Foros ›
¿Triatlon popular en Cambados?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
moimenta

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
18 Mensaxes
Moimenta
Respostar citando Envío Mar, 18 Ago 2009, 15:26
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

boh.. acabo de atopalo xa...debe ser o sol que me da na cabeza e ando atontao, un saudo e ata outra!!
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 12:17
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Animadevos e todos para cambados, xa me contarades, espero ter noticias , dame a sensación que vai a ser unha gozada de competición.
Con Maese Oliveira o mando. Un saudo moi forte e que todo vai fenomenal.

www.cristobalrodriguez.es.tl
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 12:20
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Moitas grazas amigo pentatleta.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 12:32
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Non ai de que Oliveira, para min sempre e un pracer, charlar con xente da terra desinteresada e que organizan tantos e tantos eventos.
Un verdadeiro pracer e haber cando coincidimos en persoa.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Ago 2009, 12:58
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

amigo oliveira, podrías decirnos como es el recorrido en bicicleta y a pie? llano? hay algún repecho? suele pegar el viento? Es que yo recuerdo en mis tiempos de ciclista cuando corrí el circuito de Cambados que solía pegar un aire brutal cuando se corría por la zona más pegada a la costa...

nos vemos el sábado, saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2009, 11:07
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Non te preocupes, que de seguro Oliveira a de poñer un circuito acorde ca proba.

www.cristobalrodriguez.es.tl
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2009, 11:38
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

El circuito es totalmente llano, por el Paseo Marítimo de Cambados, un poco fastidiado por que tiene dos giros de 180 grados, habrá que reducir bastante en los giros. Son 4 vueltas en bici ( 6 km aprox.) y dos corriendo. Nada de nada de repechos aunque si sopla viento se puede hacer un pelín duro.
Es un triatlón popular y modesto, sin demasiadas expectativas, pensado en principio para corredores populares, así que espero sepáis perdonar los posibles errores que pueda cometer.
Eso sí, el circuito está totalmente cerrado al tráfico, contamos con protección civil, policía local, ambulancia y lanchas neumáticas en el agua.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 19:53
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Xa estou de volta na casa despois de correr o meu primer triatlon, e inda que non son distancias oficiais pa min xa ten moito merito acabalo, sobre todo despois do nefasto que son eu nadando. Eso si, na bici e sobre todo correndo a pe pasin a bastantes participantes, polo tanto estou moi contento.A miña marca foi de 27' 12".
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 20:23
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Enhorabuena brasillas y muchas felicidades, eso esta muy bien. Seguro que el próximo será mejor
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 19:18
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

olvideime de parar o crono ó chegar á meta e non sei exactamente canto faría (oliveira, haberá clasificacións da proba?).

En canto á proba en sí mesma, era o segundo triathlón que facía (aínda que o anterior fora fai 11 anos no desaparecido triathlón popular de Vigo) e sobre todo tiña moito medo coa proba de natación, porque 250 metros impoñen respeto jeje. Axudou bastante o feito de que fixo moita calor e que a temperatura da auga era moi agradable. O percorrido era asequible (agradécese amigo oliveira) aínda que gostaríame que a proba en bici tivera un par de kms máis e que fora nun percorrido máis longo para evitar tanto xiro de 180º, pero son consciente do difícil que supón en pleno verán dispoñer de unha calzada soamente para unha proba deste tipo.

A participación creo que foi dun nivel bastante alto, a verdade é que tambén quedei sorprendido coa presenza de Víctor Riobó facendo a proba e espero que o próximo ano poda voltar a Cambados a disfrutar deste bonito evento. Eso sí, prometo adestrar algo de natacion antes Parar

saúdos e especial noraboa a oliveira

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Jaleandr0

Novo foreiro
Novo foreiro
20/08/09
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 19:33
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

A mín tamén me gustaría saber o tempo e a clasificación.

(Tamén se me esquenceu parar o crono).
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 20:23
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

GRAZAS OLIVEIRA POR ESTAR SEMPRE AHÍ ORGANIZANDO ESTES EVENTOS ... ERES UN CRACK AMIGO !! Aplauso Aplauso
e grazas tamén polos ánimos pola megafonía !!. Para min foi o meu primeiro ... ainda que pequeno, Triathlon e para outros dous amigos que debutaron conmigo nesta especialidade... A experiencia me encantou e ainda que son moi lento ainda na natación, creo que o meu romance co triatlon vai para largo.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 21:50
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Chavales, sentindo moito non tomei os tempos do triatlón, pero prometo que para o ano, Deus mediante, tendremos tempos e clasificacións. Gracias por acudir a Cambados e perdoade polos erros.
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:11
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Moitas gracias por organizar unha proba tan popular e que permite a xente facer un triatlón sen que sexa un supermáquina como moitos dos participantes e gracias tamén pola recomendación para comer.
Saudos.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:17
Asunto: Re: ¿Triatlon popular en Cambados?

Si estando Oliveira polo medio, eche unha gozada, moita experiencia, Uzal a que ten Maese Oliveira.
Saludos

www.cristobalrodriguez.es.tl





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos