Foros ›
XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galaico-P
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 22:28
Asunto: Re: XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galai

Lo que dice Marcos está en la linea de lo que deberíamos de pensar los populares, aunque es cierto que son buenos los comentarios constructivos, siempre que la crítica se haga con buen ánimo y de forma constructiva y educada. La organización debe valorar, en caso de que el presupuesto sea ajustado (la mayoría de los casos), si cree prioritario traer un buen cartel de atletas de primera línea (premios económicos), o dar la tradicional camiseta, por ejemplo, y eso habrá que respetarlo, opinemos lo q opinemos. Yo por ejemplo hubiera tratado de contentar a 200 personas antes que sólo a unas pocas.
En cuento al cronometaje no se lo que habrá pasado, pero según dice el forero de la organización de la explicación de cronotec, está claro que el fallo fue no cerrar bien la línea de meta y permitir esas interferencias. Las comparaciones son odiosas, pero pr ejemplo en las carreras q organizamos en Padrón con championchip, nos avisan claramente con antelación que debemos cerrar bien esa zona, y eso es responsabilidad de la organización, no de la empresa cronometradora. Vallar bien esa zona, poner más gente controlando,.. pq si lo que esperas es que la gente haga caso de lo que se dice por megafonía entonces ya puesdes darte por jo....
Lo que si que me gustaría q mejorase cronotec es la rapidez de las clasificaciones. Es decir, para mi, una de las grandes ventajas del cronometraje por chip es que acabas la carrera y ya puedes ver a los pocos minutos las clasificaciones colgadas, y también en internet, y en este aspecto creo que tienen bastante márgen de mejora.
Pero bueno, hay que reconocer el esfuerzo desinteresado de cualquier organizador y que de los fallos y críticas todos aprendemos, y criticar y animar en la misma medida para q siga habiendo muchas carreras, que organizarla da muchos quebraderos de cabeza.
El recorrido y el ambiente, me encantó, era la primera vez q la corría. Enohrabuena y ánimos para el año q viene!
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 23:00
Asunto: Re: XI Carreira Popular "Festa do Marisco" IV Encontro Galaico-P

Para min que levo uns cuantos anos, casi todos...para min foi o mellor ano, votei en falta esa botelliña que daban o baixar do tiro de pichon pero bueno...e do das camisetas xa estou acostumbrado...eu creo que habería que descartar a cronotec e coller a man coma en campañó inda que non se collan os tempos.
Pero o polo ben que o levaste e brasillas!!!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 7:22

Maravillosa a mañan de onte para facer uns pouquiños kms. en boa compañía en vez do largo solitario dominical que me tocaba (e que finalmente fixen pola noite). A organización mellor que outros anos a pesares dos problemas coa cronometraxe das que nin me enterei porque ó rematar funme coa familia para as praias de San Vicente Mr. Green . O percorrido xa é un vello coñecido e o único que botei en falta foi o mal tempo que adoitaba acompañarnos en ocasións anteriores Demo sorrindo Demo sorrindo .

En fin, un pracer ter coñecido ao foreiro Extremeñeiro co que compartín a meirande parte do percorrido (a partires dos 600 metros e ata o km. 5 aproximadamente) e saudar a outros moitos (case todos da zona de Cambados e O Grove). Máis pracer ainda foi saudar a algunha de Ribeira que non correu por motivos persoais e intransferibles Silbar Silbar
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 9:16

Maravillosa carrera la de ayer en O Grove, con un solo punto negro, el cronometraje de los chapuceros de siempre. Yo creo que lo de esta empresa ya pasa de castaño oscuro, equivocaciones en la entrega de dorsales y chips ( de los seis cambadeses que fuimos a recoger el dorsal y el chip a primera hora, a tres se los dieron mal, posteriormente oímos por megafonía que no éramos los únicos), clasificaciones adulteradas que hay que consensuar con los padres/espectadores y finalmente tardanza en la publicación de las mismas (supongo que aún no les darán las cuentas).
Es una verdadera lástima que una organización volcada con una carrera fantástica tenga que leer estas críticas por culpa de una empresa que cobra, por hacer su trabajo rematadamente mal.
Mucho ánimo para la organización, para los foreros brasillas, supermorais y el resto de colaboradores que estoy seguro habrán tomado buena nota de lo que ha sucedido.
Saludos a todos los foreros, yo mientras la salud lo permita seguiré acudiendo a mi cita con la preciosa carrera de O Grove.
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:10

www.youtube.com/watch?v=GwtQF_uOr-w
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:53

Finalmente sabese se Cronotec vai publicar a clasificacion e tempos finais da carreira??? Ou quedaremonos ca duda para sempre da nosa clasificación.
Por certo se alguen me pode decir o podio da absoluta......soamente por curiosidade
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 16:28

Xa están os resultados na web de cronotec
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 17:09

Estou de acordo con Brasillas, eu son en parte organizador dalgunha e sei o que custa, de Cronotec xa sabemos o que é. Pero moita culpa foi dos papas, un saudo é ánimos para que a próxima salga mellor.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 19:46

Vale,yo no estoy en el listado que tiene colgado Cronotec. Menuda Chapuza la de estos elementos (y yo no estuve en la carrera de Pitufos),por lo demas darle la enhorabuena a los organizadores de la carrera de O Grove en lo relativo a la carrera y a la organizacion,a los de Cronotec y al pollo que cerro el acceso al pantalan de los barcos con llave que les den !!!!!!! Enfadado Enfadado Enfadado
Menos mal que tengo testigos de mi tiempo que sino............
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 19:48

Vistos os tempos teño que decir que o entrenamento funciona... sen estar a preparar unha carreira tan curta fixen unha media case histórica para min de 4' 27'' /km. moi por debaixo dos meus ritmos de entreno.

Sinto moito que non a todo o mundo lle cronometrasen ben o seu tempo... como parece ser. Do do pantalán xa non digo nadal... porque iso pasa por usar medios de transporte antirregulamentarios Mr. Green Mr. Green (é coña ¡eh!)
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 20:01

E que chegamos tan panchos o Pantalan e...........Porta Pechada,despois de esperar 15 minutos a facer malabares para subir polo enreixado .... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Francuvi

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 20:12

Pois eu con cronotec estou encantado! Muerto cheguei ó sprint con un e resulta que aparecemos separados por 7 segundos...e ademais aparezo detrás de un que ainda non chegara... Muro

Iso si, felicitar á organización polo bo traballo realizado. Aplauso
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 20:59

Por segundo ano voltei o Grove e non me arrepinto pra nada, esta é unha carreira que engancha, con iste percorrido único.
Moitísima xente máis que o ano pasado i o nivel moi alto, posto que baixei 2` e pico mentres que na categoría miña tamen baixei 2 postos, o cual di que había onte moitos galgos soltos polo Grove.
A Organización fai todo o que pode e máis pero coincido c on MARCOS que o importante non é levar unha camiseta conmemorativa que logo se ben usando pra trapos. Senon poden dar unha técnica pois nada, se non nos poden dar unhos pinchos pois nada, que non nos cobran, caralludo, pero a lo menos o rematar despois do día que saiu que nos den auga.
Encantado co ambiente i de saludar os foreiros, TARA , ARBITRUCHO, ETUXIA, FONVIGO, MUSSAMBANI, HOME DE NEGRO, TONIO, etc.
Organización grazas por todo i pro ano volvo fixo que o meo fillo quedou coa espiña cravada posto que é o 2º ano que queda 4º. aburiño
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 21:36

Bonita mañana de domingo en O´ Grovbe. Tambien agraceder a Titoflis, que nos acercara a Oliveira y a mí, en su lancha hasta el maldito pantalán de O Grove.

A pesar de mi "lesión" y el escaso entrenamiento, estoy más que satisfecho de acabar en el puesto 61 Costa Rodriguez, Jose Antonio Independiente VAM 21 con un crono(tec)? 24:48.51 a un ritmo por km de 03:42. Hace dos años había hecho 15 segundos menos.

De cronotec, Enfadado Enfadado Enfadado mejor no hablo, que me enveneno. En cuanto a la organización no tengo nada que decir, porque sé que lo hacen con todo su esfuerzo para que todo les salga bien, y tambien espero que aprendan de los errores de los demás (cronotec) y no vuelvan a disponer de sus servicios salvo que se fusionen con Championchipnorte:lol: Ríndose Ríndose

Saludos ara todos los forer@s que habeis participado y disfrutado de ésta carrera, en especial a la tropa de Cambados, Ara, Oliveira, Titoflis, Susob, Pintado, Yayo, Pedro, Pitufo. Tambien a Fonvigo que me presentaron minutos antes de la salida.

Alfredo ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ C.A.C. ya!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Club Atletismo de Cambados, ya)

Saludos afición

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 22:11

YO ME LO PASE GENIAL...VAM 84 32:14.12 04:49,es mi segunda carrera en 25 años...que guapo es esto de las carreras..

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos