Mér, 24 Xuñ 2009, 15:33
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO
Que paradóxicas son as carreiras
.....canto peor organizadas e mais desastrosas, mais ambiente, mais festa e mais gañas de correr na xente que case en ningunha
......Sorprendente......O ambiente previo que se monta na praza do Rei é espectacular (este era o meu primeiro ano e quedei alucinado).....e menuda nómina de foreiros ......encantado de coñecer a
Mortodefame e
DrSlump e de saudarvos a todos os demais (
Beauvis, recuperate pronto e ben
) e aguantar as vosas pullitas co meu "tempazo" na 3ª volta na media da Coruña
.......
Da miña carreira bastante contento, despois do doblete do fin de semana rematei nuns honrosos 45' 40", que se a medición de
Cheetos é boa dame uns 5'49"/km, que indica que vou en progresion despois do desastre de Cambados
.....ademais aguanteille o ritmo a
Safardatxo ata o último km (ainda que el ia algo tocado) e sentinme comodo en toda a proba (tiñalle medo o tramo Bouzas-Berbés pero saiu ben)....... e durante a proba ata Bouzas ia sorprendido do ben cortado que tiñan o tráfico pero a partir de aí "o de sempre, e como sempre" correndo entre coches, atravesando rotondas co tráfico sen cortar
.....en fin, non se pode ser paquete nas carreiras de Vigo
......
Sinto non ter quedado a sardiñada e post carreira pero hai dias que non se pode....outro ano será... Vemonos en Redondela (que xa puntua para o circuito
) se non hai novidades......
Se eu puiden, ti tamén...