Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 9:30
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Lista de favoritos: Mr. Green

Luis Alfonso Novo-------ATLETISMO SAR
José Manuel Corral-----VERXEL LUGO
Lalo Rosales-------------CASA XUVENTUDE
Oscar Ramos "Pelu"-----ADAS
Victor Docampo---------COMESAÑA
Eloy Campos------------VENTURIÑA
Jacobo Mosquera--------TRIATLON BEARIZ
Domingo Alvárez--------BURGAS
José Javier Iglesias-----BURGAS
González Castro------------KORPORE
Iglesias Araujo----------KORPORE
José Manuel Casado----VIA XVIII MACEDA
Jose Antonio Carballo--VIA XVIII MACEDA
Juan Carlos Ferro-------CASA XUVENTUDE
Samuel Nóvoa-----------KORPORE
Fernando Reboredo-----KORPORE
Toño Cerdeira-----------KORPORE
Manuel Salgado---------BURGAS
J.C. Caride "Pesca"-----KOPORE
Alfredo Ferreiro "Furi"--TRIATLON BEARIZ
Xabi Rodicio-------------VENTURIÑA
Victor Domarco---------independiente
Germán Morenza-------independiente
Julio Guadarrama-------independiente

www.jeffxavi.blogspot.com
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 15:32
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Xa está todo preparado, un par de horiñas e pistoletazo de saida...facía tempo que non sentía os nervios/emoción pre carreira Razz
Vai haber duelos interesantes na cabeza de carreira e como non entre os mais "tartarugos".
JEFFXAVI puxo unha interesante lista de "favoritos" ainda que non todos o somos (levo meses sen correr!!!saio so unha vez por semana a rodar) e creo que che falta algún galgo como Xosé Lopez (Pepe), inda así noraboa por estar sempre o pe do canón es como a wikipedia do atletismo Guiño
Moita sorte a todos e a desfrutar da carreira!!
friedman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 15:44
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Pois sorte a todos hoxe, eu o final non vou poder asistir. Unha pena porque O Carballiño un sábado pola noite é moi interesante, pero cando non se pode non se pode.
A ver que pasa maña en Brión.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 20:21
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Moi boa proba a de Carballiño hoxe.
- Amarelo por doquier. Un exemplo para todo o país da participación popular do equipo Korpore, e da cor que lle deron a esta carreira.
- Percorrido rápido e esixente. Moi rápido os 2 primeiros quilómetros, despois divertido e intrepido (terra, pontes, paseo do río), e finalmente 1,5 quilómetros finais esixentes.
- Boa organización: sinalizacion, percorrido, avituallamento, e sobre todo atención ao corredor popular: antes, durante e despois da prova.
- Especial mencion para a liña de meta nunha recta de 300 metros picando un pouco para arriba.
- Fixo calor e moita humidade, pero non desluciu en absoluto esta fermosa prova.

A organización deixou o liston ben alto para próximas edicións. Enhoraboa.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 20:55
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Pues al final subí solo.

Ha estado todo genial, despues de haber pasado todo el verano sin correr, (desde Celanova no volvia), pues la carrera ha estado fantastica, buena organización, avituallamiento intermedio (me acordé de Pipe), ahora ya tienes una razón menos para quejarte, el recorrido muy bonito, rapido y rompepiernas en los ultimos kilometros, camiseta técnica, dorsal personalizado, creo que la organización se lo ha currado bastante bien.

Genial el haber compartido kilometros con Mincha, tanto los primeros como al final (un placer compartir contigo esta carrera), haber saludado a foreros miticos orensanos como Jeffxavi, Domarco, Pipe, Toledano al que no conocia y que cabreo tenia el tio al final, saludar a Montxo y conocer a Jotaeme

Al final puesto 92 con 35´09" en mi linea.

Bueno yo me quede hasta el final si alguno lo lee o conoce el sorteo del fin de semana de Lovios le toco al dorsal 238 y hay que reclamarlo a la organizacion.

Pues eso que para ser mi primera carrera de mi nueva temporada ha estado magnifica y siempre que pueda pues marcará el inicio de mi temporada.

Saludos cordiales


Última edición por Pájaro-Azul o Sáb, 03 Out 2009, 21:24; editado 2 veces
Alvaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/09/09
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 20:58
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

La carrera muy bien, el ambiente buenísimo, la organización bien para ser la primera vez.

Digo sólo bien porque me ha decepcionado mucho Chorando el haberme quedado sin camiseta, no porque necesitase tener una camiseta más, sino porque me gusta mucho tener una camiseta de recuerdo de las carreras a las que voy.

Y tampoco estaría de más que alguien en la llegada dirigiese a la gente hacia la zona de recoger las camisetas (o las no-camisetas en este caso) y avituallamiento.

Pero en fin, todo lo demás muy bien.

PD. Envia un leuro a hombre-triste-sin-camiseta al 555 de evergreen terrace.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 21:20
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Pois eu tamén gozei da carreira e tamén foi un pracer compartila en gran parte con Pájaro-Azul e entrar xuntos en meta Moi feliz . Era o terceiro día que corría dende o maratón de Berlin e non sentín molestias e mantiven un bó ritmo todo o tempo Satisfecho .
Alegreime de voltar ver a Jotaeme nas carreiras (ánimo e pouco a pouco Frecha ) e saudar e falar cos bós amigos de correrengalicia: Jeffxavi, Montxo(coidate rapass), Irdam, Nikito, Amador, o Home de Nejro, Alberto...

Un gustazo tamén ver a cantidade de xente do Kórpore que correu na súa proba. Aplauso Aplauso Aplauso

Vémonos na próxima que para mín será o relevo en Ourense.
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 22:13
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Gran festa do deporte a que vivimos hoxe no carballiño, moi boa participacion e moito publico animando. Eu como sempre chegando co tempo xusto pa coller o dorsal e quentar 5 minutos. Tomei a carreira como un entreno rápido para a maraton do miño, xa que estas semanas xa levo moito kilometrase (notase que a medida que colles fondo perdes algo de velocidade). Saida moi rápida en baixada colocado nos primeiros postos, pasando os dous primeiros kilometros por debaixo de 6:30, despois producese o fortisimo ataque do que a posterior seria o gañador e eun decido quedarme cortado e seguir un ritmo mais pausado axudado por un correlega do via XVIII de maceda co que formo dupla ata o km 6 mais ou menos, logo desfondeime na subida que non esperaba pa logo recuperarme e chegar con boas sensacions. Moi contento polo posto e polo crono feito, ahora durmir ben, que maña toca a tirada larga da semana.
Un placer saudar a vellos correlegas de foro e coñecer a outros, felicitar a organizacion polo bo facer da carreira (o unico pero foi nun cruce o pasar o km 2 no que os primeiros fumonos pola esquerda e menos mal que un do korpore dixonos que era pa dereita), pero decir que a organizacion foi de sobresainte. Po ano repetimos
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 8:18
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Saudos a todos, como xa comentou o meu compañeiro Bubela ,moi ben organizada a carreira e un gran ambiente, noraboa pos amigos do Korpore Aplauso podese decir q a marea "amarela" invadiu as ruas do Carballiño. Recorrido rápido pa facer bos tempos e entreteñido.
No ambito persoal, non podo estar contento xa que "rompín" no km 5, deume un pinchazo no biceps femoral q me parou en seco, ata o momento iba como unha moto.Desde ese punto fixeno todo a pé e arrastrandome, pero rematei a proba. Agora toca fisio e paralizar os entrenos cara (maratón de Lisboa),haber si chego pos relevos do maratón do Miño. O dito gran carreira a de Carballiño e moi boa organización
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 13:57
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Naceu a I edición da carreira nocturna do Arenteiro e coincidiredes conmigo en que o resultado non puido ser mais satisfactorio:

O percorrido foi tremendamente atractivo, con mixtura de asfalto e camiño polo paseo ó carón do río, cós km perfectamente sinalados, e cunha recta de chegada ateigada de público ; A atención dos voluntarios, na meirande parte rapaces e rapazas xoves , foi cercana e non nos faltou de nada: auga, froita, camiseta técnica,etc... ; Número de participantes mais que satisfactorio tendo en conta as carreiras que se celebraban nesta fin de semana e a "competencia desleal" doutro concello ourensán; etc...

A verdade é que a xente do KÓRPORE nos brindou a posibilidade de disfrutar dunha auténtica festa do atletismo popular, norabóa correlegas!!!

No aspecto competitivo os favoritos cumpliron co pronóstico que eu fixera, pero a victoria conqueriuna un atleta portugués de gran nivel coma FRANCISCO JOSÉ SERRA, que xa niste ano se impuxera en Cartelle por diante de "Pepe Márquez" do OAAP.Estivo secundado no podium por 2 bos amigos coma LALO ROSALES e OSCAR RAMOS "PELU".

Mención especial pra paulkoech que sempre acada postos de honra e desta xeira foi o primeiro atleta en categoría Senior

1º-FCO. JOSÉ SERRA------------PORTUGAL----26´50"
2º-OSCAR RAMOS "PELU"------ADAS-----------27´31"
3º-LALO ROSALES--------------CASA XUV.-----27´34"
4º-LUIS ALFONSO NOVO-------SAR------------27´51"
5º-ALBERTO FERNÁNDEZ------VAL MIÑOR---27´52"
6º-VICTOR DOCAMPO----------COMESAÑA----27´56"
7º-IGLESIAS ARAUJO-----------KÓRPORE-----28´29"
8º-ELOY CAMPOS---------------VENTURIÑA--28´39"
9º-LUISMI BORRAJO-----------VIA XVIII------28´53"
10º-J.M.CASADO----------------VIA XVIII------29´´12"

Resultados completos (ollo, polo gps dos correlegas foron uns 7950m) :

www.championchipnorte....SOLUTA.htm

I eu que ? Coma me foi ?
Pois a verdade quedei satisfeito, recuperei sensaciós, e 3 semanas despois de Penedos coido que cumprín co obxetivo de continuar "afinando" a velocidade.

Os dous primeiros km "picaban" pra abaixo e de seguida se formou un grupo cabeceiro duns 25-30 corredores , namentres eu comandaba o segundo grupo tirando de Manuel Salgado do Burgas co que falara na saída pra facer eu de "lebre".

Ó abandoar o asfalto e toma-lo sendeiro paralelo ó río escomenzamos un tramo propicio pras miñas condiciós, llano e onde poder sacar partido da miña amplitude de zancada, dando alcance a Fernando do Kórpore e recortando distancia con Germán que saíra coma unha frecha.

Do km4 ó km5 fixen o derradeiro esforzo pra deixar a Manuel nas millores condiciós antes de afrontar o tramo de subida e despois deixeime levar case ate a liña de meta.

Non tiña pensado facer uns deses cambios de velocista polos que se me coñece coma "globero",jeje, pero cando me pasou Julio do ViaXVIII e vín que "FURI" viña con ideas de darme a estocada,jiji, non me puiden resistir a tentación de facer 200m de "rush final" .

www.jeffxavi.blogspot.com
Alvaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/09/09
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 15:00
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

JEFFXAVI escribió:
... non nos faltou de nada: auga, froita, camiseta técnica,etc...

En realidad faltaron camisetas, cuando yo fui a recoger la mía le estaban diciendo a todo el mundo que sólo quedaban de la talla S, y no llegué de los últimos.
Como ya he dicho antes, estuvo todo perfecto, pero lo de la camiseta me decepcionó enormemente.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 15:36
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Unha delicia de carreira na fermosa Vila do Carballiño. Coñecín a Pájaro Azúl e a Domarco i encontreime a Jeffxavi, A Pipe, ó "Furacán do Ribeiro" a Antonio Bermejo, a Enrique Iglesias, Arturo... e fín os "frikis", como diría Furacán,de sempre.

Pájaro azúl dí que estaba cabreado pero, non é certo, o que estaba é contrariado, xa que, fún lentísimo toda a carreira.

Cecais s e deba a acumulación de kms. que levo enriba para a maratón do Miño. Non o sei.

O caso é que, coma sempre paseino pipa. Por certo, cando despois de recuperar folgos me puxen a cola para coller a bolsa de corredor, xa soio quedaba a talla S e, vos poido decir que, a un tipo como mín que atesora 80 kilos, lle queda ben.

Enhoraboa a todos, e especialmente a Pipe que sei que fixo un carreirón e, como dí Jeffxavi, erna máis dos 7800 m. quese anunciaban.

Saúdos a Todos.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 17:10
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Ayer sabor agridulce en Carballiño.

Muy buena carrera, la verdad es que, para ser la primera edición, un sobresaliente para la organización excepto en los "peros" que algunos ya citaron (el despiste de los primeros en aquella curva, la talla S única superviviente a partir del puesto 130... ¿para qué piden en Championchip poner la talla? Pensando ).

Lo mejor encontrarme con los correlegas de los Irmandiños (Montxo, Irdam, Amador, Home de nejro), Estremeñeiro, paulkoech, Domarco, Pájaro-Azul, Toledano (es el acúmulo de kilómetros, ya te lo dije... pero no te mentiré si te cuento que me encantó haber llegado antes que tú), etc...

Tenía previsto para esta carrera, que habían anunciado como llana Ojo morado , intentar ir más rápido y batir record personal en ritmo por kilómetro y en tiempo final. Me pasó factura la comida, que la hicimos en Leiro con la familia de mi mujer, para celebrar (1 semana después) mi cumpleaños. Ya en el calentamiento noté que me daba un punto de dolor (algunos creo que lo llamais flato) pero intenté no darle importancia.

Salí como un foguete junto a Irdam y Estremeñeiro... tan "fogueado" que pasé el kilómetro 2 a 8:30... pero en el km 3 me vino ese punto y me hizo correr doblado. Me enganché a Montxo que me llevó unos cuantos metros mientras intentaba recuperarme, pero me costaba.

Al final llegué junto a Cristina del Kórpore, que me venía recortando metros desde el último kilómetro. Final en meta con 39:04 que según los fore (uno me dijo que 7.870, bastante diferente que lo que comenta Xabi)... he conseguido bajar de 5 min el kilómetro. Con la sensación de que podía haber seguido corriendo con un ritmo menor, de no ser por el dolor...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 17:50
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

Por cierto... no creo que aparezca el ganador de ese premio, Pájaro-Azul... ese dorsal no sale en la clasificación...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 20:48
Asunto: Re: Carreira Nocturna do Carballiño

JEFFXAVI escribió:
Lista de favoritos: Mr. Green

Xabi Rodicio-------------VENTURIÑA

Méteste entre os favoritos e despois non quedas entre os 30 primeiros....que mal que mal... Pensando
Autoestima alta.... Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos