Foros ›
Campeonato de España de triatlón
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
facta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/08/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 17:51
Asunto: Re: Campeonato de España de triatlón

Coincido coas opinións dadas en este foro sobre a boa organización do Campionato de España, celebrado en Cangas, sobre todo o domingo. Sen embargo, o sábado a organización viuse un pouco desbordada. Tivemos que agardar moitisimo tempo para poder entrar en boxes e o punto de retorno da bicicleta era algo perigoso. Houbo sorte de que non pasara nada. A pesar disto, quero felicitar a organizacion
Xuxo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 7:47
Asunto: Re: Campeonato de España de triatlón

Estou bastante sorprendido leendo os comentarios, pois a miña sensación e a de outros triatletas cos q falei unha vez finalizada a carreira, foi máis ben a contraria, q a organización foi un pouco desastrosa para ser un campeonato estatal¿?
Non quero quitar méritos a xente de Cangas (organización e público), pero penso q houbo bastantes fallos, non falo das carreiras do domingo, falo das do sábado nas q participei.
Son consciente das dificultades de organizar un triatlón para máis de 500 triatletas con diferentes saídas, do mérito q supón organizalo, estou moi contento de poder participar disto, e máis si é na miña terra, pero sendo crítico penso q se podían millorar varias cousas.
Delacrus

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/08
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 14:46
Asunto: Re: Campeonato de España de triatlón

Xuxo escribió:
Estou bastante sorprendido leendo os comentarios, pois a miña sensación e a de outros triatletas cos q falei unha vez finalizada a carreira, foi máis ben a contraria, q a organización foi un pouco desastrosa para ser un campeonato estatal¿?
Non quero quitar méritos a xente de Cangas (organización e público), pero penso q houbo bastantes fallos, non falo das carreiras do domingo, falo das do sábado nas q participei.
Son consciente das dificultades de organizar un triatlón para máis de 500 triatletas con diferentes saídas, do mérito q supón organizalo, estou moi contento de poder participar disto, e máis si é na miña terra, pero sendo crítico penso q se podían millorar varias cousas.
Que quede ben claro que a organización non correu por conta do concello de cangas, si non por una empresa que contratou a federación.
O concello ofreceulle o que quisexen pero eles sempre decian que non facia falta que todo estaba ben.
Xuxo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 14:48
Asunto: Re: Campeonato de España de triatlón

Unome as queixas polo nulo seguimento q fan os medios de comunicación a unha proba como esta, non sei q ten q pasar para q nos fagan caso¿?
O triatlón é un deporte moi espectacular, do q se poden facer retrasmisións televisivas espectaculares, moito millor q as da formula1, tamén e dos deportes q máis medra en canto a número de licencias, temos a sorte de ter na nosa terra os millores triatletas do mundo... q máis precisamos para q un espabilao se de conta do negocio q poden atopar aquí¿? igual o problema é q este é un deporte de verdade, no q gañan os millores e non se pode manipular¿? Sorriso
Pensando ben non sei q sera millor¿? igual millor quedamos así, sendo minoritarios Sorriso
Xuxo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 15:11
Asunto: Re: Campeonato de España de triatlón

Delacrus as miñas criticas non son contra o Concello de Cangas, a vila pareceme un enclave espectacular para unha proba deste tipo. Non sei como a empresa organizadora pode rexeitar axuda cando o sábado quedou claro (polo menos a mín) q se atopou sobrepasada!
Coido q algún q outro voluntario non lles viña mal, e algún q outro xuíz tampouco. E os circuitos penso q podian facerse millor, e máis seguros.
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Out 2009, 18:06
Asunto: Re: Campeonato de España de triatlón

Xuxo es verdad coincido contigo casi mejor que no nos intoxiquen este deporte, bendita pena que no nos pongan mas TRI por la tele ó mas pruebas de RUNNING ó de CROSS donde la superación del atleta y el deporte en estado puro se ve con tanta claridad...que falta de apoyo dios mio.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos