Foros ›
Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xul 2009, 22:26
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

yonathan escribió:
Uno que ya está inscrito,ya pagué y con muchas ganas de coronar este monte Guiño dan buen tiempo para el fin de semana,asi que a ver si no sufrimos demasiado Muerto
Una cosa,para subir el coche a la cima hay que estar mucho antes,porque si no estará cortado o algo?Yo quería subirlo.Y al final no hay duchas entonces?porque yo quería volver para Coruña e ir de fiesta directo,que ya toca Ríndose Molón

Yonathan, se é como hai 2 anos o tráfico non se corta en ningún momento, e tampouco mentres se celebra a carreira, asi que a correr polo lado esquerdo da estrada e con coidadiño Molón .....non é que haxa moito tráfico pero é bo que teñades isto en conta (salvo que cambiara o ano pasado ou vaia cambiar este). Tamén teño que dicir que en xeral os coches baixan ou suben con precaución....nada que ver con un dia normal ,coma hoxe mentres adestraba por alí, que pasaban a toda máquina e eu case parado nas primeiras rampas Muerto Muerto Avergoñado Avergoñado (hoxe non foi un adestramento super pero ainda asi cundiume)

Se eu puiden, ti tamén...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 14:22
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Tomo nota Tartarugo,pues a ver si salgo de Coruña con algo de tiempo, es que trabajo toda la noche del viernes para el sábado Disimulando pero quería apracar arriba y así bajo andando para la carrera y de paso veo el recorrido y las vistas,claro Moi feliz tú anímate que no todos los días son iguales y que tengas malas sensaciones en el entreno no quiere decir que ese entreno no sea beneficioso o que no vaya a provocar un buen rendimiento en competición,si entrenas hoy haz algo más ligero o un progresivo y ya verás como el sábado le das caña a tara Demo sorrindo Mr. Green Payaso nos vemos allí!!
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 14:22
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

que chova ,que chova jeje
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 19:45
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

estoy con fiebre y muy debil, no sé si me daré recuperado de aqui al sábado

www.jeffxavi.blogspot.com
piesplanos

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/09
0 Carreiras
4 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 21:22
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

eu non vou poder participar nesta carreira que levo sin facer desde 2006, xa que e o meu cumpleaños e teño que ir as festas a cerceda, para o ano que ben espero non fallar.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 22:12
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Unha suxerencia para os sabado
Como a meta e en disitnto lugar da saida que vos parece se facemos grupos organizados para subir os coches arriba e logo baixar todos nuns poucos,para asi non ter que andar a baixar andando,se organiza ben non haberia fallo
Servicio lanzaderas Correr en Galicia
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 6:47
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

safardatxo escribió:
Unha suxerencia para os sabado
Como a meta e en disitnto lugar da saida que vos parece se facemos grupos organizados para subir os coches arriba e logo baixar todos nuns poucos,para asi non ter que andar a baixar andando,se organiza ben non haberia fallo
Servicio lanzaderas Correr en Galicia
Me parece una buena idea safardatxo,si decidimos hacer lanzaderas podeis contar conmigo.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 7:43
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Servicio lanzaderas Correr en Galicia
- Safardatxo
- Juanin
- Cheetos

Non sei se quedar na zona da saída ou arriba no Aloia, pero creo que sería máis cómodo facer grupos de 4 ou 5 que deixasen os seus coches na cima e baixar nun cara a saída...
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 10:00
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Me parece buena idea Cheetos,si todos nos ponemos de acuerdo quedamos en la cima para hacer grupos y bajar en coche,asi ademas tendremos la oportunidad de ver el recorrido,, espero que no me entre el canguelo jejejej...
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 13:26
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

piesplanos escribió:
eu non vou poder participar nesta carreira que levo sin facer desde 2006, xa que e o meu cumpleaños e teño que ir as festas a cerceda, para o ano que ben espero non fallar.

Benvido piesplanos, tes un avatar moi chulo. Guiño
E o que levo utilizando eu xa fai tempo.
Para non dar lugar a confusión, si non tes inconvinte, cambiao???.

Si e que non queres, ou non podes, pois nada, fago eu o cambio. Silbar
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 19:00
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Ese avatar xa cho kitaran unha vez,non?
Co tema das lanzadeiras Correr en Galicia como facemos,quedamos arriba as 19:30 ou asi,en que punto?
Espero contestacion,habera que facer carteis imformativos en plan excursion da 3ª idade Ríndose
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 20:50
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

safardatxo escribió:
Co tema das lanzadeiras Correr en Galicia como facemos,quedamos arriba as 19:30 ou asi,en que punto?
Espero contestacion,habera que facer carteis imformativos en plan excursion da 3ª idade Ríndose

Hai 15 anos que non vou ó Aloia ... Avergoñado ... así que aparezo onde vos me digades. As 19:30 está ben para baixar con calma a recoller o dorsal.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 20:57
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

enton ás 19:30 deixades os coches arriba pra baixar correndo???

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 22:00
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Eu despois da carreira case seguro que terei alomenos 1 praza libre (apretados seguramente 2) para baixar a calqueira que aparcara o coche en Tui, xa que meus pais me acercaran á saida e despois me irán a recoller á cima do monte....

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 18 Xul 2009, 2:09
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Eu fai tempo que non subo o Aloia,pero creo que abia unha ermita arriba,quedamos as 19:30 nela e logo xa baixamos en 1 coche ou os que fagan falta,vos parece?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos