Foros ›
Autor
Mensaxe
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 22:15
Asunto: Re: Maratón Ciudad de Coruña

khene escribió:
TitoFlis escribió:
khene escribió:

Acerca de la fecha, yo pienso que la mejor fecha sería en julio o agosto. Sí, habéis leído bien. La temperatura de julio y agosto en Coruña es como la de mayo en otras ciudades.
Y si todavía hay dudas por el calor: ¡maratón nocturno! Moi feliz

Seras Bruto,en Julio o Agosto??????? Sorriso Sorriso
La idea de hacerla nocturna me parece cojonuda. Aplauso Aplauso

¿Te cuento cómo fue el Mapoma del 2008, con la primavera recién estrenadita? Mr. Green

No lo se,pero me imagino la respuesta.......
A pesar de que es una apuesta muy arriesgada organizar un maraton nocturno,sería una disculpa buenisima para pasarse un fin de semana en A Coruña Guiño
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4362 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2009, 10:32

Pues con el tiempo que tuvimos este verano, mejor julio o agosto que septiembre u octubre, y si es nocturna, pues estupendo.
En cuanto a la polémica del género y del artículo, habría que aplicar un poco de talante: el maratón y la maratona, que se celebrará en A/La Coruña//O El Coruño, contará con la participación de la ciudadanía, con miles de atletas y atletos, que correrán en igualdad, ...
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2009, 10:49

corredor101 escribió:

En cuanto a la polémica del género y del artículo, habría que aplicar un poco de talante: el maratón y la maratona, que se celebrará en A/La Coruña//O El Coruño, contará con la participación de la ciudadanía, con miles de atletas y atletos, que correrán en igualdad, ...

Veo que las lecciones de castellano avanzado de la ministra Aído van dando sus frutos. Ríndose Ríndose Ríndose
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 22:00

Bueno, yo creo que en abril es buena fecha.. evitaría que muchos fuesemos al mapoma... no?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 8:49

jorbaiona escribió:
Bueno, yo creo que en abril es buena fecha.. evitaría que muchos fuesemos al mapoma... no?

¿Vas a Mapoma porque en marzo/abril no hay otro maratón más cerca? ¿O vas porque te apetece correr con otros 7000 locos? Mr. Green

Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 14:46

Para correr con xente.. NY, Berlin, Londres... e, de paso, viaxas un pouco.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 15:06

khene escribió:
jorbaiona escribió:

¿Vas a Mapoma porque en marzo/abril no hay otro maratón más cerca? ¿O vas porque te apetece correr con otros 7000 locos? Mr. Green

Si voy al Mapoma es porque es la época cuando creo que podría estar más o menos preparado para debutar en una Maratón!!!! Lo de los participantes, pues claro que motiva si una carrera es muy multitudinaria....

Si se celebrase en A Coruña, quizá fuese a ese porque es más cerca y coincidirá en fechas.... si estuviera ahora preparado iría al de Oporto que está cerca..

Saludos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 15:57

Kandpalleiro escribió:
Para correr con xente.. NY, Berlin, Londres... e, de paso, viaxas un pouco.

No sé cómo poner un suspiro pero me encantaría poder ir a correr a esas ciudades. Para los pobres, ir a NY o Berlín es una utopía. Lo de Londres es más factibles, gracias a las líneas de bajo coste, pero dependes del sorteo. Yo sólo puedo ir a una carrera saliendo el sábado y volviendo el domingo. Tendré que hacerme funcionario Mr. Green

Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 16:43

Khene escribió:
Tendré que hacerme funcionario

Por si che consola son estatutario e, polo de agora, non fun correr a ningún de eses... ainda que só levo 7. O que si pod afirmar é que, no meu caso, chega un punto no que o mellor é correr só...coa cabeza despexada, mais ó meu ritmo.

NY si que é un pouco mais cara pero Berlin eu vexoa asequible e sin tanto problema de dorsal; por outra banda tes Roterdam, Amsterdam, París...

Eu penso que a carreria de 42,195 de A Coruña debe plantexarse con independencia das outras probas mais facerse pública en canto a data e percorrido con premura e "moverse" en páxinas, foros e blogs...

khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 16:56

Kandpalleiro escribió:
Khene escribió:
Tendré que hacerme funcionario

Por si che consola son estatutario e, polo de agora, non fun correr a ningún de eses... ainda que só levo 7. O que si pod afirmar é que, no meu caso, chega un punto no que o mellor é correr só...coa cabeza despexada, mais ó meu ritmo.

NY si que é un pouco mais cara pero Berlin eu vexoa asequible e sin tanto problema de dorsal; por outra banda tes Roterdam, Amsterdam, París...

Eu penso que a carreria de 42,195 de A Coruña debe plantexarse con independencia das outras probas mais facerse pública en canto a data e percorrido con premura e "moverse" en páxinas, foros e blogs...

Non me entendas mal. Eu apoio completamente unha maratón en Coruña Aplauso . Penso que a primaveira non é a mellor fecha por motivos climatolóxicos e porque habría menos xente que en outra época do ano, por coincidir con Mapoma e Barcelona. Este ano, na primeira quincena de xullo aínda estaba chovendo Disimulando

O de funcionario non iba por ti, era unha broma. Disculpa si te ofendín Triste

O problema de ir a algures desde Galicia son os avións. Para ir a Berlín ou a Nova Yorque hai que facer escala e as combinacións non son boas Triste Non hai moitos que poidan pedir días no traballo a conta das vacacións. Eu son un deles. Triste

Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 19:32

Ofensa ningunha meu; esa é unha lenda-tradición moi difundida e que en tempos de crise soe incrementarse... logo ningúen se lembra dos que cobran 3000 ó mes como mínimo por non acudir os seus escanos...

E deixemolo xa que non se trata de ter polémicas entre nós senon de apoiar que se faga a proba e que sexa o mellor posible por circuito e por data.

runnerarreventado

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
Viveiro
Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2009, 11:14

Eu tamén voto porque sexa nocturna, ademáis probablemente sería máis doado cortar o tráfico. Por outra banda, seguro que a maioría dos que corremos o facemos de noite, sobre todo en inverno. Creo tamén que se podería aproveitar a Vig-Bay como último entrenamento serio antes da carreira e facela xusto despois.
Con respecto ás costas, cantas menos mellor!
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2009, 17:12

Xuño tamén podería ser unha boa data, agardemos confirmación desta gran nova con meses de antelación para poder preparala a conciencia.
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2009, 9:01

Hai algunha nova ou vai quedar todo nun novo intento de organizar un maratón na nosa terra??
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2009, 13:49

Yo creo que lo ideal sería hacerla en Mayo-Junio y hacer un mes antes la media y así serviría de preparación.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos