Foros ›
Carreira Popular Salvaterra 50Aniv. Festa do Viño do Condado
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2009, 10:52
Asunto: Re: Carreira Popular Salvaterra 50Aniv. Festa do Viño do Co

Boa carreira, boa organización e bo circuíto( aínda que mellorábel), espero que non sexa flor dun día e se repita ano tras ano.

Grazas aos organizadores e ánimo para seguir organizando máis carreiras.

www.fonghi.blogspot.com
Spanier

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/06
0 Carreiras
45 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2009, 15:40
Asunto: Re: Carreira Popular Salvaterra 50Aniv. Festa do Viño do Condado

Enhorabuena a todos por la extraordinaria carrera de Salvaterra. Creia que a las 20.30 se llevaría bien lo del calor pero menuda sauna. De todos modos todo estupendo.

Alguien tiene fotos?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2009, 17:37

que gran carrera la de Salvatierra! ya se veía al bueno de Alejandro Gómez poniendo todo su empeño en que cada detalle de la misma estuviera en su sitio, la verdad es que para ser la primera edición, teniendo en cuenta de que mucha gente está de vacaciones, el ambiente creo que fue estupendo!

y añadir que es un lujo correr con championchip, sin pagar, con camiseta, Aquarius (esta vez no Powerade Moi feliz , para evitar "mamoneos")...y el recorrido muy chulo, esa mezcla de asfalto/tierra/carril bici estaba interesante.

saludos para fonvigo, IRDAM, Mincha (corría con la ventaja de entrenar en el recorrido, y cada vez está más fino) y al "showman" JeffXavi, que a 45 minutos de disputarse la prueba todavía no tenía claro si iba a venir...pero vamos a ver, ¿qué carrera de Galicia se va a disputar sin tu presencia...? Pensando

y el recorrido...rápido, como era de esperar. La gente va como una moto, de 336 participantes que acabaron, ni más ni menos que 106 hicieron 4' o menos...lo que da una idea del buen estado de forma de los allí presentes. En lo personal 18'54" (reales) a 3'39", aunque por mi Fore me salen 5.050 metros, lo que sería una media de 3'44"

felicidades a todos los que habéis participado y en especial al personal de la organización. Desde la entrega de dorsales, señalización, carretera despejada de coches...un 10.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2009, 20:53

Buenas noches,
me uno a los agradecimientos y enhorabuenas a la organización. Los chavales encantados con la medalla, aunque alguno de los más pequeños se acojonó con el pistoletazo de salida.
Yo corrí fuera de concurso, pues decidimos ir a la carrera a las 19.30 en Vigo, y como que ya no aceptaban inscripción. Se decidió así pq nos enteramos que los sobrinos de mi novia corrían y como tenía las zapas en el coche y había ambiente, pues me animé. Así que me quedé sin la camiseta, es una pena, pq está chula.
Para mi gusto demasiados quiebros y brutal cuesta (aunque corta) justo antes de llegar que cortan el ritmo. Eso sí, los cambios de terreno y el poder ir viendo al resto de corredores compensan lo anterior. Quizás la salida un poco estrecha, como ya comentaban en el foro y frena bastante.
Mi fore tb me dio 5000 y muy pocos metros, como a moussambani
Qué calor, salí de Vigo con 27º y llegué a Salvaterra con 32º a las 8 de la tarde!
Salí más atrás de lo habitual (sin dorsal es todavía menos presión), y tras las "series" del Viernes no me puedo quejar. Puesto 50 (entré con el dorsal 37) y tiempo neto de 19'03.
Luego me quedé un buen rato a tomar unas tapas en la fiesta con la charanga apeles, que cachondos.
Vi a Jeffjavi rapado y liándola y a banderas calentando. Luego un montón de caras cada vez más conocidas, si es que siempre estamos los mismos jaja.
Saludos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2009, 21:17

Cita:
telmocho dijo:

...Vi a Jeffjavi rapado y liándola.....

Cita:
mussambani dijo:

...estaba el "showman" jeffxavi....

joer tíos, me pongo colorau Avergoñado

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2009, 22:26

a organizacion de un 10 todos muy atentos , bocadillos pa parar un tren e fruta e acuarios e kas, bueno tartarugo esta perdóocha que me deisaras ganar entre que non levaches as gafas e non entrenaras moito ,gracias a todos por animarme e berrarme ,e felicitar a todos por chegar a meta ,vemonos
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 10:04
Asunto: Re: Carreira Popular Salvaterra 50Aniv. Festa do Viño do Con

Antes de nada, en nombre de Alejandro Gomez os doy las gracias por partipar en la carrera y expresar el foro nuestras opiniones para ir mejorando la y que se repita año tras año. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Me alegré un montón el sábado por la participación que hubo y de volver a coincidir con tantos foreros pese al tremendo calor bufff. Muerto Muerto

Quería felicitar a la organización en general, recorrido (pese a que me costó la última subida), gente avisando del peligro de los escalones,championchip , camiseta chula, merendola en la meta, etc.. Aplauso Aplauso

Fenomenal Elías Dominguez que ganó.

Aprovecho para saludar (como no) a fonghi y taninos, Lois, Moussambani, JeffXavi,Germamnd,O home de nejro, Mincha, Tara, Tartarugo, Extremeñeiro, Montxo, Irdan,... Guiño Guiño
roski

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/09
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 11:50

donde se puede ver la clasificación?
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 12:01

www.championchipnorte....aterra.htm
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 14:31

A miña felicitación para Tara pola súa carreira Aplauso , cando me pasou intentei seguila pero non houbo maneira, notáse quen está adestrando en serio e quen non Avergoñado , ademais creo que gastei forzas de mais quentando con Cheetos, que en teoría só me ía ensinar a costa Enfadado , rematei mais canso e coas pulsacións mais altas que nunca, que desastre Nono ....... a ver se me poño as pilas porque si xa empezo a flaquer en 5km mal vamos, tampouco me axudou moito a calor, pero non teño excusas, a adestrar de novo e punto.........Mais felicitacións á organización, todo perfecto para ser unha primeira edición, nada que obxectar, seguide así Aplauso ......E como sempre o mellor ver a tantos conocidos Jeffxavi, Lois, Fonvigo, home_de_nejro e esposa, Germanmd e esposa, Cheetos, Tara, Moussambani, Mincha (feliz por correr na casa), Montxo, Irdam, Joanotra e familia, DrSlump, etc etc....gran participación!!! Esperemos que teña continuidade en vindeiros anos e tamén que se poida aproveitar o paseo na súa totalidade para alongar un chisco a carreira.....

Se eu puiden, ti tamén...
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1388 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 15:34

Buenas tardes,

Una carrera genial, rápida y en el último tramo con la subida de la Policia selectiva. Un 10 para los voluntarios, la speaker, las chicas de los dorsales, las chicas de las camisetas.... enfin, todo salió perfecto. El único inconveniente fue el calor, pero bueno... no siempre puede ser perfecto.

Saludos
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 16:52

Unha carreira moi chula, atenderonnos moi ben, percorrido moi ameno, bo ambiente, e contando coa presencia de 2 atletas internacionais que máis se pode pedir.
Saudar os correlegas FONVIGO, TARA, LOIS, XEFFXAVI, TARTARUGO, DOCTOR SLIM, etc. aburiño.
En canto a miña carreira fun un pouco conservador pola calor e porque non sabía ben o percorrido, motivo polo que un atleta e mais a zorra de Xeffxavi me adiantarón casique na liña de meta, ferindo o meo orgullo , je, je xa terei tempo de coller a renvancha.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2009, 20:26

Germanmd escribió:
... a zorra de Xeffxavi me adiantarón casique na liña de meta, ferindo o meo orgullo , je, je xa terei tempo de coller a renvancha.

jeje,,,iso nunca mo chamaran!!! e mira quen teño enemigos !!! Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 15:19

Moi bonita a carreira e o circuito. A organización, voluntarios... moi ben tamén.
Comentaba alguén a posibilidade de cara a outros anos de facer un circuito un pouco máis longo pola beira do Miño para ir aos 10 Km.

Moitas gracias por fomentar o dxt de base. Moi bonito ver aos nenos e nenas correndo no pobo.
se todo vai be vémonos en futuras edicións.

Saúdos a todos/as dende Ponteareas

Rama

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos