad el ayuntamiento de coruña podia tomar nota
STONER

Novo foreiro
Novo foreiro
3/01/08
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 14:43
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

lauri escribió:
alguien sabe donde hay que recoger el vale de 40 euros?gracias y a proposito enhorabuena al concello de lugo, la verdad el ayuntamiento de coruña podia tomar nota

El vale lo puedes recoger a partir de mañana en las oficinas de la concellería de deportes, dentro del complejo Frigsa, de 9y30 a 14.
Sería una pena que esos rumores fueran ciertos y el año que viene no hubiera circuito. Me imagino que sería por algún motivo económico, ya que la participación fue alta en todas las carreras.
MMV1973

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/09
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 13:40
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

Hoy he hablado con una de las personas de CHAMPIONCHIPNORTE, y me aseguro que no era cierto dicho rumor, que por cierto ya le había llegado a él también.
Es más me comento que el año que viene al ser la decima edición, lo intentarían hacer mejor que en todas las ediciones anteriores. Ya que al ayuntamiento le llueven patrocinadores y el prestigio alcanzado por esta iniciativa les hacen ganar enteros de cara a la galería.

Espero haberos ayudado.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 15:26
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

Magnifico Carlos Villamor 5 de 5, cinco victorias esta fuertisimo.

www.cristobalrodriguez.es.tl
jallejo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/12/07
0 Carreiras
228 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xuñ 2009, 21:45
Asunto: Re: Corre con Nós 2008/09, Lugo

Si, a mi me extrañaría que no continuasen con las Corre con Nos, ya que son un éxito de público y participantes. Como para no encontrar así patrocinadores, aún habiendo la crisis que hay...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos