derek escribió: |
Yo las carreras que he corrido con ellos no he tenido ningún problema, ni en la inscripción, ni en los resultados ni en absolutamente nada; he corrido en Xinzo de Lima y en A Estrada y "0" problemas. Además me han resuelto todas las dudas que he tenido. De todas formas, creo que este tema está fuera de lugar hablarlo aquí, en esta sección. Un saludo. |
corroseguro escribió: | ||
|
derek escribió: |
Ey, Corroseguro, en Lestrove tienen un sistema de cronometraje que nuestro aventurado lestrove no se atreve a revelar . Supongo que cada uno hablará de sus propias experiencias. Las mías han sido buenas. |
pradairo escribió: |
MAL TRABALLO DE CRONOTEC o fin de semana pasada na carreira de Ponferrada físenlle ver ao señor da piruleta na chegada que o resultado estaba mal. Cheguei diante dun corredor (a él lle pasaron a piruleta e a mín non). Nos resultados na pantalla de chegada eu estaba por diante pero o seu tempo era como medio segundo mellor que o meu. !sin sentido!. O xuiz da piruleta díxome que non me preocuapra que xa o corrixían. En fin, que publicaron os datos definitivos e estou por detrás de outro corredor, e él quen ten o tempo inferior ao meu. Envieilles un correo para facérllelo notar pero nin con esas. Dame igual chegar no posto 120 que 125, pero que non nons enganen cun sistema de control que non funciona e que se paga por él, ee pagar por ese sistema de control significa perda de recursos da organización para atender ao atleta. Ao mellor prefiro que non me controlen o tempo nin o posto de xeito errado e caro, e sí me den un pouco de bebida isotónica ao chegar á meta, bebida que non existiu na carreira de ponferrada. Deberían mellorar o sistema de control pois comete erros. ¿para que utilizan una tecnoloxía que falla tanto? |