Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 8:07
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ola irmandiños, como andades, si e que podedes Silbar Silbar Silbar , pois levo xa dous dias sin saber nada de vos, Abraiado Abraiado Abraiado e xa me empeso a preocupar de que non dedes señais de vida, Pensando Pensando Pensando e que vos deixou tan sin alento penedos que nin sodes capases de falar no foro? Nono Nono Nono , que crus Rezar Rezar Rezar .

Bueno que vos conste que xa me anoteia a carreira de riveira Bailar Bailar Bailar e tamen a do jrove Bailar Bailar Bailar , e espero sejir millorando Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo a ver si pillo a amador Silbar Silbar Silbar

Un saudo
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 14:42

Montxo!!!! siento decirte que te han puesto los cuernos
Hay una prueba fotográfica que lo refrenda. Silbar Silbar
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 21:02

fonvigo escribió:
Montxo!!!! siento decirte que te han puesto los cuernos
Hay una prueba fotográfica que lo refrenda. Silbar Silbar

Non tiña a`pensado sair do piorno (armario), pero o sinto po lo inclito, eu estou solteiro, pero o lacazan ese ten familia, que o leve suave.... Moi feliz
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2009, 9:35

Ola capitan, meu capitan, seica andamos un pouco olvidadisos Silbar Silbar Silbar ou que, sentouche mal penedos, os cornos ou o travestismo que anda a rular polo foro Nono Nono Nono , e claro olvidaseche que ademais de sumar os puntos de penedos tamen tiñas que sumarlle os puntiños a amador da carreira de jitiriz Muro Muro Muro , o pobre do home veña a matarse a correr e ti esquecendote de anotarlle os puntiños Pensando Pensando Pensando , menos mal que estou eu aqui para axudarche Bailar Bailar Bailar , que si non. Mr. Green Mr. Green

Un saudo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 21:55

Ola Irmandiños

En ves de andar por ahi de jolfos, so viñerades a axudarme a vindimar Moi feliz

cando remate ca faena, estarei de novo por eiqui dando lume

un aperta
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 22:22

montxo escribió:
Ola Irmandiños

un aperta

si,si... ó acabar co viño comezarás coa tempada do ajuardiente, despois coa do licor café... e asi sucesivamente... BORRACHÓN !! quen non te coñeza que te compre !! Nono Silbar Silbar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 8:13

NIKITO escribió:
montxo escribió:
Ola Irmandiños

un aperta

si,si... ó acabar co viño comezarás coa tempada do ajuardiente, despois coa do licor café... e asi sucesivamente... BORRACHÓN !! quen non te coñeza que te compre !! Nono Silbar Silbar

Pensando Pensando Pensando Ajora me explico eu os tempos que fasia o noso capitan Nono Nono , claro como non hai control antidoping Parar Parar Parar , el veña a darlle a botella Muro Muro Muro .

Pregunta Pregunta Nikito, ti desto tes probas, verdade Abraiado Abraiado Abraiado , non vaia ser que nos de outro tiron de ourellas Avergonzado Avergonzado Avergonzado , que xa sabes como as jasta Ojo morado Ojo morado Ojo morado o noso capitan .

Un saudo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 16:01

Vamos a ver

Sodes un par de ALCAJUETES de putas pobres

Eivos decir que este menda sije a traballar, en todos os ambitos Aplauso

veño de conseguir en negociacions co Concello (xa vos dixera que argallaba aljo), que pa tempada que ben os atletas do Clube que acrediten o empadroamento no Concello, non teñan que abonar nin un can, iso sinifica que me aforro 100 euracos, do ala.

Xa ves home de nejro pa ti nin ajua, sin embarjo a alpabarda do Nikito a sacar tallada.

Bueno impresentables sa vos darei da vosa medicina, porque comijo ides a mantido Muerto
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 22:05

NIKITO escribió:
montxo escribió:
Ola Irmandiños

un aperta

Cornudo, travestido, BORRACHON, tal vez drojadito, fillo de solteira, morto de fame. jejejeje....

o juapito de cara. o rei do mambo, dios queira que non afojes un dia destes con esa malda, que tes, arrupios me dan soio de pensar en verte vestido co traxe de musico ou era de MONICIPOTE , valajme dios con quen casei a miña filla Satisfecho

Nin a peste a acabar contijo, dinuciña , sinteste moi jalocho Mr. Green que tendes tramado ti i mas el hombrecito de oscuro,

Veña a puntuar po circuito e deixarvos de incurdiar par de jalopins
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 22:06

vinde a Maceda o domingo, que así animades a carreira...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 22:18

[quote="home_de_nejro"][quote="NIKITO"]
montxo escribió:
Ola Irmandiños

Pensando Pensando Pensando Ajora me explico eu os tempos que fasia o noso capitan Nono Nono , claro como non hai control antidoping Parar Parar Parar , el veña a darlle a botella Muro Muro Muro .

Pregunta Pregunta Nikito, ti desto tes probas, verdade Abraiado Abraiado Abraiado , non vaia ser que nos de outro tiron de ourellas Avergonzado Avergonzado Avergonzado , que xa sabes como as jasta Ojo morado Ojo morado Ojo morado o noso capitan .

Un saudo

Os tempos. os tempos eso e o que dis, tempo perdido por min en toda a tempada, esperandO por ti remora, imaxinate si borracho en Leiro che metin mais de tres minutos, que faria sereno PAILAN

E que me dis dos polvitos que nos botaches na auja en Penedos, que teño testijos, falsario, e non foron jratis que nos cobrache 1 euro por cabeza, ves ajora a darnos lecions de limpeza, e eres do peorciño

Dende lojo ajora tiranse os coellos as escopetas, estache o mundo o reves, as ter mais humildade, que iso e o que eu sempre che transmitin, mal compañeiro, non trates de faltarme o respeto apoyado na OUVELLA NEJRA do equipo, porque ides sair trasquilados ambo los dous.

Ala a sejir entrenando e mandarlle tralla pa diante que podedes chejar a ser os millores FALSOS Muerto
Pose

Novo foreiro
Novo foreiro
2/08/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 11:28

Pipe escribió:

oK PIPE

De momento estamos inscritos Amador, Irdam mais eu, o home de nejro anda cajado, disque vai a do marisco, habialle entrar furriqueira, cas ostras, o nikito de topmodel, si non afoja nun triatlon un dia destes, hai que ver que polifacetico o rapas, dalle o toxo e o mar, dindi luejo Ojo morado

Vemonos alo amijo
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 12:05

Pose escribió:
Pipe escribió:

oK PIPE

De momento estamos inscritos Amador, Irdam mais eu, o home de nejro anda cajado, disque vai a do marisco, habialle entrar furriqueira, cas ostras, o nikito de topmodel, si non afoja nun triatlon un dia destes, hai que ver que polifacetico o rapas, dalle o toxo e o mar, dindi luejo Ojo morado

Vemonos alo amijo

Aplauso Aplauso Aplauso Ti pose sije asi, que a vas cajando ti no foro Nono Nono Nono , non miraches co nick que escribiches lanjran, ai deus, canto mais vellos mais atolondrados Aplauso Aplauso
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 14:14

Pose escribió:
Pipe escribió:

oK PIPE

Vemonos alo amijo

Eo o que ten usar o ordenata do chollo, entrou o coleja e quedou con nick del.

Pero son eu Montxo e reafirmome en todo o que dixen ¡Vale!
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 18:23

Da ijual Pose ou Montxo, calquera dos dous se morde a linjua morre envenenado... dios los da y ellos se juntan !!
Montxo, sabes que eres viciño e non te vou denunciar por inxurias y calumnias, asi como por atentar contra el honor de las personas físicas... ainda a sabendas de que ti con iso si que non terias escrúpulos, mal viciño, litijiador!! Nono Nono

MOCIÓN DE CENSURA XA !! MONTXO CACIQUE !!
P.D. Que sepas que che vou a impugnar todas as asambleas, ata que te aburras e deixes o carjo no que estas apoltronado e do que sejún as malas linguas sacas tallada económica ( non sei de que me sonará isto Pensando )

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos