Foros ›
Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rclopes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/09
0 Carreiras
11 Mensaxes
Porto
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 16:29
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

En relación al levantamiento de dorsales, lamento pero no es possivel entregar en el día de la prueba.

No existen condiciones logisticas y de tiempo para el hacer.

Tener que transportar 15000 personas de autobus para la partida no es fácil y no puede haber retrasos, que es lo que acontece cuando se entrega dorsales en el día de la prueba.

Saludos

Ricardo
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 10:53
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Ollando o percorrido da carreira, a chegada é no Jardim do Calém/Fluvial. Ten outro nome ese jardim? É que estou buscándoo nun plano para coller hotel máis ou menos pola zona e non me aparece con ese nome... Jardim de Serralves? Jardim do Passeio Alegre? Obrigado...
Fausto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/09
0 Carreiras
54 Mensaxes
Tui (Pontevedra)
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2009, 14:37
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Acabo de inscribirme, si la carrera está tan bien como la página
podemos estar contentos jaja. Vémonos Cheetos

www.meiamaratonasportzone.com
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2009, 21:40
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Alí nos veremos, Fausto! Aínda que eu non vaia a N.Y. Guiño E por certo, eu irei xa o día anterior, así que todo o mundo que queira que lle retire o dorsal que avise por aquí (non sei se xa furrulan as mensaxes privadas).
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2009, 22:42
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Cheetos escribió:
Alí nos veremos, Fausto! Aínda que eu non vaia a N.Y. Guiño E por certo, eu irei xa o día anterior, así que todo o mundo que queira que lle retire o dorsal que avise por aquí (non sei se xa furrulan as mensaxes privadas).

Moitas grazas Cheetos, pero xa me inscribín para a maratón por relevos de Ourense. Unha mágoa non sabelo antes. Que te vaia ben na media maratona.
Unha aperta meu.
rclopes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/09
0 Carreiras
11 Mensaxes
Porto
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 14:20
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Hola,

El jardín de Calem queda cerca del hotel Ipanema Park, en la calle Campo Alegre.

También tendremos autobuses desde el centro de la ciudad de Porto, junto a la estación de metro Trindade, que llevaran los atletas hasta la partida.

Saludos
rclopes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/09
0 Carreiras
11 Mensaxes
Porto
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 14:24
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

a todos aquellos que acompañarán Haile Gebrselassie en el medio maratón el kit de participación se compone de:

- camiseta técnica de running de coolmax
- Gorra técnica de running
- Medalla
- Suplemento vitamínico
- Bebida isotónica
- Agua

Contamos con vuestra presencia
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 17:24
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Vaia. Entón xa non son eu o favorito... Mr. Green

(Moitas grazas pola información, rclopes)
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 15 Out 2009, 15:22
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Por pura curiosidade ... como é o perfil da carreira?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3713 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 7:36
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Cheetos escribió:
Por pura curiosidade ... como é o perfil da carreira?

Na sua primeira parte é moi chanciño, e creo recordar que cara o 17/18, ten unha subidiña larga por tramo adoquinado. Se estás ben e non hai a humidade do ano pasado, é unha carreira para facer moi boa marca.
Un saudo e sorte.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 21:25
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Encantoume toda a proba, pero sobre todo a beleza do percurso. Non atopo as clasificacións por ningún lado. Mañá busco con calma. Creo que Gebrselassie fixo 01:00:02, pero parece ser que o vento que daba cando se subía río arriba fixo desistir do intento de record do mundo...

P.D. Espero que nas datas da maratona non vos toque a temperatura e a humidade de hoxe...
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 22:05
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Pois eu tamén espero que non... porque se a 8 de novembro podemos correr en camiseta de asas sen ter frio mal vamos.

Así que bonito percurso... e bonito vento, polo que leín... unha magoa, a verdade. A iso precisamente lle teño medo eu... máis ao vento que ao calor que poida facer en Porto o vindeiro mes.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 17:18
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

El recorrido precioso, siempre pegados al río.
Hacía calor en Oporto, fin de semana veraniego, quizá no la mejor temperatura para hacer marca, pero en la carrera era soportable.

Es una carrera muy llana, salimos de Oporto en dirección al mar, atravesamos el Puente de Luis II, y pasamos a Vila Nova da Gaia, por delante de las bodegas, y aproximadamente en el km. 7 media vuelta. Ahí es cuando nos dio el viento de frente, hasta el 14 (de nuevo en Oporto), donde se volvía a girar . No era un viento fortísimo, pero sí lo suficiente como para que ese tramo lo hiciera en un minuto más que los primeros y los últimos 7 km., y así me quedé a 15 segundos de mi mejor marca. Pero no vamos a ser quisquillosos, desde luego está planeada para hacer buenas marcas, ni el viento ni el calor eran para tanto.

La retransmitieron en directo por la RTP, buen ambiente, carrera rápida, mucha gente, bonitas vistas y....Gebresselassie. En resumen, carrera muy recomendable.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 17:19
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Según a CLASSIFICAÇAO PROVISSÓRIA remataron 1448 atletas (en teoría había case 2000 inscritos). Eu cheguei só 667 postos por detrás de Gebreselassie... Avergoñado

Do resto do foro só podo darlle os parabéns a Fausto polo tempazo (aprox 1:31:00). Desfruta por NY, cabronazo! Non sei se uns atletas de Noia que vin cando nos cruzabamos son compañeiros de Kurty...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3713 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 19:08
Asunto: Re: Medio Maratón Sport Zone - Porto - 18 Octubre

Cheetos escribió:
Según a CLASSIFICAÇAO PROVISSÓRIA remataron 1448 atletas (en teoría había case 2000 inscritos). Eu cheguei só 667 postos por detrás de Gebreselassie... Avergoñado

Do resto do foro só podo darlle os parabéns a Fausto polo tempazo (aprox 1:31:00). Desfruta por NY, cabronazo! Non sei se uns atletas de Noia que vin cando nos cruzabamos son compañeiros de Kurty...

Antes de nada felicidades pola carreira, e polo que leo, voltou a facer moita humidade (o ano pasado caseque nos deshidratmos na carreira, menos mal que o compensamos na comida cunhas super-bock).
Este ano repetiron varios compañeiros do club, que están a preparar a maratón de S. Sebastian.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos