Foros ›
Autor
Mensaxe
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 13:22
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

¿donde se retiran los dorsales? imagino en Outomuro pero ¿alguien sabe donde y a partir de q hora?.....tengo dudas...
yo también estoy con los q piensan q lo del autobus es un poco un rollo, pero bueno....es lo q hay...
un saludo a todos, en particular a Xavi:
PD: espero tus fotos de las subidas de la carrera del 23, aunque a vezes es mejor vvir en la ignorancia....jejejeje
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 13:24
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

schasacódui escribió:
¿donde se retiran los dorsales? imagino en Outomuro pero ¿alguien sabe donde y a partir de q hora?.....tengo dudas...
yo también estoy con los q piensan q lo del autobus es un poco un rollo, pero bueno....es lo q hay...
un saludo a todos, en particular a Xavi:
PD: espero tus fotos de las subidas de la carrera del 23, aunque a vezes es mejor vvir en la ignorancia....jejejeje

Se retiran en Outomuro!!!

Por cierto colega, creo que me toca ganarte no? Mr. Green

La verdad es que esta semana me he metido muchos km en las piernas , estoy entrenando fondo como nunca de cara a Penedos.

www.jeffxavi.blogspot.com
niki_raikonen

Novo foreiro
Novo foreiro
7/08/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 15:13
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

Sabeis si obsequian algo al final de la carrera?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 15:25
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

niki_raikonen escribió:
Sabeis si obsequian algo al final de la carrera?
Parece mentira que "niki_raikonen" Abraiado sea tan pordiosero, después de ganar tan grandes premios y tanto dinero en el automovilismo Ríndose

Friends forever
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 16:15
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

niki_raikonen escribió:
Sabeis si obsequian algo al final de la carrera?

Bienvenido a Correr en Galicia.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 16:17
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

Pipe escribió:
niki_raikonen escribió:
Sabeis si obsequian algo al final de la carrera?

Bienvenido a Correr en Galicia.

¿no rally RIAS BAIXAS?, ¡menudo lamparon en Finlandia!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 18:45
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

polo intre 106 inscritos na proba absoluta :

www.fgaourense.es/prue...elle09.pdf

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2009, 14:53
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Nos vemos en Cartelle,al final si que me animo,la de Vilares me salió regular despues de haberme caído el chip para la cuneta al km y pico Nono Muro dos carreras seguidas igual,seré capullo Disimulando bueno nos vemso en breve,a ver si llego bien Silbar
PD.al final me eché una siesta de una hora y no me daba tiempoa ir,que desastre!! Muro
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2009, 22:22
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Non me gustou nada a modificación do percorrido. Teño que decir que case todos en meta pensaban o mesmo.
Despois de 7km por asfalto meter 3km por pistas de terra con croios que se clavaban nos pés semella unha temeridad.
Non sei quen tivo a feliz idea de modificar a parte final do percorrido, pero luciuse de caraio.
Eu non fodin as Saucony Sinister de milagre, tiven que parar 2 veces a sacar pedruscos da suela.

O meu colega etuxia xa escomenza a coller a forma, fixo 6º, i eu rematei de 16º xon sabor agridoce.

Saúdos a todos os amigos, especialmente a xente de porriño: "están tolos estes romanos" Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
kñero

Novo foreiro
Novo foreiro
20/07/08
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2009, 23:43
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Queridos amigos etuxia e jegffxavi,sinto envexa de vos xa que vexo que pasa o vrao,tempadas de festas e vos que seguides mantendo a forma,eu cando me chegan as vacacions deixo de entrenar e cando quero empezar vexo as estrelas.Agora xa me esta picando o gusanillo e quero preparar a media de montaña de manzaneda e a maraton de ourense.xa que este ano e en outono e podo facer mellor tempo que na primeira edicion(3:26),espero tervos de rivais e se podemos entrar entre os primeiros ourensans mellor que mellor.un saudo. Rezar Aplauso
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 15:03
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

A min tamén me queda saudar e felicitar a Jeffxavi que tendo enconta o percorrido me parece que fixeches un tempazo amigo, sigue así !!
en canto a carreira non é o circuito que mais me gusta e menos despois de correr xa duas provas: venres na Guarda ( cerca da casa ) e o sábado pola mañá en Guitiriz... era excesivamente rompepernas !! e coincido con Jeffxavi na crítica a derradeira parte coas pedras, ainda que a zona e paisaxe eran boas.
Teño que agradecerlle a Beauvais a sua compaña ao longo do percorrido e que nalgúns momentos se aguantase un pouquiño para ir conmigo e con Amador, ¡¡ gracias amigo !! Outra de tantas persoas das que gustas coñecer Aplauso Aplauso
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 21:01
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

bueno vaia carreira ,as pistas de pedra como unha patada no cu ,tiven que vaisar a ritmo por que os tovillos non responden , e o meu compi aproveita pa mirarme polo rabillo do ollo e apretar pa que non o pille ,algun dia te collerei jeje ,encantada de bolber saudar a montxo ,irdan ,nikito ,beauvais a cativa dentro de pouco corre mais que o pai ,xavi cos seus amigos de FGA ,fonvigo por animarme dende o coche ,pipe mister pupas cuida de ese cativos ,bibi a muller incansable ,bueno e un monton de sente que sempre me grita non sei si e que o fago ben ou mal ,e igual graciñas a todos vemonos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 21:36
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Primero debo agradeceros a todos vuestra preocupación por el "pupas"... me arriesgé a correr y me salió bien. Hoy no me duele nada, jeje... se ve que tengo que darle caña al pie e intentar ir al máximo para que no se me queje... a ver cómo acabo la semana, en fin.

Planteé una carrera muy conservadora, sobre todo al ver las cuestecitas desde el autobús que nos llevaba a Cartelle. Saludos allí a varias personas, especialmente a Os Irmandiños para aclarar diferencias y espiar sus tácticas de equipos... pero luego a muchos más: etuxia, jeffxavi, tara, tartarugo, bibi, celanova, beauvais, Germanmd y ¿señora?...

Decidí salir con Tartarugo, empeñándose en que yo fuese más rápido... pero esa no era mi carrera, no me importaba el tiempo que iba a emplear, sabía que sería en torno a la hora. Quería ir tranquilo hasta el km 7 y luego ya se vería cómo iba la cosa. Y así fue, con Tartarugo hasta poco más del km 6 y con otro corredor de Outomuro que se nos unió en el 3 hasta el 7... luego aproveché que era bajada pero me cagué en todas las piedras del camino! qué peligro... los pies se me iban para todos los sitios. Conseguí ir a buen ritmo (gracias a los 7 primeros km) adelantando solamente a dos corredoras antes del final (es que el hueco era enorme, poca gente iba ya en ese ritmo).

Enhorabuena a todos... los que animaban en el parque de columpios junto a la piscina era mi familia!!! jeje!!! parece ser que se lo pasaron en grande animando y avisando que había que torcer al fondo a la izquierda...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es


Última edición por Pipe o Mér, 12 Ago 2009, 7:15; editado 2 veces
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 21:55
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR DE CARTELLE.

niki_raikonen escribió:
Sabeis si obsequian algo al final de la carrera?

Cos millóns que tí tes,e ainda tes a desfachatez de pedir limosna............pero po ano que ven,Alonso acupará o teu sillón en Ferrari. Moi feliz
Así que tes os dias contados. Guiño
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 6:57
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

¿alguien corrió con GPS y sabe cuanto medía la carrera? me salió mi mejor marca en 10 mil y me parece raro con todas las cuestas q había....o tal vez esto de entrenar en el monte ayuda....jejeje





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos