Foros ›
Autor
Mensaxe
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 15:06
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Bareixa escribió:
Fonghi escribió:
Baltazar escribió:
Oye y que me deciís de los avituallamientos, el primero lo tomaremos subiendo calle coruña y el segundo embalados ya hacia meta por Gran vía haber quién es el guapo que pilla algo en el corte inglés,jejeje

Non creo que se fagan dous avituallamentos, aínda que sería o reglamentario, supoño que se fará un intermedio ben en Tomás Alonso ou ben en Camelias, nestas rúas sería menos dificultoso beber.
Saúdos

En: www.championchipnorte....2009_2.pdf

Está el reglamento del evento. Habrá 2 avituallamientos: en la plaza da Industria y el Corte Inglés.

Pois si que hai dous avituallamento!! Hai que informarse ben antes de falar de máis Avergoñado Avergonzado

www.fonghi.blogspot.com
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 17:13
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Paréceme que vai a ser a miña primeira carreira pasada por auga. Pensando
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 19:11
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Baltazar escribió:
Paréceme que vai a ser a miña primeira carreira pasada por auga. Pensando

se che vale como consuelo, a mellor marca que teño nunha popular foi o ano pasado na Carreira Popular de Ponteareas (tristemente non se celebrou este ano) foi baixo un aguacero...

O problema eu o sigo vendo nese derradeiro km en baixada, que con chuvia mesmo pode ser peligroso.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 19:20
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Moussambani escribió:
Baltazar escribió:
Paréceme que vai a ser a miña primeira carreira pasada por auga. Pensando

se che vale como consuelo, a mellor marca que teño nunha popular foi o ano pasado na Carreira Popular de Ponteareas (tristemente non se celebrou este ano) foi baixo un aguacero...

O problema eu o sigo vendo nese derradeiro km en baixada, que con chuvia mesmo pode ser peligroso.
Se vos serve de consuelo, dín que baixan as temperaturas 3 ou 4 graos: pa correr prefiro iso e un orballo que refresque un pouco e non as temperaturas de 27 e 28 graos que están facendo estes días por Vigo. Chupete
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 19:54
Asunto: Re: III Vigo máis 11

mimadriña alguen se fijou na categoria SENIOR dende o 70 ata 86 son 17 anos de diferencia joer casi na ,animan a sente que mete medo vemonos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 21:31
Asunto: Re: III Vigo máis 11

mentres non choiva forte non ai problemo,a correr e mollarse toca
megareo

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 21:50
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Esta será mi primera carrera, llevo entrenando varios meses pero aun así me veréis por los últimos puestos, aunque eso no me preocupa, lo que no quiero es que me veáis por el suelo, y sinceramente, la bajada de Gran Via-Urzaiz-Colon en mojado... yo no lo veo muy seguro. ¿Como lo veis los veteranos? ¿tenemos probabilidades de acabar en el suelo?
Gracias y nos vemos el domingo
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 21:51
Asunto: Re: III Vigo máis 11

según wunderground.com


21° C | 16° C
Lluvia
90% Probabilidad de Precipitación
Viento Sur 18 km/h . Chance of precipitation 90% (water equivalent of 15.51 mm).

La temperatura es PERFECTA. Estoy con Safardatxo, la lluvia no es impedimento para que la carrera salga bien jeje.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 21:55
Asunto: Re: III Vigo máis 11

megareo escribió:
Esta será mi primera carrera, llevo entrenando varios meses pero aun así me veréis por los últimos puestos, aunque eso no me preocupa, lo que no quiero es que me veáis por el suelo, y sinceramente, la bajada de Gran Via-Urzaiz-Colon en mojado... yo no lo veo muy seguro. ¿Como lo veis los veteranos? ¿tenemos probabilidades de acabar en el suelo?
Gracias y nos vemos el domingo

megareo, bienvenido al maravilloso mundo de las carreras populares.

El tema que comentas de la bajada, pues...a ver. La experiencia que tengo en las dos Vigo+11 que he corrido es que al pasar por "El Corte Inglés", está el avituallamiento, y recuerdo que se cogían las botellas de agua y mucha gente las tiraba medio llenas, se caía mucha agua al asfalto y tuve un pequeño susto que casi me cuesta una caída, porque te lanzas cuesta abajo y a nada que pises una línea blanca te vas al suelo.

Pero bueno, yo creo que esto solo ocurre si se baja "a tumba abierta"

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 21:58
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Miradeo desta maneira,o treito de gran via despois do corte ingles en anos anteriores tamen estaba mollado xa que o avituallamento esta ali e a xente tira o auga
Non creo que haxa problemas con esbarar,en asfalto e dificil a non ser que pilles algunaha pintura da carreteira que pode ter perigo,seria pero correr por zoas con verdello que iso si que esbara pero por asfalto no creo que ninguen correra perigo
Moussambani ti vai con coidado que co peso pluma que eres e a velocidade de cruceiro que levas ainda vas derrapar nas curvas Ríndose Ríndose
megareo

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 21:59
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Por cierto, una pregunta más, pero esto ya a modo curiosidad. Cuantos participantes hay? y alguien sabe de las anteriores ediciones o de carreras similares el ritmo aproximado de la cabeza de carrera y de la cola?
Gracias y trataremos de no pisar las lineas blancas ni las tapas de alcantarilla, jejje
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 22:11
Asunto: Re: III Vigo máis 11

[quote="megareo"]Por cierto, una pregunta más, pero esto ya a modo curiosidad. Cuantos participantes hay? y alguien sabe de las anteriores ediciones o de carreras similares el ritmo aproximado de la cabeza de carrera y de la cola?
Gracias y trataremos de no pisar las lineas blancas ni las tapas de alcantarilla, jejje[/quote



Por internet van 325, es decir de los juveniles para arriba, supongo que inscritos en El Corte Inglés habra otros tantos.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 22:34
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Tendo en conta que non correra Nimo o ritmo de cabeza andara en 3:30 +-,no frugon de cola se se supon que pode ir xente andando,ainda que pagar 5€ por andar por Vigo non o vexo eu moi claro,o furgon e cola rondara os 6min km pouco mais
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 22:43
Asunto: Re: III Vigo máis 11

megareo escribió:
Por cierto, una pregunta más, pero esto ya a modo curiosidad. Cuantos participantes hay? y alguien sabe de las anteriores ediciones o de carreras similares el ritmo aproximado de la cabeza de carrera y de la cola?
Gracias y trataremos de no pisar las lineas blancas ni las tapas de alcantarilla, jejje

En las únicas 2 ediciones anteriores no hubo sistema de cronometraje, y se dice que entre corredores y gente que hizo la distancia andando serían unos 500 participantes. El ritmo? no te preocupes, encontrarás gente que vaya al tuyo.

Safardatxo, este año no sé que gente vendrá "de los buenos", pero hoy decían que habría premio en metálico para los 5 primeros, y no sé si entendí mal, pero me pareció leer 600 euros para el primero en cada categoría (m/f)...lo cual es un suculento premio...Los de delante deberían rodar sobre 03:10 min/km. El año pasado hice a 3:48 min/km y entré sobre el puesto 35

Espero que sigan sorteando tantos regalos como en las pasadas ediciones. Rezar

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 22:54
Asunto: Re: III Vigo máis 11

La bajada del Corte Ingles es peligrosa con lluvia si se baja a tumba abierta y se pisan las rallas pintadas. Se ruega utilizar neumaticos de lluvia extrema como dicen en la F1. Por mi parte no habra problemas porque llegado a ese punto ya voy con el freno de mano puesto...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos