JEFFXAVI escribió: |
Gracias ós amigos de Maceda por diseñar un percorrido tan atractivo, cás subidiñas que tiraban do peito, pero divertido. O "speaker" (Luis , non si??? ) estivo de fábula, animándome cada vez que pasaba por meta!!! Na vindeira edición agardo que se animen mais correlegas a participar, porque o do prezo da inscrición non é excusa, coma xa teño comentado. As miñas sensaciós en carreira resultaron coma as de onte en Lalín: non me recuperei de Penedos do Lobo e fun incapaz de baixar de novo de 4.00m/km Por certo: 7620m polo fore de Oscar Gañou Lalo, que tío !!!! Una forte aperta e ate a que será a miña penúltima carreira da tempada 2008-2009,Carballiño. |
jams escribió: |
Hola compañeiro, son Julio o speaker "obligado" xa que non atopamos outro mellor, fixen o que puiden tendo en conta que nunca collera un micro. Aproveito esta resposta para agradecerche a tua presencia na proba e de todos os foreiros de correrengalicia, e convídovos a todos a repetir por que aprenderemos dos nosos erros para que o seguinte ano vaia todo a mais e a mellor. Un saudo, e vemonos no carballiño. |