Foros ›
VI Carreira Popular Nocturna de Celanova
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nirvioso

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/06/09
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 15:28
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Boisima organización, gracias polos bocatas e a ensalada de pasta acompañada ca fruta. Aforramos a cea. Nunca correra unha nocturna e cheguei encantado, bo ambiente, temperatura agradable, os gaiteiros a final da costa pa dar os últimos ánimos. Repitirei, e para descansar casa de turismo rural de ramirás trato superencantador, descanso excelente e o desaiuno do dia seguinte o non va mais.
E por suposto ca compañia inseparable de D'artañan fotografo (Pilar a miña dona) e os meus dous mosqueteiros, flip e santi que me a compañan ou nos acompañamos, por suposto eu son o terceiro mosqueteiro(nirvioso).
O dito gracias por todo e ata outra.
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 16:46
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Esta fue mi primera participacion en la nocturna de Celanova (ahora que lo pienso, creo que es la primera vez que corro en Ourense), y me he llevado una más que grata impresión. Se ve que no exageraban los que recomendaban acudir a esta cita.

Mi carrera realmente ni fú ni fá, 34:10 en tiempo real, que aunque no está nada mal para un popularcillo como yo, no me dejo del todo contento porque fui demasiado forzado.

En cuanto al recorrido, muy chulo, aunque la "subidilla" no tenía desperdicio Muerto (no se si solo me paso a mi, pero creo que la 2ª vez que la subimos era más larga que la 1ª, si, si , ya se que fisicamente es imposible pero...).

La organización UN 10! La entrega de dorsales, rápida y sin apretones, el recorrido perfectamente marcado (kilometraje incluido), apoyo de los quads, agua en varios tramos del recorrido (ade+ de la meta),una camiseta de las más chulas que me han regalado en una carrera (entregada en el magnifico claustro del monaterio...QUE MARAVILLA), gaiteiros en el recorrido, mucha gente animando, y como colofon...MI MADRIÑA, QUE MERENDILLA!: fruta, ensalada, bocata, empanada. Que despliegue! Seica que a Celanova non chegou a crise!

Ah, y me olvidaba de un detalle para mi muy importante y no por ello presente en la casi ninguna de las carreras de nuestra comunidad: agua caliente en las duchas!

Mirando el calendario creo que no competiré en las proximas 2 semanas. Proxima parada: Subida al monte Aloia (ahí si que me va a dar la risa!).

Muchas gracias a Pipe por las fotos (a ver si mejoras de ese pie, ánimo!).

Salud y kilometros!!!
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 17:13
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

A verdade que polo que dicides todos os participantes unha maravilla e, un roéndose de rabia por non poder participar.
Non obstante si que podo dar a outra versión, a do espectador, e, de verdade, non é so por mirala con moi bos ollos (como un Pato Blanco máis) que tamén; senon que desde fóra penso que tamén é das máis vistosas e espectaculares: pola nocturnidade, polo entorno, polo circuíto, pola chegada, pola participación, polos espectadores,...
Por eso non queda outra que dar as gracias ós compañeiros e congratularme da pertenza desde o Norte a este clube.
foucellas

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/08
0 Carreiras
13 Mensaxes
Arzúa
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 21:30
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Felicitar á organización porque sábense superar de ano en ano, que xa é difícil nesta proba que é prácticamente perfecta. Satisfecho Satisfecho Satisfecho
O cambio de percorrido con respecto ao ano pasado todo un acerto.
Para participar tiven, entre pitos e flautas, que percorre máis de 400 Kms. entre a ida e a volta, pero valeu a pena... E para o ano que ven voltarei outra vez
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 21:33
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

a verdade que da gusto correr así, eu que ía doblar carreira e o día seguinte pola mañá corría e Redondela, empecei coa idea de non tirar moi forte, e así o fixen nun primeiro instante, pero despois contaxiado co ambiente que se respiraba comezei a aplicarme un pouco mais en serio e non deixei de atoparme cada vez mellor e de adiantar corredores, rematei no posto 58 con 28.04
Pero o mérito todo para a organización e os veciños de Celanova, sodes uns cracks Aplauso Aplauso
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 21:59
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

ah Pajaro azul !! o do coche de Malaga son eu !! un saudo Mr. Green
paino

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/09
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 10:01
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Siendo ésta la primera vez que escribo en el foro, lo hago para decir que la carrera ha sido de las mejor organizadas de las que he ido. Dar las gracias a la organización por el buen trato a los corredores, así como a las personas que estaban a lo largo del recorrido animándo, a Pipe por las fotos, y a todos los compañeros que se desplazan una semana si y otra también para hacer que estas carreras sean siempre maravillosas.
Bardallas, nos vemos en la cima del Aloia.
Un saludo para todos Aplauso
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 14:45
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Nunca es tarde para agradecer los buenos momentos que nos habeís hecho pasar a todos. Es un honor para mí participar en carreras como esta y ser tratado como si fuera un auténtico campeón cuando no dejo de ser uno más que corre al fondo. Dar además las gracias a Pipe que , se ha esforzado y creo que lo ha conseguido, en plasmar la satisfacción, sufrimiento y espectáculo de una carrera pedestre popular en todo su esplendor.

ENHORABUENA A TODOS
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 17:16
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Quiero agradecer a la organización por esta carrera, se merece un 10; me gusto el recorrido, y sobre todo, aunque suelo entrenar de noche, el poder correr a esas horas en compañia, es totalmente diferente; gracias también al pueblo de Celanova por los ánimos y el ambiente durante la carrera: la gene animando y la musica por todos lados, incluido gaiteiros; la mujer, que se esta introduciendo en este mundillo, quedo muy contenta, porque gracias al dorsal personalizado, la gente la animaba por su nombre, a pesar de ir en cola de pelotón; mi hija también muy contenta por la medalla; y que decir del avituallamiento: muy bueno y abundante; en general pusisteis el listón muy alto, esperamos acudir de nuevo el próximo año.
Gracias y saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 18:11
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Mi padre y yo suscribimos todos los comentarios y felicitaciones que se merecen todas las personas que participaron en la Organización de la carrera.

Quiero asimismo hacer mención a todos los corredores del Club " Pato Blanco " , que tuvieron la deferencia de acompañar a mi padre los 500 metros finales y coreando su nombre.

Vamos a ponerle a esta Carrera un sobresaliente " cum laudem "

Muchas gracias y saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 22:09
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

NIKITO escribió:
ah Pajaro azul !! o do coche de Malaga son eu !! un saudo Mr. Green

Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Ahora no se me olvida.

Saludos
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 22:53
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

Pájaro-Azul escribió:
NIKITO escribió:
ah Pajaro azul !! o do coche de Malaga son eu !! un saudo Mr. Green

Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Ahora no se me olvida.

Saludos

No recordar el nombre de un forero se castiga con la máxima pena: una istonica de lúpulo bien fresquita Avergonzado Mr. Green
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2009, 7:18
Asunto: Re: VI Carreira Popular Nocturna de Celanova

NIKITO escribió:
Pájaro-Azul escribió:
NIKITO escribió:
ah Pajaro azul !! o do coche de Malaga son eu !! un saudo Mr. Green

Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Ahora no se me olvida.

Saludos

No recordar el nombre de un forero se castiga con la máxima pena: una istonica de lúpulo bien fresquita Avergonzado Mr. Green

Cuenta con ella cuando volvamos a coincidir

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos