Foros ›
PEDRO NIMO Y SUS COJ...DIGO,SU PROFESIONALIDAD
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 9:29
Asunto: Re: PEDRO NIMO Y SUS COJ...DIGO,SU PROFESIONALIDAD

Los periodistas no tienen ni idea de lo que hablan en esto y en todas las cosas.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:08

Bien Pedro, bien, aunque creo honestamente que si no fuera por las complicaciones de los ultimos 30 dias estabas para estar mucho mas adelante, pero bueno sufriste y aguantaste como un león.
Felicitaciones.
Y bien tambien por mi Paisana Alesandra Aguilar, saludos desde aqui a su padre Daniel que me tiene enseñado mas de una cosa.

www.cristobalrodriguez.es.tl
rande

Montañés
Montañés
18/07/09
0 Carreiras
134 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:39

bravo Pedro los demas tienen que aprender de humildad no solo ganar es lo importante ,animo ya llegara campeon.
maheralv

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 11:02

Hola Pedro !!

Que capacidad de sufrimiento, de verdad que admiro tu enteresa y esfuerzo, todos hemos tenido malos momentos en diferentes situaciones, ya tendras otras oportunidades para demostrar lo que vales !!!

Un abrazo

MARIO ALVARADO (Colombia)
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 12:24

Hay un dicho que dice que uno no es un verdadero maratoniano hasta que le pasa una de estas y sabe sufrir y llegar. Animo Pedro, que ahora sí que eres ya un maratoniano de verdad. De los momentos duros sabrás aprender.

Alex
lobezno

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 19:14

Es la primera vez que escribo en este foro y lo hago para agradecer a Pedro la lección magistral que nos dió el pasado sábado en el mundial. Hace dos años corrí la vig-bay y en los ultimos 10 kilometros casi me muero. En ese tramo mis pulsaciones estaban en 164 y mis pulsaciones maxímas son 174. Durante 10 kilómetros a 10 pulsaciones del maxímo. Si yo sufrí, no soy capaz de imaginarme lo que has sufrido tú en los últimos 30 kilómetros. Este maraton realizado por ti, es lo que más se parece al primero de la historia, a ese tal filipides que sufrió hasta la muerte. Este gesto de valentía y sufrimiento hace que los populares nos pongamos nuestras zapas y salgamos a la calle a disfrutar sufriendo. No te conozco personalmente pero estoy deseando encontrarte en una popular y estrecharte la mano. Sería para mi un gran honor. Un abrazo. Aplauso Aplauso Aplauso
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 21:19

1º. A miña muller non vé retrasmisións deportivas. Eu, gracias ás vacacions, estuven pejado a Eurosport toda a semana vendo os mundiaisde 6 a 10 da noite, e de venres a domingo (marcha e maratóns) tamén en xornada matutina.
Non conseguín despertar o interés da miña muller en ver a Bolt, en ver as bágoas de Isinbayeyba, en ver a raza de Marta, e a decepción de 1.500...
Pero cando lle dixen que Pedro corría, entón achegouse á televisión e andivemos busncando no grupo ao noso lider, ao noso referente como atleta.

2º.- E ben triste que Gebre e Samuel (recorman e campion olímpico) non corresen o campionato do mundo de maratón e sí que vaian en setembro á mesma cidade.

Só os que coñecemos a dureza do maratón, e só os que coñecemos a Pedro valoramos MOITO MÁIS A SUA TRAXECTORIA a partir do 22 de agosto pasado.
Ese esforzo, ese compromiso co equipo, diferencia a un auténtico campeón.

Pedro, por todo o moito, moito que fixeches nas estradas, nos camiños, neste foro, coas persoas, cos populares, cos que te coñecen, é un orgullo seguir vendote ahí.

Se penso nos idolos de pes de barro que son os futbolistas de élite en xeral - salvo contadas excepcions - , no seu nivel de esforzo, no seu nivel de preparación, na dureza que teñen que soportar, non aguantan absolutamente ningunha comparación.

Por eso, nesta sociedade, NON ESTA DE MODA ESTE TIPO DE DEPORTES.
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 22:27

Bubela escribió:

...
2º.- E ben triste que Gebre e Samuel (recorman e campion olímpico) non corresen o campionato do mundo de maratón e sí que vaian en setembro á mesma cidade.
...

Si no quieren correr no corren, no le tienen que demostrar nada a nadie y en otro orden de cosas no estoy muy convencido de que lo que hizo Pedro Nimo (terminar el maratón) fuese lo más aconsejable y lo más favorable.

Que un corredor popular que anda sobre las 3h ó 4h en maratón se proponga como un reto personal o un desafío terminarlo pues vale, no se está jugando nada, pero un atleta que puede estar tranquilamente en 2h 12' ó menos que haga este tipo de excesos, cuando los médicos y los fisios le aconsejaban lo contrario, pues no me parece positivo.

Vale que salga a correr, que pruebe durante los primeros kilómetros la
experiencia de correr un mundial.... pero que lo termine lesionado y con la incertidumbre de lesionarse más y tener que estar en el dique seco varios meses, pues no lo veo lógico.

Es mi opinión.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 22:59

Estou totalmente de acordo con Norhtem, e creo que Pedro tamen o sabe mais que sobradamente, e el saberá porque decidiu terminalo...
Como lle dixo o gran Alejandro Gomez a un amigo meu... " si ó pasar pola media xa vas moi fora dos tempos, deixao que mañan hay que entrenar"
Os populares nos movemos por retos pero os profesionais por tempos e posicións que é o que lle da de comer... Ainda asi felicidades amigo Pedro
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 23:03

Perdoa Northern pero sempre escribo mal o teu nome... tamen o escolleches retorcido coma el solo.. Mr. Green
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 7:32

Pois eu, sen saber o que pasou pola cabeza de Pedro Nimo, creo que co paso do tempo esta experiencia vaille vir ben. Sempre que non se arrastre unha lesión, claro... Non sairá nos anuarios de mellores marcas, nin terá o recoñecemento dos grandes analistas do atletismo mundial pero estou convencido de que el está agora mesmo orgulloso do que fixo. E probablemente todavía dolorido...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 7:40

Cheetos escribió:
..... pero estou convencido de que el está agora mesmo orgulloso do que fixo. ...

exacto¡

levaralle meses voltar a estar en boas condicións físicas, pero mentalmente estará coma un buxo en poucos días.

-- Chámame "ghose"
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 12:03

Bravo Pedro, bravo...te has hecho más grande ...sí señor.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 12:18

NIKITO escribió:
Estou totalmente de acordo con Norhtem, e creo que Pedro tamen o sabe mais que sobradamente, e el saberá porque decidiu terminalo...

... Ainda asi felicidades amigo Pedro

Parece ser que somos los únicos que pensamos que terminar el maratón en esas condiciones no era lo prioritario. Yo sigo pensando que la salud es lo primero y después todo lo demás.

Acabo de leer sus declaraciones en corricolari y Pedro Nimo tiene sus razones y no seré yo quien le lleve la contraria.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 14:25

gracias northern por enviar ese enlace
acabo de leelo e creo que agora e cando hay que animar a pedro para min persoalmente estibo moi ben que intentara rematala maraton e un sinonimo de sacrificio que e o que necesita este deporte ainda que a marca fose mala
pedro a seguir loitando animo e coa cabeza super alta que eres un gran CAMPEON xa teras outras oportunidades

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos