Foros ›
Carreira pedestre de Santiago 2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 16:34
Asunto: Re: Carreira pedestre de Santiago 2009

jorbaiona escribió:
jo, llevaré bastantes carreras para esta fecha, pero apetece un montón...me acabo de apuntar...tiene un pinta esta carrera, es una de las clásicas gallegas, junto con el san martiño, no?

las más antiguas que recuerde (perdonad si me equivoco) son:
- carrera pedreste de santiago (32 años??)
- san martiño(30 y pico)
- pedreste de baiona???(25 este año)

Si alguien se acuerda de alguna más.... son clásicas a las que hay que ir...jejej
Negreira cumpre este ano a sua 30ª edición e a carreira popular Santaia (Santa Cruz, Oleiros) xa leva 31 edicións.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 16:43

ufff escribió:
¡Venta de fotos a un módico precio! Eu diría atraco a módico precio, por suposto só para aqueles que queiran libremente ser atracados.
Ao mellor sí, é un Exclamación Exclamación atraco Exclamación Exclamación para quen queira ser Disimulando atracado Disimulando : é como quen vai a un restaurante caro a comer, selecciona os pratos ca carta dos prezos diante e ao saír protesta pola factura; pois isto igual, é un servizo a maiores que organizará a carreira e quen queira pagalo prezo por levar un recordo, perfecto (hai moita xente que daría moitos cartos por este tipo de recordos, ti ou eu ao mellor non), e quen non, libre é de marchar sen gastar un can Guiño .
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 18:21

buenas tardes a todos/as:

Por fin me he decidido volver otra vez a las carreras, después de mi nefasta última carrera de Cambados en el mes de Junio, y que mejor escenario que estrenarse en la ya mítica popular de Santiago, sólo espero volver a disfrutar una saludo a todos/as.
Jose09

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/01/09
0 Carreiras
975 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 19:02

Migueliño escribió:
ufff escribió:
¡Venta de fotos a un módico precio! Eu diría atraco a módico precio, por suposto só para aqueles que queiran libremente ser atracados.
Ao mellor sí, é un Exclamación Exclamación atraco Exclamación Exclamación para quen queira ser Disimulando atracado Disimulando : é como quen vai a un restaurante caro a comer, selecciona os pratos ca carta dos prezos diante e ao saír protesta pola factura; pois isto igual, é un servizo a maiores que organizará a carreira e quen queira pagalo prezo por levar un recordo, perfecto (hai moita xente que daría moitos cartos por este tipo de recordos, ti ou eu ao mellor non), e quen non, libre é de marchar sen gastar un can Guiño .
Pero se sabe ya cuanto costarán las fotos? Pensando

flavio09.blogspot.com/
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 19:58

pues se ve que aun no estoy muy puesto en las ediciones de las carreras miticas...llevo poco en esto...jeje..

iré participando mes a mes en todas y cada una de las míticas....

saludos
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 21:35

que guapo fotito y todo,alfombra,,,,que mas ,que mas????
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2009, 22:34

Para no pegarme el gran madrugón,alguien me puede recomendar algún hotel cerca del lugar de donde dan los dorsales.Muchas Gracias.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3775 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 6:52

Baltazar escribió:
Para no pegarme el gran madrugón,alguien me puede recomendar algún hotel cerca del lugar de donde dan los dorsales.Muchas Gracias.

Tes o Hostal dos Reis Católicos, xusto ó lado.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 8:33

Kurty escribió:
Baltazar escribió:

Tes o Hostal dos Reis Católicos, xusto ó lado.

Si pero leva a carteira ben cargada. Guiño
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 8:40

En moitas carreiras algúns forereiros ou seus familiares sácannos fotos. Só fai falla un pouco de paciencia para "rastrear" e encontrarnos nalgunha. Por certo que algunhas son malas, outras regulares pero outras boísimas.
Algunhas carreiras que cobran polas súas fotos non sei a que profesionais contratan. De todos modos estou dacordo contigo Migueliño o que queira ir a un restaurante caro que vaia. Efectivamente o prato (foto) traeranllo a mesa e non perderá tempo buscando máis ninguen lle garantiza que será mellor.
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 14:49

mi hermana seguro q va y nos saca algunas....jejje..no es profesional pero alguna siempre sale bien... suelo subirlas al apartado fotos del foro...saludos...

aunq siempre es diferente una foto de un profesional, por supuesto..
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 15:12

Baltazar escribió:

Os dorsais os dan o dia anterior no hipercor de santiago,polo que xa non tes que madrugar para coller o dorsal.eu sempre busquei en atrapalo os hoteis para esta carreira,este ano toca madrugar dende vigo
Jose09

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/01/09
0 Carreiras
975 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 16:17

Esta carrera no es como otras ... con tanta gente no es tan fácil encontrarte en las fotos sobretodo si no vas en solitario o en un grupo pequeño ,a mi lo de las fotos me gusta , es una opción más ...

flavio09.blogspot.com/
enaku

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/04/08
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 17:04

Me imagino que las fotos no pasarán de 5 euros, yp tampoco lo veo un atraco si te mandan un revelado como dios manda en un buen sobre y a casa, no sé en muchos parque por ahí adelante te sisan hasta 15 euros, y por lo que me cuentan no es una labor fácil para el fotógrfo ponerle nombre después a todos los dorsales etc... En fin pa gustos yo si salgo bien, es decir se non chego Muerto Muerto por supuesto que me la pido.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 17:31

Baltazar escribió:

E o pazo de Lestrove????????? Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos