Foros ›
traumatólogo en vigo ou pontevedra
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Beni

Novo foreiro
Novo foreiro
2/05/09
0 Carreiras
31 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2009, 16:33
Asunto: traumatólogo en vigo ou pontevedra

Ola! Pois tal como indica o título quixera saber dalgún traumatólogo pola zona de vigo ou pontevedra que estexa especializado en traballar con atletas. Dende hai uns días teño dores na zona da ingle esquerda que se extende pola parte exterior dos muslo que me impide sair a correr (e pa andar toca coxear...). O xoves e venres descansei indo a natación e rodando en bici e onte intentei sair por uns 20 minutos a ver que tal pero no minuto 7 tiven que parar, creo que a fixen peor Triste

Tamén me pregunto se me viría ben facer estiramentos na zona afectada ata que vaia o médico ou espero a que me dea o seu diagnóstico?

Saúdos e grazas de anteman!

(calquer axuda será benvida) Triste

Busca el horizonte...y ve hacia él.
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2009, 21:08
Asunto: Re: traumatólogo en vigo ou pontevedra

Yo te recomendaría que primero fueras a un fisioterapeuta, pues parece ser cosa de abductores, adductores... los estiramientos son esenciales para prevenir lesiones pero no los hagas ahora si no te han descartado una rotura de fibras. En cambio si fuese una contractura o sobrecarga, sí estarían indicados. Mi consejo es 1º fisioterapeuta, te saldrá más barato y son especilistas en terapias manuales, manejan electroestimuladores...en cambio los traumatologos...suelen ser muy buenos recetando ibuprofeno solamente. saludos!
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2009, 21:34
Asunto: Re: traumatólogo en vigo ou pontevedra

Beni estoy de acuerdo con lemond, ve primero a un fisio porque puede ser muscular, mira los multideportistas tenemos muchisimas molestias por eso tenemos que constantemente al fisio, o estan muy preparados ,ve que seguramente va a ser cosa facil ya veras.

www.cristobalrodriguez.es.tl
fran35

Novo foreiro
Novo foreiro
24/06/09
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 10:47
Asunto: fisio y complementos

*** Mensaje editado: Prohibido hacer spam en los foros ***

HOla,
Yo te recomendaría que empezaras con el fisio.
En Coruña hay un centro que se llama *** que además trabajan con complementos *** Lo que hacen es ***. Yo lo que estoy tomando son ***. La *** es necesaria para regenerar el músculo y los tendones y completa los sobres del ***; y el ** relaja porque lo necesitamos para generar serotonina.
Lo que no sé si te mandan los productos también por correo. De todas formas en *** puedes encontrar más información.
La idea es que tu cuerpo sea el que regenera





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos