Dom, 27 Set 2009, 19:45
Asunto: Re: XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galaico-P
Desde a organizacion queremos de todo corazon pedir disculpas polo sucedido co tema de Cronotec. A explicacion de cronotec, e que habia xente que era de diferentes categorias que tamen pasaban pola liña de meta mentres se celebraban as probas. En esto estou de acordo , porque nas categorias prebenxamin habia pais correndo cos fillos co chip ou na camiseta ou na man, e fixeron caso omiso de que sairan de ali, ou si querian ir cos fillos que o quitaran.
En canto o das camisetas non o podemos negar, claro que a todos nos gustaria levar unha de recuerdo, eu tamen son corredor e sei o que e eso(inda que eu non vou as carreiras pola camiseta, precisamente), aqui o gran problema que tivemos e que por motivos de traballo non pudemos planificar practicamente nada, porque estivemos reunidos unha semana, e sin poder contar mais que un misero presuposto, so dou pa pagar a cronotec, a bebida, e os trofeos, (cos seus premios en metalico).
De errores tamen se aprende, e o ano que ven se dios quere faremos o posible por millora en todos estes aspectos "negativos".
Pedimos disculpas, e xa sabemos que non chove a gusto de todos.