xanciño escribió: |
hola, deixovos informacion proporcionada por CCHELIOS amablemente, para interes de todolos runners: O vindeiro LUNS, DÍA 12 DE OUTUBRO, a partir das 10.30 horas terá lugar o XXV CARREIRA DA AMIZADE que o Centro Cultural Helios organiza. A actividade ten a súa cabeceira no edificio cultural, onde se organizará a saida e a meta. A hora de comenzo da proba é as 10.30 horas A PROBA CONSTA DE TRES PERCORRIDOS EN FUNCIÓN DAS CATEGORÍAS CONTARÁ O ANO DE NACEMENTO * CATEGORÍA DE 3 A 5 ANOS:250 M * CATEGORÍA DE 6 A 8 ANOS:600M * CATEGORÍA DE 9 A 11 ANOS: 3 KM * CATEGORÍA DE 16 A 21 ANOS: 10 KM * CATEGORÍA DE 22 A 27 ANOS: 10 KM * CATEGORÍA DE 28 A 40 ANOS: 10 KM * CATEGORÍA DE 41 A 55 ANOS. 10 KM * CATEGORÍA DE MAIS DE 55 ANOS: 10 KM Haberá división entre categoría masculina e feminina. Haberá premios para tódalas categorías. Gustarianos contar coa vosa presencia e participación, podendo face-la inscripción por fax o SMS número 986.42.56.56 / 667416502 o por E-MAIL cchelios @ cchelios.com o cchelios @ mixmail.com o tamen ½ hora antes da saida , poñendo NOME E APELIDO , DNI E ANO DE NACEMENTO Podes ver o lugar da celebración na paxina web www.cchelios.com |
Moussambani escribió: |
se puede inscribir uno el mismo día de la carrera? es que no me funciona el enlace www.cchelios.com . |
Herniado escribió: |
Coño Miguel, ti tamén vas, pois me da que nos imos ver por alí entonces, eu tamén tiña pensado inscribirme antes da saída, espero que non teñamos problema. |