Foros ›
Autor
Mensaxe
forres

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/08
0 Carreiras
49 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 12:49
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Bueno,pues contento con mi carrera despues de la media de coruña,vengo sufriendo problemas musculares por demasiadas carreras,por lo que tocará descanso a partir de ahora.
Antes del calentamiento charla con tara,banderas,oliveira(encantado de conocerte)lo mismo para linkinpark,la primera mitad de la carrera fui acompañado de los dolores musculares e intentando que la cosa no fuese a más,(saludé en carrera a aguita),despues a partir de bouzas el cuerpo parece que aguantaba y decidí subir un poco el ritmo,aunque a cada paso parecia que me iban a dar los tipicos calambres.
Al final entre en el puesto 101,por mi reloj entre 30 y 31 minutos,no está mal para mi cansadisimo cuerpo.
Tiempazo tambien para supergacela,enhorabuena!!!!!
Un saludo a todos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 15:09
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Bueno, de la organización ya está dicho todo, pero otro ejemplo: me había inscrito hacía una semana y mi pareja decidió correr cuando estaba ya en la plaza; pues bien, ella recibió su dorsal una hora antes que yo.

Saludé a banderas y me presentó a un grupo de foreros en coro y corro, con lo que no me enteré de la mitad, lo siento. Me acuerdo de tara, tartarugo, mortodefame, linkinpark y oliveira. Y creo que después de acabar (supuestamente, porque la meta no la cruzamos en ningún momento) vi a IRDAM junto a banderas.

En la carrera fui al ritmo de Montse hasta que ella hizo una pausa para descansar, pero lo cierto es que yo no iba mucho más rápido. Llegamos ambos asfixiados, yo en 38 minutos y ella creo que por debajo de los 40, así que contentos los dos (cada uno tiene sus aspiraciones, y con lo poco o nada que entrenamos ya está más que bien).

Y aprovechando la emoción temporal acabo de inscribirnos en la de Redondela de este domingo. Como siempre, si el tiempo y las autoridades lo permiten, y en mi caso además si me dejan las rodillas.

Saludos,
Dani
aka Doctor Slump
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 15:14
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Que distancia vos daba ós que levastes GPS deses? Medindo no Google Earth saen 7,85 km, pero non sei se é fiable. Graaazas... Confuso
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 15:30
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Cheetos escribió:
Que distancia vos daba ós que levastes GPS deses? Medindo no Google Earth saen 7,85 km, pero non sei se é fiable. Graaazas... Confuso

hola cheetos,
a min polo fore deume 7,88 kms, polo tanto por ahi anda.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 15:33
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Que paradóxicas son as carreiras Pensando .....canto peor organizadas e mais desastrosas, mais ambiente, mais festa e mais gañas de correr na xente que case en ningunha Abraiado ......Sorprendente......O ambiente previo que se monta na praza do Rei é espectacular (este era o meu primeiro ano e quedei alucinado).....e menuda nómina de foreiros ......encantado de coñecer a Mortodefame e DrSlump e de saudarvos a todos os demais (Beauvis, recuperate pronto e ben Guiño ) e aguantar as vosas pullitas co meu "tempazo" na 3ª volta na media da Coruña Mr. Green Mr. Green Mr. Green .......

Da miña carreira bastante contento, despois do doblete do fin de semana rematei nuns honrosos 45' 40", que se a medición de Cheetos é boa dame uns 5'49"/km, que indica que vou en progresion despois do desastre de Cambados Muerto .....ademais aguanteille o ritmo a Safardatxo ata o último km (ainda que el ia algo tocado) e sentinme comodo en toda a proba (tiñalle medo o tramo Bouzas-Berbés pero saiu ben)....... e durante a proba ata Bouzas ia sorprendido do ben cortado que tiñan o tráfico pero a partir de aí "o de sempre, e como sempre" correndo entre coches, atravesando rotondas co tráfico sen cortar Nono Nono Nono .....en fin, non se pode ser paquete nas carreiras de Vigo Rezar Rezar ......

Sinto non ter quedado a sardiñada e post carreira pero hai dias que non se pode....outro ano será... Vemonos en Redondela (que xa puntua para o circuito Bailar ) se non hai novidades......

Se eu puiden, ti tamén...
mortodefame

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/70
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 15:35
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

A min no gps do nokia 6210 dame 8.08, hoxe descargoo no Sports tracker e a ver canto queda coas correccións.

Saudos e kilómetros.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 15:39
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Tartarugo escribió:
...encantado de coñecer a Mortodefame e DrSlump e de saudarvos a todos os demais

Si me ves en Redondela salúdame, Tartarugo, que no sé si te reconoceré. Yo iré con mi camiseta azul de vacas Kukuxumusu, el uniforme oficioso de esta temporada. Sorriso

Y sí, es muy desagradable ir comiéndose el humo de las motos y los coches, escuchar a un conductor quejarse porque llevaba mucho tiempo esperando a que pasasen los pesados éstos, o a un tipo en la acera comentando lo despacio que íbamos.

Lo de la gente dando vueltas a la plaza antes de la carrera no sé si me recordaba a un cuartel militar o a una cárcel, curioso. Sorriso
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 16:35
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Pues antes de nada me gustaria dar un saludo a todos Banderas, Mincha, Likinpark, Oliveira,Tara , Forres.....y alguno se me olvidara.

Decir que ayer despues de la media de Coruña que dejare para el olvido en cuanto a tiempos se refiere afrontaba la carrera con muchas dudas pero al final me lleve una gran sorpresa y consegui hacer mi primera carrera por debajo de los 5´/km y vaya si lo baje que consegui hacer una media de 4,40 km esto si que me motivo mucho para afrontar las sucesivas jejejejej

Bueno pues decir que me gusto mucho en cuanto a participación y ambiente la carrera y que espero el año que viene salga mucho mejor
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 18:08
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Enhorabuena a todos los foreros por la gran carrera que habeis hecho. Yo no he podido asistir primero por una lesion que tengo desde Cambados y no pude ir animaros porque trabajo fuera de Vigo.
Respecto a la carrera segun me comenta mi hermana Maria, la organización un desastre. La entrega de dorsales una penita, no había agua durante el recorrido, y al llegar a meta ella tuvo que esperar un buen rato ya que no tenian ni agua ni ningun liquido en ese momento.
Saludos a Tara y Tartarugo que andais en todas, por cierto no os he visto por el Circulo Mercantil.
Saludos a todos
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 19:03
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Hola correlegas.Aùn estoy alucinando con la carrera que me marquè ayer noche en Vigo.Estaba un poco decepcionado por no haber hecho marca personal en Coruña el domingo por el viento y el calor y va y me sale un carreròn ayer.Para mi nivel claro.Mucha gente ayer y eso me gusta.La organizaciòn ya la conocemos de todos los años y este fue màs de lo mismo por improvisaciòn e imprevisiòn.Pero es lo que hay.Reconocì a varios foreros como Tara,Agüita y Banderas,aunque como siempre no me atrevì a presentarme(Ya sè que no mordèis y otra vez serà,seguro).Empecè fuerte sin reservarme para aflojar en romil y coger un ritmo crucero alto en Pi Margall Lòpez Mora.Otro relax bajando Coruña.Y allì me engancho al grupo en el que iba Agueda Blanco e intento aguantar hasta la gasolinera Cepsa en la que me siento fuerte e intento tirar hasta coger a Julia Vaquero.Una vez pasada la rotonda del Toys R`us tiro todo lo que puedo hasta meta cogiendo gente y entrando en unos espectaculares 29min10seg(Para mi nivel claro)y habiendo disfrutado de una de las mejores carreras de mi vida.Gracias a todos con los que coincidì en alguna parte de la carrera y ahora toca desenchufarme del atletismo hasta octubre.Saludos y nos vemos en el asfalto. Chupete Disimulando Ríndose
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 19:36
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Cheetos polo meu fore 7.87 kms.
tronkopanza

Novo foreiro
Novo foreiro
2/02/09
1 Carreiras
18 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 19:41
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

donde se pueden ver las clasificaciones???? gracias
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 19:53
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

A organizasion coma sempre que se fai algo en Vigo,mal mal e mal.Pero dende logo o ambiente na carreira espectacular,notase cando ai xente na rua animando non coma na Vigo+11.Onte tocou ir amodo que o mercantil deixou os xemelgos tocados e todo o dia con gratonteritis tampouco era bo para o corpo,pero as ganas de correr por 1ª vez a carreira foron mais que o malestar no corpo:Como ben dixo Tartarugo fumos xuntos ata que na rotonda do Toys ´rus decidin tirar para diante,xa que non queria que o RECORDMAN MUNDIAL DOS 7000M me fundira no tramo final Ríndose Ríndose Ríndose
seica estaba mal e non puido aguantar o tiron :lol:,Xa o sei Tartarugo son un c.......Un pracer coñecer os novos foreiros DrSlump,morto de fame e a parella de linkin Fift......(non me sae o nome),sintoo Avergoñado
Vemonos en Redondela
Irdam,gracias por collerme o dorsal,o de escribir no foro foi por rabia de sair a todo correr do traballo e non adiantar nada por culpa de certas persoas que non saben organizar
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 20:51
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

A la vou eu ,sodes uns queixicas ,dóeme aquí dóeme alí jeje fora bromas ,noraboas por as vosas marcas, forres que pilas usas ,supergacela siges malgastando a agua en mollar a camiseta ,bueno gracias a banderas por aminarme no ultimo tramo e darme forzas para adiantarlle a rapaza que durante toda a recta do berbes non fun capaz e gracias en especial a julia vaquero por ese abrazo e eses amimos que me deu para segir correrdo ,tu si que eres grande , que vos dicir do meu compi tartarugo que carreron ,encantada de conocer a mortodefame ,pocoyo ,e outro que non me acordo ,e a muller de linkin,gracias a oliveira por vir a entrenar a vigo ,bueno vemonos en redondela ,anomo safardatxa
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 21:01
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

tara escribió:
bueno gracias a banderas por aminarme no ultimo tramo e darme forzas para adiantarlle a rapaza que durante toda a recta do berbes non fun capaz

Sentindoo moito teño que decir que cando ti chegaches eu estaba de palique con algún das ducias de coñecidos que había onte na Praza do Berbés, así que malamente puiden ser eu quen che deu ánimos... ainda que se te vira entrar seguro que chos daba... podes apostar o que queiras.

Estas feita unha campeona, e iso xa cho dixen antes de sair ¿ou non? Segue así... amodiño e con boa letra, ¡campiona!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos