Foros ›
Autor
Mensaxe
rotisimo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/08
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 16:54
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

Vexo que se vai controlar có chip.
Para correr carreiras de forma mais ou menos esporádica ... unha ao mes máis ou menos ... ¿Recomendariades comprar o chip? ¿Da vantaxes á hora de inscribirse en moitas carreiras? Un saúdo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 25 Set 2009, 5:44
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

rotisimo escribió:
Vexo que se vai controlar có chip.
Para correr carreiras de forma mais ou menos esporádica ... unha ao mes máis ou menos ... ¿Recomendariades comprar o chip? ¿Da vantaxes á hora de inscribirse en moitas carreiras? Un saúdo.

dame repelús "recomendar" nada de calquer empresa (gato escaldado...) pero debo dicir que a min resultame cómodo poder inscribirme rápidamente nos eventos que xestiona, ver resultados rápidamente (con parciais onde teñen ese servizo), minimizas a posibilidade de erros na identificación do teu cronometraxe, axudas ós organizadores na xestión do seu evento reducindo a duración das colas de entregas de dorsais/chips..... e non ter que quitalo da zapatilla unha vez que chejas reventado á meta Muerto

Pois iso, unha trangallada máis que se che dan igoal os euros que costa pois ten a súa utilidade. Eu pilleino, pero tampouco me parece nin moito menos imprescindible

-- Chámame "ghose"
rotisimo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/08
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Set 2009, 6:31
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

Moitas grazas, pensareino ... Guiño
cholo

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/08
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Set 2009, 6:52
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

Eu teño o chip e o merquei por duas razons. A primerira e non ter que preocuparme de andar a devolvelo o final da carreira (e un engorro ter que desanudar a zapatilla cando estas todo canso para quitalo) e en algunhas carreiras alugancho por 1 ou 2 euros, si vas a moitas de estas logo o tes amortizado (costa 20 euros). O chip e bastante universal, si algun dia vas a algunha carreira de fora de Galicia probablemente xa te sirva. A partir de aquí cada un e cada un e fai o que ti penses que e mellor.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 23:25
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

Hola,

La de Coruña va a ser mi primera carrera en Galicia, ¿podríais comentar qué repechos hay y en qué kms.(o calles)? Mi idea es disfrutar de la carrera y la ciudad, como siempre hago, y mi ritmo rondará entre los 4,5 y los 5 minutos/km., pero no me gustaría encontrarme genial, tirar por debajo del tiempo que tengo pensado, y encontrarme con algún repecho inesperado al final que me haga sufrir "de más" y hacer una última parte de carrera sin poder disfrutarla, y sufriendo por aquello de mantener los tiempos de los primeros kms.

Saludos,
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 7:21
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

Hola Asueto, apenas encontrarás cuestas en esos 10 Km, en el Km 1 hay una leve subida durante unos 50 m, en el Km 2 otra subidita de unos 100 m, en el Km 3 la mayor de las subidas (no gran cosa) de unos 400 m que te planta cerca de la Torre de Hércules, desde ahí una muy suave y larga bajada (a veces imperceptible), llano y aproximadamente en el Km 6 otra rampita de unos 100 m que agota la oferta de subidas, después no queda mas que llano, la bajada de esa última rampita y mas llano por las calles del centro. Ojo que la llegada a meta es con paso por contrameta en el mismo sentido de la salida para realizar una recta, giro de 180º y llegada a meta en sentido contrario a la salida.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 11:17
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

Gracias Cándido, por lo que comentas ya tengo ganas de que llegue el día, fijo que será un recorrido bonito, propicio para los que quieran mejorar marca y perfecto para los que corremos por placer y (en mi caso) tengan ganas de ver una ciudad preciosa mientras corren Sorriso

Saludos,
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 13:39
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

xa estou anotado, será a miña primeira vez nesta carreira pero polo que falades ten boa pinta, teño chip e recomendo mercalo porque evita engorros como o de ter que entregalo o remate da carreira e amortizalo en 10 carreiras , fun a de lalin deste pasado fin de semana e sufrin o meu no ultimo kilometro asi que xa que comentades que non existen subidas demasiado duras apeteceme correla.
e xa sabedes, vemonos no final do peloton....
por certo eu non me quedo a aplaudir porque detrás miña só chega a ambulancia jeje......saudos
Un saudo tamen os amigos corredores torres, pablito, rocio, ismael e Luz, que espero se presenten tamen na liña de saida .
Por certo , se alguén queda con forzas pode virse a Lugo que empezamos ás festas do San Froilan .
corredorgalego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes
Galicia, A coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 13:54
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

tamien ire una pregunta el chip es dificil de sujetar
iñaki

Novo foreiro
Novo foreiro
19/02/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:07
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

corredorgalego escribió:
tamien ire una pregunta el chip es dificil de sujetar

do chip nin te enteras, é pequeno e vai metido polo cordón da zapatilla.

Para gafe: eu son da Coruña pero a noite anterior estarei en Lugo para ver a Amaral gratis (... esas son festas e non as de Coruña). Este é o percorrido e o seu perfil aproximado (dalle a show elevation)
A CORUÑA 10
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:12
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

¿Dónde se puede comprar el chip para llevarlo a todas las carreras?

Saludos,
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:16
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

¿Dónde se puede comprar el chip para llevarlo a todas las carreras?

Saludos,
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:47
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

asueto escribió:
¿Dónde se puede comprar el chip para llevarlo a todas las carreras?

Saludos,
championchipnorte.com/

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 15:48
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

este gráfico é o de mapmyrun



Ó final estou animado a ir e a seguir rodando logo un pouco para completa-lo largo semanal.

Eu teño o chip gracias ó CCN e saírame 3 € mais barato que o precio daquela vixente, persoalmente coido que paga a pena mercalo porque ese sistema é empregado en moitas probas.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 19:14
Asunto: Re: Coruña 10. Panfleto informativo.

gracias a iñaki y a candepalleiro , ese percorrido penso que pode estar ó meu alcance se as festas non acaban conmigo antes,
iñaki estou contigo , as festas do San Froilan son do mellorciño de Galicia, pasadevos a tomalos viños o sabado ou domingo que o ambente e caralludo.
Saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos