| khene escribió: | ||||
¿Te cuento cómo fue el Mapoma del 2008, con la primavera recién estrenadita? |
| corredor101 escribió: |
En cuanto a la polémica del género y del artículo, habría que aplicar un poco de talante: el maratón y la maratona, que se celebrará en A/La Coruña//O El Coruño, contará con la participación de la ciudadanía, con miles de atletas y atletos, que correrán en igualdad, ... |
| khene escribió: | ||
¿Vas a Mapoma porque en marzo/abril no hay otro maratón más cerca? ¿O vas porque te apetece correr con otros 7000 locos? |
| Kandpalleiro escribió: |
| Para correr con xente.. NY, Berlin, Londres... e, de paso, viaxas un pouco. |
| Khene escribió: |
| Tendré que hacerme funcionario |
| Kandpalleiro escribió: | ||
Por si che consola son estatutario e, polo de agora, non fun correr a ningún de eses... ainda que só levo 7. O que si pod afirmar é que, no meu caso, chega un punto no que o mellor é correr só...coa cabeza despexada, mais ó meu ritmo. NY si que é un pouco mais cara pero Berlin eu vexoa asequible e sin tanto problema de dorsal; por outra banda tes Roterdam, Amsterdam, París... Eu penso que a carreria de 42,195 de A Coruña debe plantexarse con independencia das outras probas mais facerse pública en canto a data e percorrido con premura e "moverse" en páxinas, foros e blogs... |
. Penso que a primaveira non é a mellor fecha por motivos climatolóxicos e porque habría menos xente que en outra época do ano, por coincidir con Mapoma e Barcelona. Este ano, na primeira quincena de xullo aínda estaba chovendo