Mér, 29 Xul 2009, 12:38
Asunto: Re: Triatlon de Muros - Esteiro
bamos a ver en principio pido disculpas por non informar antes, pero bueno asi mellor a ver si non ben moita xente e non sufrimos tanto jajajajaja, (canta mais veña millor), esplicovos , que hay un triatlon en esteiro CERTO, que e en bici de montaña TAMEN CERTO, e digobos as distancias, en principio e NATACION: 300MTS, BICI MONTAÑA: 7 KM, E CARREIRA A PE:3KM, ESTA E A INFORMACION QUE EU TEÑO, por certo a inscrición custa tres euros antes do 31 de xullo e despois no dia da carreira custa cinco euros, a carreira en bici levase ben ten tres ou catro costas algo duras pero levase ben e despois a carreira a pe e totalmente plano, o lado mesmo da plaia bonito sitio, bueno bonito non PRECIOSO como se nota que e o lugar personal de entreno, corredor negreira se estas beraneando por aqui (esteiro) pegame un toque e salimos un dia a rodar xuntos, si che apetece xa que eu resido aqui. bueno pido perdón por non informar antes sintoo e pido disculpas o respecto, de todas formas estes dias estou atento e si alguen quere mais información non dude en preguntarme si non e a traves do foro e mandandome un privado un saudo de sherif