secrebob escribió: |
Para que te vayas motivando Jeffxavi: www.youtube.com/v/MiZn...playnext=1 |
JEFFXAVI escribió: |
relación de inscritos: aqui Semella que haberá "sprint ó anoitecer" con Germán , Vin tamén que se inscribiu Domarco , boa "roda" se eu estivese en condiciós Fallará Lois , que se debeu esquecer de inscribirse Pra mín hai 3 claros favoritos pra victoria na carreira: paulkoech lalo Oscar Ramos "Pelu" Aínda que etuxia é dos que tacticamente se move coma ninguén así que ó millor , coma dí o refrán : "a río revolto ganancia de pescantíns" Por detrás diles debería facerse outro grupiño con Corral López, o dúo sacapuntas do Kópore (Banga-Araujo), os amigos do Burgas (esguellao e Domingo ), Ferro , Jacobo... No terceiro grupo é no que me tentarei enganchar : domarco, germán, secrebob , Reboredo , Samuel...e darlles o golpe de gracia no sprint |
POLITEZ escribió: |
Si Pipe, llamé a Championchip y al número que pone en el reglamento que es del Ayuntamiento de Carballiño y nada, de ahí mi súplica. Lo que me toca los... ES QUE MI NOVIA ES DE ALLÍ, si, lo se, no tengo perdón de dios. Además yo, que soy de los que llega a las carreras antes casi de que pongán la salida y que me apunto de los primeros a todo...matarme era poco. |