Foros ›
Autor
Mensaxe
BorchF1

Novo foreiro
Novo foreiro
7/06/09
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Xul 2009, 20:08
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Benito escribió:

E por motivos de espectacularidad tamén modificamos os circuitos de carreira en bici e a pe.

Un regalo mui especial que os amantes do auténtico triatlón cross agradecerán.

Espectacular foi... pero duro tamén. Había unha costa abaixo na bici que daba medo. A natación coido que foi limpa, e na carreira a pé matábame terme que agachar para pasar por debaixo da ponte.

Un dez á organización, para o ano repítese Sorriso
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 5:59
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Hola
Muitas gracias a tod@s por participar na proba e agradecervos os ánimos e mostras de gratitude.
Bueno, este ano os circuitos foron espectaculares e salvo causas de forza maior, dentro de 2 anos vandes a poder a volver a disfrutar deles.
O ano que ben a proba será de Potugal para Galicia.
E bueno, haberá que darlle voltas a cabeza para diseñar un circuito de BTT por Goián e que vos guste.
As clasificacións xa están feitas e hoxe seguro que as colgan na páxina da Fegatri. Se non as colgan, inda que eu penso que as van a colgar seguro que hoxe durante o día, pois o que queira que mas pida e llas paso eu. GRACIAS por todo e hasta o ano que be. Saludos.
Benito
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 6:14
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Enhorabuena a la organizacion de la prueba, a mi entender ha salido todo bien, ha estado a un nivel muy alto, el diseño de los circuitos fue muy bonito, al igual que estuvieron muy bien marcados.

¿¿Cuando empiezan las inscripciones para el IV Triatlon da Amizade??
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 8:43
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

O primeiro que quería facer e felicitar a Benito por todalas ganas que pon na organización desta carreira, para min creo que foi todo un éxito.
Respecto a carreira, o sector da bicicleta foi duro (pro meu nivel), con continuas subidas (cortas pero duras) e baixadas (con tempo xusto para recuperarse).
Un saudo pra todos.
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 10:29
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Bonito bonito. La verdad es que me ha encantado. La organización fantástica, los circuitos super bonitos. Como único detalle. La primera bolla de la natación la hubiese puesto un poco más lejos porque llegamos allí aun en pelotón e "case morro afojado" en medio de la batalla campal que se formó. Pero me quedó con lo bien que me lo he pasado y el buen rollo que se respira en esta prueba. Para o ano repito!!!!

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 10:29
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

no tiene nadie fotos para poderlas colgar y que las veamos todos??
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 15:43
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Con la primera boya se hizo lo que se pudo.
El reglamento dice que hay una distancia mínima, es decir, que se sugiere que antes de llegar a la primera boya se recorra una distancia suficiente para que no llegueis en el pelotón...pero que pasó.
Los responsables de la Federaçao de Triatlo me pidieron que necesitaban más distancia, pero si ponen la boya más cerca de Portugal, donde aún tira más la corriente, pues no llegarias ya que la corriente en esa zona tan estrecha del Miño os arrastraria.
Por lo tanto se optó por acercarla más.
Os puedo asegurar que se estudiaron todas las posibilidades, pero vosotros deberíais poner también un poco de vuestra parte.
Y ahí va mi crítica. Teniendo en cuenta que la corriente tiraba mucho para arriba deberías haber salido nadando recto hacia Portugal, la corriente se encargaría de subiros a la boya.
Pero no, vosotrsos salisteis, nadasteis 10 metros, librasteis la corchera y el barco que estaba amarrado y ala...directos a por la boya y claro, al final no dabais llegado a ella, os quedaba a vuestra derecha.
Y los jueces a gritos con vosotros, y el de la canoa que estaba en la boya, con un kayak autovaciable como recomienda el reglamento, pues alucinando por colores.
Y venga, todo dios a piñas con la boya, que desde tierra parecía que os estabais peleando para ver quien se quedaba con ella.
Y yo siguiendo la natación desde tierra bastante enfadado porque yo creo que este detalle lo comenté en la reunión técnica, pero claro, la reunión técnica no es interesante.
Y que nadie piense que os estoy poniendo las pilas, simplemente estoy dando mi punto de vista.
Y es cierto que la reunión técnica se retrasó, pero el que quiso pudo ir. Y no se apagó el ordenador, todo el mundo que llegó tarde y preguntó, se le explicó bien todo y el que quiso pudo ver la información de la prueba en la pantalla del ordanor. No se le negó la información a nadie.
Y bueno, llegué a boxes enfadado por lo que estaba pasando, los triatletas se estaban yendo hacia arriba y yo pensé que alguno llegaría a Tuy.
Al final en la vida todo encaja y la imagen desde Goián se convirtió en un auténtico espectáculo.
Todos deberíais entrar en un pequeño espacio entre las 2 boyas, pero visto desde Galicia aquello más que la llegada de un sector de natación paracía una invasión a Portugal en toda regla, con un ancho de ataque de más de 50 metros.
A mi ,respecto a este tema, me queda la tranquilidad de que en las mismas condiciones de marea con las que vosotros luchasteis, que se dieron un mes antes de la prueba, probé el circuito y llegué a Portugal sin problemas.
Y eso que yo soy un mal nadador, en mis tiempos fui mucho mejor duatleta que triatleta y cuando hice el experimento llevaba un año sin entrenar.
Lo que pasa es que utilicé la corriente para que me llevara a buen puerto.
Para el año que viene ya veremos como coincide la marea el último domingo de septiembre y en función de como sea se probará y se fijará la hora de salida.
Y no olvideis nunca que el agua también es una cuestión de estrategia, no de salir a taco y a comerse las boyas.
Y una pregunta, por curiosidad. Estuve colaborando en la Copa de Europa de Triatlón de Pontevedra y entre otras cosas a mi me tocó agarrar en la valla que estaba al final de la escalera en la salida de la natación.
Lo triatletas llegaban al último escalón, giraban a la derecha y tiraban de la valla que no veais.
Y si la carrera es a pie y toca curva en ángulo...la última valla las pasa canutas.
Y los conos, AYYY, los conos, los que están en medio de la fila aún menos mal, pero al que le toca estar de último, !MI MADRE!, son carne de pedal o de zapatilla.
Pues la pregunta, a los deportistas en general o los triatletas en concreto ¿teneis algo contra las boyas, vallas, conos y demás artilugios que se ponen en las competiciones y que suelen estar en su sitio para velar por vuestra seguridad?.
La verdad es que, después de todo lo que ellos hacen por vosotros, bien los podiais tratar con más cariño y dejarlos en paz, no hace falta tocarlos, ni agarrarse a ellos, ni pasar tan pegados que los dejais temblando de miedo.
Así que por favor, un poquito más de respecto y cariño para estos seres tan particulares y que competición tras competición se juegan la vida por vosotros.
Para terminar, en cuanto a las fotos, contratamos a un fotógrafo y espero que en unos días nos pase un CD con lo que tenga. Otra historia será ver como me las apaño para subirlas al Picasa.
De lo que sa ya os aviso. Un saludo para tod@s. Gracias por vuestras palabras de agradecimiento y nos vemos el año que viene. Un saludo.
Benito
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 18:10
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Hola, son nova por estes lares, onte foi a primeira vez que participei nun triatlón, acabei moi contenta porque conseguín rematalo, o cal era o meu obxetivo. Felicitar á organización e a Benito Aplauso polas contínuas explicacións e consellos, pero unha vez dentro da auga non me acordei de nada, afogáronseme tódolos teus cosellos, de feito era das que pensaba tirar recto para Portugal ó rematar a última e así despois tirar aínda que fose pola beira a favor da corrente, peeeeero....na auga só miraba para as dúas boias polas que entrar sen contar ca corrente ata que no último momento me dín conta. Para o ano non me pasa Rezar .Estivo moi ben o percorrido da bici, pois gústame o monte, pero non quixen arriscar nas costas Silbar , e a carreira a pé fíxena desfrutando da paisaxe tan fermosa,jeje Ríndose . dende logo este triatló da Amizade fixo que me enganchara definitivamente a esta modalidade, así que espero repetir en canto poida.Moitas grazas por todo o inmenso esforzo da organización, non había maneira de perderse aínda que un quixera... Silbar Vémonos o ano que ben no Triatló da Amizade en Portugal.Saúdos. Guiño
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 18:31
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

A primeira vez na vida, sea o que sea, para ben ou para mal, é algo que non se olvida.
MUITAS GRACIAS, por elexir a nosa proba para debutar no triatlón. Contra corriente, contra as cosas, contra as escaleiras e chegaste ó final. Iso é o importante e ten muito mérito.
Así que GRACIAS pola tua particpación e palabras coma as tuas son as que nos animan a seguir traballando.
MIRÁMONOS o ano que ben...que os galegos o ano que ben tócalles defende-lo trofeo da amizade....
BorchF1

Novo foreiro
Novo foreiro
7/06/09
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 14:43
Asunto: Re: III Triatlo da Amizade

Pódense ver as fotos nalgún sitio?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos