Foros ›
II Carrera Korpore Carballiño ( Gran premio Ocaso )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xuñ 2006, 1:09
Asunto:

suerte y buena carrera a los de carballiño,cronicas por la tarde,a muy tardar por la noche,es una orden Molón

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xuñ 2006, 11:22
Asunto:

ferrolano escribió:
Makoki escribió:
Ya sé que es una decepción para la organización, pero yo me retiro. Estoy cansado, al contrario que otras, soy humano Demo sorrindo
¿retiro temporal o te tendremos que hacer un homenaje de jubilacion?¿con quien corro yo la proxima vigbay Chorando ?es que opaahi bajara de nivel(ira ya a 1.45),asi que descansa unos dias o semanas y vuelve al asfalto.
La próxima VIG-BAY juntos y a por el 1:45 Ríndose

Makoki 5.1
fer

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/06
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xuñ 2006, 20:44
Asunto:

Hola Ferrolano y a todos los del foro.
Soy Fer de Carballiño.Creo que la carrera estuvo muy bien.Nosotros quedamos muy contentos(organización).
Pero realmente quien tiene que opinar son los corredores.Espero tener noticias de ellos dando su impresión de la carrera cómo cualquier sugerencia para mejorar en la próxima edición.
Un saludo para todos
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Dom, 04 Xuñ 2006, 23:31
Asunto:

fer escribió:
Hola Ferrolano y a todos los del foro.
Soy Fer de Carballiño.Creo que la carrera estuvo muy bien.Nosotros quedamos muy contentos(organización).
Pero realmente quien tiene que opinar son los corredores.Espero tener noticias de ellos dando su impresión de la carrera cómo cualquier sugerencia para mejorar en la próxima edición.
Un saludo para todos
GRACIS FER por citarme a mi en particular y despues al resto de foreros en general,lo tendre en cuenta si algun dia tengo algo de poder politico o economico,a ver si aparecen las cronicas de esa carrera,hoy fue un dia de varias carreras y como siempre foreros en todas.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 0:09
Asunto: Cronica

Foi a de Carballiño unha carreira dura. Quizais porque eu ía mentalizado para atoparme algo máis chairo e menos temperatura.
Percorrido: Agradable, con paso dous pasos polo centro da vila, e con entradas no Parque e pola beira do río. Bastante duro, en particular os repeitos da saida do Parque - quil. 6- e o da entrada na vila do quilómetro 9.
Organización: Bastante Boa: Ausencia de tráfico rodado, auga no quilómetro 6, e boa montaxe na área de meta.
Ambiente: Bo, de ateltismo popular: vin xente do Burgas e do Pabellón, do Grove, de Ponferrada, de Vigo.... e como non do Carballiño.

Esperámosvos en Celanova o vindeiro 24 á noite.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 12:21
Asunto:

Hola:

Bonita carrera la de ayer en Carballiño. Había buen ambiente y participación y la organización muy bien. Carrera cerrada al tráfico y eso que tenía zonas que pasaban por el centro. La hora de la salida, 11:00, me parece bastante buena ya que da tiempo de sobra a llegar (y eso que me pasé de largo y casi acabo en Ourense. Aún no apretaba mucho el calor aunque ya empezaba a avisar cuando se dió la salida, los dos primeros kilómetros eran una vuelta por el casco urbano con alguna cuesta pero que se llevaba bien y donde había bastante gente animando. Luego se salía hacia la zona del bosque y el río y ahí si que había cuestas, la verdad es que no contaba que fuera todo subir y bajar. Además ya empezaba a pegar el sol, menos mal que había bastante arbolado con mucha sombra durate el recorrido, que sería duro pero también muy bonito. El útimo kilómetro volvía a ser por el centro urbano con bastante público animando. Después de la carrera me quedé a ver la entrega de premios y regalos, cosa que no suelo hacer casi nunca, pero esta vez tenía tiempo. Creo que el trato a los corredores fue muy bueno. El ambiente estupendo, con mucha gente de todos sitios, pero sobre todo de Carballiño, apoyando su carrera. Moi feliz

En cuanto a lo comentado por fer sobre sugerencias para mejorar, no se me ocurre nada que decir, para mi todo fué bastante bien.

Saludos a todos.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 12:57
Asunto:

Moi ben todo, o recorrido é moi bonito cando nos adentramos no parque , aunque co calor q fixo e os repechiños q subimos fixose algo durilla nos tramos finais,o único para min no que se pode millorar en nas entregas das bolsas con obsequios, xa sei cos que organizan as carreiras levades un traballo incomiable para que os negocios aporten algo pero todos temos que levar os mesmos obsequios tanto os que fan 30 minutos coma os que lle leva 1 hora en acabar o recorrido, todos teñen o seu merito

Esperamosvos o 24 de xunio en Celanova
Cancinho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/06
0 Carreiras
9 Mensaxes
O Carballiño (GALIZA)
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 20:01
Asunto:

Boas a todos

A carreira de onte no Carballiño estivo moi ben sobretodo polo fermoso do percorrido, xa que encántame correr por parques ou montes máis que por recorridos urbans. Para min non foi unha carreira fácil xa que se me fixo duro o comezo da carreira, ademáis no quilómetro 8 máis ou menos remataba cunha subida onde queimaba o sol e fíxoseme eterna, pero o final rematei sen problemas.
O que máis votei de menos foi máis auga durante a carreira, sobretodo pola calor, e que as camisetas non estaban serigrafiasdas con O Carballiño (e que son do pobo e gustábame como recordo). Isto último e o de menos pero para o ano si que se debería millorar o tema da auga.

Por último felicitar a organizazón e corredores polo esforzo, e tamén a esa xente que estaba polas rúas animando e quentando o ambiente (outro tipo de calor que da outra xa houbo dabondo).

Un saudo e vémonos en Celanova (a miña primeira carreira nocturna).
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 21:21
Asunto:

MUCHÍSIMAS FELICIDADES A TODOS LOS QUE HAB�IS ESTADO EN O CARBALLI�O
Lo de ayer ha sido toda una hazaña, entre el calor, los toboganes, y los km... :?, pero habéis conseguido meteros una más en el bolsillo. Así que, de nuevo, os felicito a tocho_gr, cancinho, bubela, celanova,..., y a los demás que han estado. Si ya habitualmente nos llaman locos por correr, y sin estar escapando de nadie, en un día como el de ayer, domingo, superando los 25ºC, donde el 90% de la gente qeu había madrugado era para ir a buscar las empanadas y preparar las tortillas para la playa, fue todo un atrevimiento.
De nuevo dar las gracias a la organización, con fer como cabeza visible, por haber contado con nuestra opinión. Haber si el próximo año podemos estar allí los que este nos hemos "escaqueado".
Saludos para tod@s:
Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 22:49
Asunto: Impresión

Bueno, eu non me sorprendín moito do que alí atopamos porque teño pasado moitas veces en bicicleta por alí e sei das súas costas i esa calor abafante... a organización fixo un bó esforzo e debe seguir traballando nelo para aproveitar todo ese patrocinio deben seguir os clasicos principios empresariais da mellora contínua e escoitar ós seus clientes, atopar os seus puntos débiles e reforzalos.

Pasei un bó día coa familia que é ó que ia e o rapaz fixo unha boa carreira ainda que na saida tiña medo -tanto que non quería sair- pois dous kilómetros semellabanlle moito (ten 8 anos).



p.d. Non me busquedes na clasificación pois non rematei a carreira; volteime a romper; desta volta no xemelgo dereito... Pero tamén o ano pasado 'rompera' o 4 de Xuño e o 20 de Agosto xa participei en Allariz así que só penso na ledicia que sinto cando volto a adestrar e miro ó horizonte pensando: "desta vai".

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 0:34
Asunto:

Pues al chavalín se le ven buenas maneras. Se ve que tiene un gran maestro detrás... Guiño . Que te recuperes pronto, Kandpalleiro.

Felicitaciones a todos los que corristeis en Carballiño. Si ya hacía calor en la costa, ni me quiero imaginar lo que os cayó por allí. ¡Enhorabuena...!
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 7:48
Asunto:

Buenas:
kandpalleiro: no sabía que irías a O Carballiño y no te cité en las felicitaciones.....lo siento. Considérate, por supuesto, felicitado.
Y doy fe de que el hijo de kandpalleiro va a dar que hablar...además de que creo que le gusta correr, ¿verdad? Estuvo en Lugo, Ferreirúa, y ahora en O Carballiño, vamos, de las que yo sepa, y, por lo menos en Lugo, quedó muy bien clasificado.
Bueno, pues eso, que te mejores muy rápido, para volver a principio de temporada (bueno, en realidad, los que controlan del tema dicen que es final, ¿no?) con todas las fuerzas. Ah!! Nos acordamos de ti en Coruña, pero ya nos dijo el Admin que no habías podido ir.
Besiños, y ¡¡a recuperarte!!
Guiño
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 11:20
Asunto:

O que apunta cancinho sobre as camisetas non me fixara. A verdade estaría ben que tivera algunha referencia á carreira do Carballiño.

Kandepalleiro, ánimo, recuperate pronto.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 11:32
Asunto:

Esquencíame, hai algún sitio onde porder ver a clasificación?

Saudos
fer

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/06
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Xuñ 2006, 0:16
Asunto:

Hola A todos , Las clasificaciones se las acabo de mandar a( Correr en galicia ) deseo que las pongan pronto .

Un Saludo a todos los del foro.

Creo que la dureza del recorrido fue por las altas temperaturas , medi los metros de subidas y no llegan a 900m es decir sobre un 9 % del recorrido , la media de las subidas es de un 3% y la maxima es de un 8%,





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos