Foros ›
No a los premios en metálico en las carreras populares
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
497 Carreiras
3796 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 8:39
Asunto: Re: No a los premios en metálico en las carreras populares

alber escribió:
Northern escribió:
... pero mira este video ...

Definitivamente, si a los premios en metalico.

Impresionante o video Northern, ahí, vemos o que opina a maioria dos populares da presencia dos profesionais nas "populares". como animan e jalean o Wanjiru, están disfrutando o velo pasar. Sendo este video da Media de Granollers, conocida como a "Mitja", unha das de máis participación de España e unha das máis caras en canto a inscripción 20/25 euros. Que financian en parte os premios da prova.

Así que SI os premios en metálico.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 8:55

JEFFXAVI escribió:

No a los premios acumulaticos

Mais que de acordo amigo JEFFXAVI,porque teño visto Carreiras nas que o vencedor leva todos os premios pa sua casa. Mad
Leva os 750 € do premio en metalico,leva o Trofeo de Sargadelos como gañador absoluto,leva o Trofeo de Bronce por 1º de categoria,leva o ramo de flores,leva o seu peso en viño,leva un fin de semana cos gastos pagos nun Balneario.............e leva dous bicos da azafata. Guiño
¿ Non será moito levar mentras nós miramos con cara de anxel,como él acarrexa po coche sonrintemente ? Indiferente
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 9:44

Megustaría q los Premios en metálico fueran también para veteranos ,en menor cuantía, pues los veteranos representamos un porcentaje altísimo en las carreras,y lo que si limitaria ,ya se que muchos no estaréis de acuerdo ,es la participación de extranjeros mercenarios ,(ya me veo crucificado Jeje )bueno unabrazo a liebres tortugas,paquetes,y toda la maravillosa fauna corredora
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 9:52

meseoye escribió:
Megustaría q los Premios en metálico fueran también para veteranos.

lestrove escribió:
Daquela Julian Bernal facíase rico.

y el 2º y el 3º que no existen existirían y volveríamos al tema ese de los últimos de los últimos y no se que mas que ponían esta gente y volveríamos a tener un follón en alguno de los siguientes POST.
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 18:05

Eu estou totalmente a favor de que teñan premio en metalico os primeiros, e canto mais mellor, Non vexo ningún problema en que algúns corredores disputen so carreiras con cartos de por medio, e mais eu penso que os que non queren que gañen outros premios en metálico e por que eles non o poden levar, ou sexa pura envidia.

En canto, a que son sempre os mesmos os que levan os premios, loxicamente se son os mellores chegan primeiro, e os que chegamos detrais pois que lle vamos facer.

Saudos a todos
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 18:36

De acuerdo contigo, mandacarallo., Los atletas no tienen culpa de llevar tantos regalos, en ese caso será cosa de la Organización ¿no?...y propongo que en la próxima carrera le metamos piedras en los bolsillos a los favoritos y así puede haber más competencia para repartir los premios, je,jeje, Muro , venga, pido que no frivoliceis en este tema. Según mi opinión los premios hay que dárselos a los mejores de los mejores. Y cuántos más mejor. Otra cosa es la equidad a la hora de repartirlos, pero, eso es otra historia, que nada tiene que ver con los sufridores del asfalto.
Saludos.
xabbihutt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/08
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 20:40

Non é cuestión de que os leven sempre os mesmos, nin de quen corre máis ou quen corre menos.

Na miña opinión (para iso isto é un foro), se alguén me asegura que mañá vou gañar unha carreira e me dan a elexir, prefiro un trofeo a un premio en metálico. Por que? Porque os cartos gástalos e os esqueces, mentras que o trofeo telo na estantería para recordar aquel día que por fin o conseguiches.

Por exemplo, na carreira de Santiago deben de gastar miles de euros en premios, non? Pois con iso poderían mercar trofeos para os 50 primeiros e medallas para os 500 seguintes. Deste xeito, a xente que entrena moito sen ser profesional, ten o aliciente de tentar conseguir trofeo, e os que entrenamos menos temos a meta de tentar conseguir unha medalla. Tal como está agora, sei que é imposible levar xamais un premio nesa carreira, porque con tantos cartos van vir africanos ademais da elite galega para competir por tan só 10 postos.

Que vos parece a idea?
xabbihutt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/08
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 23:21

Insisto: eu penso en todo o pelotón, non só no primeiro corredor. Prefiro que 1000 populares loiten por 500 medallas a que 20 profesionais loiten por 10 grandes premios en metálico. Non me explico ben?

Lestrove escribe: "Non creo que os Keniatas estén pola labor de correr por unha lata. Nono". Pois precisamente digo iso, a ver se queda clara a miña postura: Dame igual perxudicar ós Keniatas, eu estou a favor dos corredores populares, para iso é unha carreira popular, non?
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 10:45

xabbihutt escribió:

...
Lestrove escribe: "Non creo que os Keniatas estén pola labor de correr por unha lata. Nono". Pois precisamente digo iso, a ver se queda clara a miña postura: Dame igual perxudicar ós Keniatas, eu estou a favor dos corredores populares, para iso é unha carreira popular, non?

No. Las llamadas carreras populares se han organizado y se organizan desde siempre para que participen los corredores profesionales y se llaman populares porque nos dejan correr a los populares.

Muchas pruebas se organizan pero no tienen continuidad si no aparece por allí algún atleta de élite.
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 11:44

El dinero sale de
Nuestro bolsillo vía ayuntamiento,diputación,región, es de medio parvos dárselo a mercenarios extranjeros q sólo van por tu dinero. Al menos q revierta en gente de aquí q paga impuestos comotu y es de aquí ,yo daría pasta pero másrepartida y porsupuesto tb a los veteranos q somos la mitad o más en las carreras
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:15

Meseoye a quién te refieres con lo de mercenarios?(sólo lo pregunto para poder entender mejor tu punto de vista)Si te refieres a los keniatas,también creo que hasta cierto punto se buscan la vida como pueden,hay que preguntarse si nosotros no haríamos lo mismo,muchos no tuvieron una vida fácil y nadie les ha regalado nada,si corren como lo hacen es a base de entrenar,igual que nuestra élite.Pero claro que yo prefiero que se lo lleven los gallegos,pero.....
Y respecto a los veteranos sois mayor porcentaje porque la mayoría de los populares empezamos tarde a correr,aún no sé por qué,no se fomenta mucho el atletismo,además de ser uno de los deportes más duros,se entrena mucho para estar ente los grandes,por lo que es muy sacrificado y muchos chavales desisten con el tiempo,cada edad es para lo que es,y es muy dificil compaginar la vida y alimentacion del atleta con la pubertad y años en los que más que nada quieres disfrutar y no pensar tanto...pero no creo que los premios se deban centrar más en los veteranos porque seáis mayoría,los premios hay que ganárselos,pero sí creo que podrían estar más repartidos,para la motivación de todos,más dinero a los primeros,pero algún detalle o una medalla para los 20 ó 50 primeros como hacen en Padrón p.ej. me parece una buena iniciativa.Un saludo
xabbihutt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/08
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:27

Dinero, vil metal.

Está claro que para moitos deste foro, a única recompensa imaxinable é un sobre con billetes.
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:29

meseoye escribió:
El dinero sale de
Nuestro bolsillo vía ayuntamiento,diputación,región, es de medio parvos dárselo a mercenarios extranjeros q sólo van por tu dinero. Al menos q revierta en gente de aquí q paga impuestos comotu y es de aquí ,yo daría pasta pero másrepartida y porsupuesto tb a los veteranos q somos la mitad o más en las carreras

Entiendo. O sea que todo se reduce al famoso quiero pero no puedo, al necesito motivación económica para seguir corriendo pero mis piernas no dan para más y vienen esos negros del áfrica tropical y se llevan todos los premios por lo cual prefiero que no haya premios en metálico.

Oye, que el RM se gastó en caca más de 294 millones de euros. Por qué no te metes con ellos ? Abres un hilo en Fuera de Tema y allí debatimos.
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 15:41

De racista poco ,mi pareja es sudamericana amerindia , con eso lo digo todo, sólo digo q no seamos medio parvos y revirtamos más nuestro dinero en Deportistas de aquí repartiendo más los premios , y con los veteranos bien tratados Pues somos una gran masa en las carreras
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 15:53

Yonathan totalm de acuerdo,los premios deben ir en porcentaje principal para jóvenes y seniors por supuesto,pero los veteranos siendo legión no tenemos un trato lógico en premios , somos como trastos viejos je j a los q se da un caramelito pa entretenernos je

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos