Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 16:07
Asunto: Re: 14ª CARREIRA POPULAR DE BETANZOS

lestrove escribió:
Chacal.¿Retámonos pois en Betanzos?.Eu son partidario por correr esta Carreira Urbana,,arropados polo alento do público,e para machacarte mellor. Moi feliz
!! E a tarde Cuntis !!. Guiño
Ok amigo, estou xa inscrito, saudos y recorda que de momento hai empate entre nos!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 16:13

Chacal escribió:
]Ok amigo, estou xa inscrito, saudos y recorda que de momento hai empate entre nos!

Correcto. Moi feliz
Chacal 1:A Estrada
Lestrove 1:Pontevedra

Pois en Betanzos haberá duelo............e haberá desempate. Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 16:20

lestrove escribió:
Chacal escribió:
]Ok amigo, estou xa inscrito, saudos y recorda que de momento hai empate entre nos!

Correcto. Moi feliz
Chacal 1:A Estrada
Lestrove 1:Pontevedra

Pois en Betanzos haberá duelo............e haberá desempate. Satisfecho
Si amigo Moi feliz Razz , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
fjag86

Novo foreiro
Novo foreiro
8/08/09
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2009, 4:09

Hola a todos, soy nuevo en este foro...más bien soy nuevo en esto de correr, la semana pasada ya tuve mi primera lesión, lo cual, no se xq pero me anima!!. Asique si todo va bien el 23 estaré por Betanzos.
Pero al igual que DoctorSlump me gustaría que alguien que tenga algo de idea diga cuál es el recorrido para acerme una idea ya que no soy mu bueno corriendo y para saber cuánto va tardar en atropellarme el coche escoba (hay coche escoba?,jeje). Lo máx que corrí fueron 12 kms y acabé con el menisco jodio y no se si ir...
Bueno, encantado de andar por aqui que parece q hay buena gente y es un buen foro
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2009, 11:12
Asunto: Re: 14ª Carreira Popular de Betanzos

Son 4 voltas de 2.200 m. por casco urbano,sobre pedra e asfalto,revirada e con unha forte subida de 250 m. ..............eso si,contamos co calor do público en todo momento. Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 8:59

Dorsal 106 tocoume en sorte.Fermoso numero. Moi feliz
Haber pois mañán o que se pode facer,polo menos o obxetivo é gañarlle a Chacal,que o pobre volve a estar no caldeiro. Guiño
En total hai 148 inscriptos. Sorriso
fjag86

Novo foreiro
Novo foreiro
8/08/09
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 16:22

Buenas gente!! me inscribí ayer para la carrera, a mi y a un amigo. El problema es acabo de mirar la lista de inscritos y a los 2 nos pone q tenemos la inscripción pendiente ( tb a otro chico). El prblema esq mandan un correo con un link para confirmar la inscripción pero el link no va( a mi amigo tampoco le va) y la inscripción ya está cerrada.
Alguien sabe como puedo solucionar el problema?? es la primera vez q vamos a una carrera de estas y no sabemos como solucionarlo, si alguien me puede echar un cable lo agradecería. Graciaaassss
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 21:54

fjag86 escribió:
Buenas gente!! me inscribí ayer para la carrera, a mi y a un amigo. El problema es acabo de mirar la lista de inscritos y a los 2 nos pone q tenemos la inscripción pendiente ( tb a otro chico). El prblema esq mandan un correo con un link para confirmar la inscripción pero el link no va( a mi amigo tampoco le va) y la inscripción ya está cerrada.
Alguien sabe como puedo solucionar el problema?? es la primera vez q vamos a una carrera de estas y no sabemos como solucionarlo, si alguien me puede echar un cable lo agradecería. Graciaaassss

Por anotarse a última hora estades como "pendientes" ,pero estou por seguro que mañán teredes os vosos respectivos dorsais sin problema.

Chacal,preparate que voy. Ríndose
fjag86

Novo foreiro
Novo foreiro
8/08/09
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 23:10

gracias lestrove, suerte mañana
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 23:36

fjag86 escribió:
gracias lestrove, suerte mañana

Gracias.............vou necesitala,seguro. Sorriso

O tempo vai estar nublado,sin pizca de sol. Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 15:46

Bueno,volvín a competir despois de moito tempo,e a verdade que ainda que corrín aceptablemente,non fun o ben que eu queria. Nono

33:03 foi o tempo que me levou facer os 8,8 Kms. en liña de Meta.

A 3:45 o Km. que non é nada de outro Mundo,pero é o que hai. Guiño

Tamén conseguin gañar o gran duelo Chacal-Lestrove. Moi feliz

Felicitar a Mariñas e Cronotec pola boa organización. Aplauso

Recuerdos de Chacal para todos os foreiros,él non pode falar,pois ten que volver rapidamente po caldeiro. Guiño
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 23:28

Moi feliz buena Lestrove Bailar así me gusta que le des guerra a Chacal ,que en unas semanas espero encontrarmelo en Arteixo para ganarle,sino me cuadra otra del circuito claro Guiño y buena marca y más a estas alturas,que no somos la élite,cuiádate y saluda a Chacal de mi parte
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 0:16

yonathan escribió:
:-D buena Lestrove Bailar así me gusta que le des guerra a Chacal ,que en unas semanas espero encontrarmelo en Arteixo para ganarle,sino me cuadra otra del circuito claro Guiño y buena marca y más a estas alturas,que no somos la élite,cuiádate y saluda a Chacal de mi parte

Mañán chamo a Chacal e xa lle fago oficial o teu saudo. Guiño

Tamén estivo en Betanzos un foreiro mítico nos seus tempos..........Ferrolano,que a decir verdade ainda está en boa forma. Aplauso

E Matveiev,que chegou,deixou os panfletos da Carreira de Boimorto,e tirou correndo pa Santa Cruz. Moi feliz Bueno,desexoume sorte no choque hispano-ruso claro. Ríndose
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 9:02

jajajajaja, vessssssss, ao final gracias aos meus ánimos conseguiches gañarlle a chacal. Noraboa. Ahhhhhhh, e deixa de entrenar tanto na praia de vilar que logo vas parecer un marroco (non é despectivo). Sorriso
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 9:03

En Betanzos siempre hay una buena organización, imagino que mi amigo Emilio estara por alli activamente echando mas de una mano.
Asi como sus compañer@s.

www.cristobalrodriguez.es.tl

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos