Foros ›
XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galaico-P
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Sáb, 26 Set 2009, 9:03
Asunto: Re: XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galaico-P

Esperemos que funcione bien el nuevo chip de cronotec. Con tal avalancha de participantes estaría bien que se tomase el tiempo neto para evitar aglomeraciones en primera línea de salida.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 26 Set 2009, 20:39

Bonita carreira e sobre todo bonita camiseta.
Sobre o cronometraxe e o Chip eu prefiro a alfombra e o chip na zapatilla
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 15:21

¿Camiseta?
Yo no vi ninguna camiseta..
Impresionante el circuito por donde se celebra esta carrera, me encanta. Entreno bastantes veces por ahi y no me canso de decirlo. Tiene unas vistas y un paisaje de impresion y, que me decis de la playa de La Lanzada para dar unas vueltas y despues un bañito relajante, con una duchita en las duchas de la playa. Claro el tiempo de hoy ha sido muy importante.
En fin, gran carrera y gran ambiente, la pena es que no haya nadie en el Grove con tanta pasta como en otras....
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 16:01

Unha carreira moi bonita moitos atletas moi boa organizacion nada de camisetas pero en xeral unha carreira pa voltar po ano qu ven
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 17:31
Asunto: Re: XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galai

soutullo escribió:
Unha carreira moi bonita moitos atletas moi boa organizacion nada de camisetas pero en xeral unha carreira pa voltar po ano qu ven

Camisetas penso que so deron un par de veces durante os 12 anos...pero gastar tantos cartos en cronotec pa esa merda que fixeron coa entrega de premios que foi un cristo e mellor apuntar os dorsales a man e cada un que colla o tempo co seu reloj e punto...e asi polo menos poder gastar esos cartos noutra cousa.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 17:37

WaSKeR escribió:
soutullo escribió:

Camisetas penso que so deron un par de veces durante os 12 anos...pero gastar tantos cartos en cronotec pa esa merda que fixeron coa entrega de premios que foi un cristo e mellor apuntar os dorsales a man e cada un que colla o tempo co seu reloj e punto...e asi polo menos poder gastar esos cartos noutra cousa.

Completamente de acordo Aplauso Aplauso Aplauso
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 18:23

¿non me fastidiedes que os de cronotec meteron a gamba outra vez?si é así que se retiren,e fagan as anotacions a man,fanno en Pontecesures e non pasa nada,e aforran os cartos e asi po ano si cadra dalles o presupuesto para que os corredores poidan repetir na bebida,manda carallo co calor que facia,mais valia que non deran ACUARIUS e gastaran todo en auga,e sin camiseta no Grove?non no entendo vas a calquer povo de montaña a correr (casi todos de OURENSE)E HAI CAMISETAS PA TODOS e eiqui non somos capaces?sin palabras,de todos modos o recorrido chulisimo e boa xente quee mais podemos pedir?
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 19:17

TONIO esqueceche decir o pinchos que poñen ,a miña carreira despois da carreira de onte bastante ben non teño queixa , recorrido bonito e moita sente animando ,o chip non digo nada (sin comentarios ) a o meu chip non fiso pipi jeje ,votei en falta os meis compis , gracias coma sempre a todos o foreros por animarme , a puri cóidate e recupérate pronto ,alegrome coñecer a outra cruz vemonos na prosina
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 19:22

Lo de CRONOTEC es de coña. Las clasificaciones de los crios tenía que ser consensuada con los padres de los crios, y el resto donde dije digo digo diego, y menos mal que estranaban un metodo revolucionario de cronometraje, en fin lo dicho de coña, pero de esto NO tiene la culpa la Organización, es mas yo les animaria a no pagar ta deficiente servicio.

Por cierto yo no vi camisetas, pero es igual.

www.facebook.com/Picouto
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 19:27

Revolucionario.
Te parece revolucionario un peazo de plastico colgado de un clip y el dorsal usado por las dos caras en papel reciclado (si papel reciclado), es que es de coña...
Las carreras de niños es una gran iniciativa para fomentar el atletismo pero, si quereis que los niños corran hay que darles alicientes, sino es mejor ir a jugar al campo del Grove en hierba sintetica.
Y despues decimos lo de la diferencia de deporte.....
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 19:42

Qué recorrido más bonito!!!!! Impresionante la isla de la Toja, también O Grove. Un circuito chulísimo y super-rápido, además el día acompañó, con un calor más propio del verano. Ríndose

Gran participación y bien organizada, salvo lo del cronometraje... Parar Enhorabuena a los ganadores, a todos los participantes que consiguieron finalizar y gracias a aquellos que nos animaron en el recorrido. En lo personal buena carrera, aunque salí demasiado rápido y eso se paga!! Avergoñado

Ideal esta carrera para ir en familia, hay mucho que ver, de lo mejorcito de Galicia. Espero repetir en próximas ediciones.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 19:45

Desde a organizacion queremos de todo corazon pedir disculpas polo sucedido co tema de Cronotec. A explicacion de cronotec, e que habia xente que era de diferentes categorias que tamen pasaban pola liña de meta mentres se celebraban as probas. En esto estou de acordo , porque nas categorias prebenxamin habia pais correndo cos fillos co chip ou na camiseta ou na man, e fixeron caso omiso de que sairan de ali, ou si querian ir cos fillos que o quitaran.
En canto o das camisetas non o podemos negar, claro que a todos nos gustaria levar unha de recuerdo, eu tamen son corredor e sei o que e eso(inda que eu non vou as carreiras pola camiseta, precisamente), aqui o gran problema que tivemos e que por motivos de traballo non pudemos planificar practicamente nada, porque estivemos reunidos unha semana, e sin poder contar mais que un misero presuposto, so dou pa pagar a cronotec, a bebida, e os trofeos, (cos seus premios en metalico).
De errores tamen se aprende, e o ano que ven se dios quere faremos o posible por millora en todos estes aspectos "negativos".
Pedimos disculpas, e xa sabemos que non chove a gusto de todos.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 20:15

Mi comentario sobre la carrera lo haré mañana si Dios quiere.
Ahora sólo una pregunta: ¿se sabe algo de la clasificación? En la página de cronotec no la encuentro.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 21:34

Hola.

Eu quero felicitar á organización por ofrecernos esta estupenda carreira e darlles ánimos para vindeiras edicións. Pode que non fose perfecta pola camiseta, pola cronometaxe..., pero sinceramente eso só son cousas superficiales. O realmente importante para os que lles gusta este deporte é que haxa unha saída, un percorrido ben sinalado, unha meta ó chegar e un montón de xente que corra. Todo o demais é superfluo, e cada cousa que haxa maiores é un regalo que se debe agradecer.

Gracias á organización por facer esta carreira.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
powerbeade.

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 21:48

A verdade e que descoñezo o problema con cronotec pois no momento que se pedía perdón por parte da organización eu estaba dandome un refrescante baño nas augas do Grove.
Quedei moi contento tanto da organización da carreira como da xente asistente tanto en numero como en calidade pois os 5 ou 6 de adiante son do mellorciño que ai en Galicia, tanto no caso dos homes como das mulleres,sen olvidar os nosos veciños de Portugal.

Se tuvese que decir un erro quizas o feito da entrega de Chips que choca bastante que non se aseguren por medio dunha lista que ti eres o propietario do chip e que non te equivocaches o collelo,pois segundo ia coller o meu escoitei por megafonia que alguén se levara o de outro.

Noraboa a organización e espero que esta carreira dure moitos anos máis ainda que sea poñendo un par de eurillos do noso bolsillo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos