yonathan escribió: |
Uno que ya está inscrito,ya pagué y con muchas ganas de coronar este monte dan buen tiempo para el fin de semana,asi que a ver si no sufrimos demasiado Una cosa,para subir el coche a la cima hay que estar mucho antes,porque si no estará cortado o algo?Yo quería subirlo.Y al final no hay duchas entonces?porque yo quería volver para Coruña e ir de fiesta directo,que ya toca |
safardatxo escribió: |
Unha suxerencia para os sabado Como a meta e en disitnto lugar da saida que vos parece se facemos grupos organizados para subir os coches arriba e logo baixar todos nuns poucos,para asi non ter que andar a baixar andando,se organiza ben non haberia fallo Servicio lanzaderas Correr en Galicia |
piesplanos escribió: |
eu non vou poder participar nesta carreira que levo sin facer desde 2006, xa que e o meu cumpleaños e teño que ir as festas a cerceda, para o ano que ben espero non fallar. |
safardatxo escribió: |
Co tema das lanzadeiras Correr en Galicia como facemos,quedamos arriba as 19:30 ou asi,en que punto? Espero contestacion,habera que facer carteis imformativos en plan excursion da 3ª idade |