Foros ›
Autor
Mensaxe
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 18:27
Asunto: CRONOTEC...opinións

Hola. escribo para que opinedes sobre cronotec. eu particularmente digo que son un auténtico desastre. Só vos comento detalles que me teñen pasado con eles (e eu non son gafe): problemas para pagar, colas interminables para recoller dorsal por desorganización, xente que non aparecía inscrita; non aparecer na lista de inscritos; aparecer dupilicado na lista de inscritos; non aparecer na lista de resultados pese a chegar diante e ser parado coa piruleta; enviarlle correos para correxir erros e non recibir nin resposta; enviar unha crítiica constructiva no foro e levar como resposta que si non mme gusta non corra (foron moitos anos sen chip e non vou a renunciar a miña afección por uns incompetentes); recibir dorsais penosos e cheos de merda; recibir chips nos dorsais aínda máis penosos e máis cheos de merda; non colgar as clasificacións en días; non colocar as clasificacións ata moito despois de acabar...por todo elo pídolle ós organizadores que volten o sistema tradicional ou contraten outra empresa (eu sí que pagaría ´máis.) Agardo respostas, seguramente de cronotec tamén, xa que a nivel individual non respostan xa veredees como con esto se cabrean e me respostan mal outra vez. Graciñas.
rande

Montañés
Montañés
18/07/09
0 Carreiras
134 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 18:54
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

a culpa e de quen os chama ainda non sabemos os resultados de a subida o monte aloia ,son un desastre e mal organizados .un saludiño Enfadado
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 19:02
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

bueno, yo os voy a contar simplemente una anécdota personal.

Boborás 2009:

Llego y no aparezco en la lista de participantes.Me acerco a la mesa donde estaba un señor con el ordenador.

Mantenemos la siguiente conversación:

pregunta:"buenas, es que no aparezco en la lista de inscritos"
respuesta:"será que no te inscribiste" (de malos modos)
pregunta:"disculpe, pero si tiene acceso a internet tengo en mi cuenta de correo un mensaje de confirmación"
respuesta:"esto no es un ciber para consultar en internet"( de mala leche)
pregunta:" puede consultar de nuevo por favor"
respuesta"apellidos?" (refunfuñando)
pregunta:"Gonzalez Rodicio"
respuesta:"aqui estás, pero como Javier, no como Francisco Javier" (como riñiéndome)
pregunta:"entonces estoy inscrito no?"
respuesta:"si, pero hicieste mal la inscripción" (con cara de pocos amigos)

Para no "armarla" me callé.....

Días después me entero que el personaje de la mesa en cuestión era "crono", el mismo que en este foro hizo la siguiente afirmación a un forero: "sinó te gustamos no vengas a la carrera"

En fín, para mi son cronochapuzas, a la altura de Pepe Gotera y Otilio

www.jeffxavi.blogspot.com
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 19:38
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Pues en el Gran Fondo Olmo usaron un sistema que me sorprendió mucho igual que el de la Media de Coruña (el chip en el dorsal y al pasar por meta quedaba registrado) y sin ningún problema.
En otras usando el stma ese del fogonazo en el pecho (que da mal rollo...) en Moaña creo que me lo tomaron 20 segs. después pero en otras todo OK.
En Boborás a mi al recoger el dorsal me atendieron unas chicas pero también de mala leche...no tendrían un buen día
El verdadero problema es que no aparezcan las clasificaciones y demás, como pasó en Mos y en Aloia...o aparezcan mal y tarde.
Esperemos que se solucione...pero recordemos que la competencia también ha tenido fallos, y los jueces de FGA también...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 19:40
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

No me hableis de los jueces de la delegación de la federación en Ourense, que me enveneno !!!! Enfadado Enfadado Enfadado

www.jeffxavi.blogspot.com
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 19:42
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Mi humilde opinión... creo que "CRONOTEC", son lentitos y en pruebas
de muchos corredores se les amontona el chollo......
Los tendremos en cuarentena, haber si se ponen las pilas...
Animos y seguir entrenando.- Muro Aplauso Disimulando
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 19:43
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Carreira do Marisco 2008, O Grove:

en la clasificación aparezco 2 puestos por detrás de un corredor que hizo la carrera en 6" más que yo (las fotos de la llegada además lo refrendan), en este caso era anecdótico porque se trataba del puesto 21 o 22, pero puede suponer para una categoría Veterano D, por ejemplo, el estar en posiciones de podium.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 21:00
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

cronochaputec y gargamel al poder, jeje repito a mí con lo de Mos y este año en Gondomar con el chip oxidado y el dorsal lleno de mierda ya me lo han dicho todo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 21:24
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

A dia de hoxe ChampionChip dalle mil voltas a Cronotec. Satisfecho
Pero claro,estos últimos son moito mais económicos cos primeiros. Guiño
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 21:28
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

"JEFFXAVI"... Santo Dios.... no te envenenes, recuerda que estás de "Subcampeón" en "Correr en Galicia". (Habría que correr toda la clasificación).... y eso lleva su tiempo.....
ANIMO y Entrenar para terminar bien el año.- Aplauso Bailar Aplauso Bailar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 21:34
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

lestrove escribió:
A dia de hoxe ChampionChip dalle mil voltas a Cronotec. Satisfecho
Pero claro,estos últimos son moito mais económicos cos primeiros. Guiño

Si, es cierto, pero yo estoy cabreado con los del chipamarillo Demo sorrindo Demo sorrindo

No me cuentan los puntos de la carrera de Leiro para la liga Championchip Muro Muro

El mundo está contra Xaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Payaso Payaso Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 21:43
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Todos podemos cometer fallos... pero cuando son reiterados está claro que falta profesionalidad. De nada vale contratar una empresa para el conometraje y que te deje tirado. Al final resulta cara.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 22:25
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

lestrove escribió:
A dia de hoxe ChampionChip dalle mil voltas a Cronotec. Satisfecho
Pero claro,estos últimos son moito mais económicos cos primeiros. Guiño
Antes non había eses nomes raros ChampionChip e Cronotec e todo funcionaba de pu** mad** , ahora montaron ese negocio dos "chips" e todo son conflictos Silbar

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 22:35
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

corroseguro escribió:

Antes non había eses nomes raros ChampionChip e Cronotec e todo funcionaba de pu** mad** , ahora montaron ese negocio dos "chips" e todo son conflictos Silbar

Bueno,na Carreira Pedestre de Lestrove non uso ningunha de esas caralladitas modernas.............a pelo. Satisfecho
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 23:59
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Yo las carreras que he corrido con ellos no he tenido ningún problema, ni en la inscripción, ni en los resultados ni en absolutamente nada; he corrido en Xinzo de Lima y en A Estrada y "0" problemas.

Además me han resuelto todas las dudas que he tenido.

De todas formas, creo que este tema está fuera de lugar hablarlo aquí, en esta sección.
Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos