Foros ›
Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 9:27
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

derek escribió:
Yo las carreras que he corrido con ellos no he tenido ningún problema, ni en la inscripción, ni en los resultados ni en absolutamente nada; he corrido en Xinzo de Lima y en A Estrada y "0" problemas.

Además me han resuelto todas las dudas que he tenido.

De todas formas, creo que este tema está fuera de lugar hablarlo aquí, en esta sección.
Un saludo.
¿ a que tampoco has tenido problema alguno en la carrera de Lestrove ? Ríndose

Friends forever
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
482 Carreiras
3727 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 9:41
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Pois eu con cronotec, non tiven ningún problema, en cambio con Championchip, xa tiven varias incidencias.
Tamén é certo que con cronotec debín correr 4/5 carreiras e cos outros unha morea delas.
el_chapun

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 10:25
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Pois eu corrin moi poucas carreiras nas que se encargase Cronotec, de feito se non recordo mal creo q tan solo dúas, pero o trato non me deixou moi satisfeito.

Na carrerira de Gondomar de este mismo ano, tras unha longa odisea para poder realizar o pago da carreira, chego todo disposto xa co número de dorsal que se me asignara no correo de confirmación e de non moi boas formas me din que vaia a ver nas listas que ese número non existe que seguro que mirei mal. tranquiliño me vou ata as listas, busco o meu nome e non estou... tranquiliño volvo e lle comento que non estou nas listas, que fixen o pago e recibin correo de confirmacón e que non estou. A misma persoa que antes me mandou a mirar as listas me di: Si no estás en la lista será que no te has apuntado, tu sabras. Tranquiliño de novo lle digo que si, que teño un mail de confirmación, e que ademais como paguei por transferencia teño o resguardo do pago no banco. Entregolle o resguardo do banco e me di: Bueno bueno, me lo quedo y ya lo comprobaremos... foi falar con non sei quen e o final deume un dorsal, como xa se mencionou ben decoradiño de lamparons diversos... Ó final puiden correr pero o trato xa me estaba quitando as ganas todas.
galgo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/08
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 11:01
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

hola comentar la penosas incidencias de ocurrieron en la subida al aloya
primero no aparecia el dorsal ,que muy cerca de la salida aparece trascurre la carrera y me dice( tato) que no estoy en la lista aviendo llegado a meta en cuarta posicion me pide disculpas pero que es ajeno a esto que CRONOTEC corria con todo habia otras reclamaciones( penoso lo de cronotec.) Enfadado
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 12:08
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Yo creo que aqui falta la versión de una de las partes "CRONO", en la que nos podría explicar a todos o bien justificar todos estos comentarios que están surgiendo, y que por lo visto no son puntuales sino que afectan a numerosos corredores que tienen todo el derecho a comentarlo en este foro para que mejoren las carreras, y ya que todas las acusaciones estan dirigidas a una misma empresa, y no a la organizacion de las diferentes carreras de las que aqui se esta hablando, seria bueno que pudiesemos tener una respuesta.

Gracias
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 13:00
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Eu non teño suficiente experiencia para xulgar, pero o que si que teño é a impresión de que a Cronotec non se lle pasa nin a primeira. Temos que pensar que ofrece uns servizos moito máis baratos que outras empresas de cronometraxe. Non considero un erro tan grave o de ter que esperar 15 minutos para recoller o dorsal (sabendo que chegamos sempre no último momento) nin que tarden 2 días en presentar a clasificación. Si que me parece unha putada para os/as organizadores/as o feito de dar uns resultados erróneos de cara á entrega dos trofeos. Gustaríame escoitar a opinión da propia empresa (outras empresas non se dignan a pasar polo foro) e a de organizadores de carreiras.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 18:05
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

De cronotec só tenho uma opinião... incompetentes...

Senão vejamos:

- filas intermináveis para levantar dorsais;
- erros nos tempos (não raras vezes);
-tempos intermináveis para sairem as classificações;
- e ainda por cima um tipo chega todo "lixado" à meta ainda nos mandam parar para passarem a "porcaria" da raquete...

Em que século vivem estes tipos?

Mais nada

Pedro Gonçalves (Igor)
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 18:13
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

A mi de Cronotec me dieron una explicación de lo que paso en la carrera de Mos, no se lo que pasaria en la del Aloia, pero lo que no me cabe la menor duda es que siempre el "culpable" es el organizador, me explico ¿no es acaso el organizador el que contrata los servicios de una empresa u otra, o bien los respectivos jueces?... pues si todo sale bien el organizador es muy bueno.... por lo tanto si algo sale mal la "culpa" es del organizador, este no debe "hechar balones fuera".
Cronotec me explico que en Mos la organización improviso e inscribio a atletas momentos antes de salir entregando dorsales que estaban "sin activar el chip"... pues bien, si yo soy el responsable del control no admito eso, si lo admito tengo que resolver luego el "problema"...pues si no soy capaz ya tengo un PROBLEMA.... que edemás "me perseguirá bastante tiempo".... pero lo dicho, PARA MI (por supuesto cuando yo organizo tambien) la organización SIEMPRE es la "culpable"
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 18:45
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

serria interesante saber onde habria que falalo e por que non en esta seccion.Eu teño corido co dorsal cheo de sangue seca o cal me parece inapropiado cando menos,o da educacion vamos a deixalo de lado, Boboras etc,cando o rio sona e por algo,non penso que o persoal vaia as carreiras a falar mal de ninguen por que si, vamos a pasalo ben,non si???Xabi mira que cho teño dito veces si pasas de un brinco as alfombras non marca jajaja,hay que pisalasjaja,un saudo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 22:55
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

corroseguro escribió:
derek escribió:
Yo las carreras que he corrido con ellos no he tenido ningún problema, ni en la inscripción, ni en los resultados ni en absolutamente nada; he corrido en Xinzo de Lima y en A Estrada y "0" problemas.

Además me han resuelto todas las dudas que he tenido.

De todas formas, creo que este tema está fuera de lugar hablarlo aquí, en esta sección.
Un saludo.
¿ a que tampoco has tenido problema alguno en la carrera de Lestrove ? Ríndose
Ey, Corroseguro, en Lestrove tienen un sistema de cronometraje que nuestro aventurado lestrove no se atreve a revelar Guiño .
Supongo que cada uno hablará de sus propias experiencias. Las mías han sido buenas.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 23 Xul 2009, 11:00
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

derek escribió:

Ey, Corroseguro, en Lestrove tienen un sistema de cronometraje que nuestro aventurado lestrove no se atreve a revelar Guiño .
Supongo que cada uno hablará de sus propias experiencias. Las mías han sido buenas.

E que eu utilizo un sistema pionero e vanguardista..............Cronolestrove. Satisfecho
lorcho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/09
100 Carreiras
92 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Xov, 23 Xul 2009, 14:34
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Hola yo fui a la subida al monte aloia y page rigurosamente los 7 euros y no aparezco en la lista , menos mal que tenia el justificante de pago, pero mi sorpresa es cuando fuera de plazo se anota un amiguete y sale en la lista yo no se como tienen organizado el tinglado pero creo que no se enteran mucho. Yo compre el chip y creo que solo lo use un par de carreras , ademas creo que es un buen metodo de crono , por cierto los dorsales muchos vienen manchados y algunos como me toco a mi com manchas de sangre, bueno un saludo
mitinho

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/05
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Xul 2009, 16:42
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Para ver lo en serio que se lo toman estos del cronotec no tienes mas que entrar en su pagina web, antes disfrazate de cawboy cojete el lazo a ver si pillas la carrera que por cierto corren mas que Usain Bolt. Yo creo que lo mejor es: O te dan el tiempo exacto y bien hecho, como hacen los de Championchip o te buscas dos voluntarios de los que ya han estado en mil carreras, uno pica tiempos con relojes de tropecientas memorias y el otro coje dorsales.. y a donde vas a parar...infinitamente mejor. Estoy hablando de una carrera tipo Aloia donde no llega mucha gente al mismo tiempo
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Xul 2009, 10:11
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

MAL TRABALLO DE CRONOTEC

o fin de semana pasada na carreira de Ponferrada físenlle ver ao señor da piruleta na chegada que o resultado estaba mal. Cheguei diante dun corredor (a él lle pasaron a piruleta e a mín non). Nos resultados na pantalla de chegada eu estaba por diante pero o seu tempo era como medio segundo mellor que o meu. !sin sentido!. O xuiz da piruleta díxome que non me preocuapra que xa o corrixían.
En fin, que publicaron os datos definitivos e estou por detrás de outro corredor, e él quen ten o tempo inferior ao meu.
Envieilles un correo para facérllelo notar pero nin con esas.

Dame igual chegar no posto 120 que 125, pero que non nons enganen cun sistema de control que non funciona e que se paga por él, ee pagar por ese sistema de control significa perda de recursos da organización para atender ao atleta. Ao mellor prefiro que non me controlen o tempo nin o posto de xeito errado e caro, e sí me den un pouco de bebida isotónica ao chegar á meta, bebida que non existiu na carreira de ponferrada.

Deberían mellorar o sistema de control pois comete erros. ¿para que utilizan una tecnoloxía que falla tanto?
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Xul 2009, 10:16
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

pradairo escribió:
MAL TRABALLO DE CRONOTEC

o fin de semana pasada na carreira de Ponferrada físenlle ver ao señor da piruleta na chegada que o resultado estaba mal. Cheguei diante dun corredor (a él lle pasaron a piruleta e a mín non). Nos resultados na pantalla de chegada eu estaba por diante pero o seu tempo era como medio segundo mellor que o meu. !sin sentido!. O xuiz da piruleta díxome que non me preocuapra que xa o corrixían.
En fin, que publicaron os datos definitivos e estou por detrás de outro corredor, e él quen ten o tempo inferior ao meu.
Envieilles un correo para facérllelo notar pero nin con esas.

Dame igual chegar no posto 120 que 125, pero que non nons enganen cun sistema de control que non funciona e que se paga por él, ee pagar por ese sistema de control significa perda de recursos da organización para atender ao atleta. Ao mellor prefiro que non me controlen o tempo nin o posto de xeito errado e caro, e sí me den un pouco de bebida isotónica ao chegar á meta, bebida que non existiu na carreira de ponferrada.

Deberían mellorar o sistema de control pois comete erros. ¿para que utilizan una tecnoloxía que falla tanto?

El año pasado en la Media de Ponferrada habían contratado a Championchipnorte.A lo largo de la prueba sólo había avituallamiento cada 7km y corrimos con 29º y 89% de humedad.
Al llegar a meta muchos corredores nos quejamos de la falta de agua durante la carrera.
Espero que este año, ya que han contratado a Cronotec, que cobra casi la mitad, hayan invertido ese dinero en establecer más puntos de avituallamiento a lo largo del recorrido

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos