Ven, 17 Xul 2009, 13:25 Asunto: Boimorto : Canicross
Boas:
Xa está posta a fecha para a pedestre do concello de Boimorto (A Coruña).
Vai ser o domingo 13 de setembro, e haberá tamén canicross, como estes últimos anos.
Proximamente mais información e horarios.
Ven, 17 Xul 2009, 22:38 Asunto: Re: BOIMORTO : PEDESTRE E CANICROSS
Pues creo que coincide con la de Sober www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Luci2 Novo foreiro
13/07/09
0 Carreiras
5 Mensaxes
Sáb, 18 Xul 2009, 10:12 Asunto: Re: BOIMORTO : PEDESTRE E CANICROSS
Me alegro un montón de que haya esta carrera pués estuve el año pasado y me gustó mucho. El canicross precioso, nunca había visto ninguno. Somos de Asturias y nos venía mejor el fin de semana anterior porque tenemos el puente de la santina, pero aún así intentaremos ir. Si sabéis de alguna carrera para el fin de semana anterior donde puedan participar niños y adultos me lo decís. Sé de la de Ribadeo pero no la hay para niños.
Gracias y un saludo
Lucía
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Sáb, 18 Xul 2009, 10:38 Asunto: Re: BOIMORTO : PEDESTRE E CANICROSS
Pois por alí esteremos botando unha man para que todo saia perfectamente.
Dom, 19 Xul 2009, 1:44 Asunto: Re: BOIMORTO : PEDESTRE E CANICROSS
Amigo Guti,conta conmigo e co meu sobriño ademais de NARCO,XANA OU RUBI po canicross.Coincide con varias carreiras ese fin de semana pero a este canicross vou por ti, ademais intentaremos doblar e facer tamen a pedestre,un saudo pra todos.
eldelmonte Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Dom, 19 Xul 2009, 6:46 Asunto: Re: BOIMORTO : PEDESTRE E CANICROSS
Teño que preguntarlle o meu can se pode ir, pero penso que non hai problema. Saudos
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos