Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2009, 21:42
Asunto: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Oficialmente a XI Carreira Pedestre Lestrove-09 xa está colgada no calendario de Correr en Galicia. Moi feliz

A Carreira disputaráse o 5 de Decembro a partir das 16:00 horas Sorriso

Tendes pois toda a información no calendario.E para calquer dúbida aquí estou eu para aclarárvola.............as 24 horas,laborales e festivos. Guiño

Que sepades que de momento non podedes acceder as inscripcións via on-line.En breves dias abriráse o plazo para tal efecto. Sorriso

Quedades pois,todos invitados a esta Carreira o mais estilo Popular alí donde as axa. Moi feliz

!! Moita sorte para todos,e que gane o mellor !! Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 1:04
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Una fecha un poco rara, pero nos puede valer, la hora no se entiende del todo, nada más levantarse de la mesa después de comer para hacerlo con el estómago bien lleno; en esta carrera sí que espero ganarte cab... Lestrove!
Saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 8:32
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Lestrove: "number one" en organizar carreras. La de Lestrove: la mejor carrera popular de la tierras del Sar y una de las mejores del panorama gallego.
Chacal,no te preocupes por la hora. Los primeros son los niños,comen menos(no tienen nuestras sobremesas)y corren menos.Además ten en cuenta que este proximo fin de semana hay cambio de hora. Guiño
Lo de la fecha es que Lestrove quiere homenajear ese día el día de la Constitucion Española que es el día 6. Lestrove tan "constitucionalista" como siempre Yo aún sigo homenajeando la Constitucion de Cadiz, de 1812, "La Pepa",pues, como sabes,soy un "veterano" de la Guerra de la Independencia. Ríndose

Friends forever
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 8:46
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Alli estaremos otro año mas. En vez de comer el pulpo, le mandamos una merienda de lujo y punto...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 14:30
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

corroseguro escribió:
Lestrove: "number one" en organizar carreras. La de Lestrove: la mejor carrera popular de la tierras del Sar y una de las mejores del panorama gallego.

Gracias Corroseguro polos alagos. Moi feliz
Pero si non é unha das mellores de Galicia,polo menos e distinta................unha Carreira o mais estilo Popular. Moi feliz

Vexo Cachofoucellas que tí xa eres un asíduo desta Carreira,polo que podo deducir que che quedou un bo sabor de boca nas edicións anteriores. Razz

O que me faltaba,que Chacal me viñese a gañar o meu propio feudo.!! Antes cortos !! Guiño
Yiyo

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/08
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 21:08
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Bufff, si Chacal te gana en tu casa sería como el Centenariazo, el Maracanazo o como el 2-6 del Barca en el Bernabeu del año pasado. Vamos, que se recordará durante mucho tiempo Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Eso Lestrove, tienes mucho que perder y poco que ganar, porque si te gana Chacal en tu casa, para él ya estará salvada la temporada Bailar Bailar
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 22:34
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Estaré al 100% en esta prueba, del lado de la organización o corriendo. Eso lo dejo en tús manos, amigo lestrove. Un saludo y buena suerte!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 0:19
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Tranquilo Yiyo que o asunto está controlado.............o Chacal non me gaña na miña casa nin de broma. Nono

En canto a tí Derek,este ano queroche correndo,porque o Atletismo Milladoiro necesita de tí e de mín a nosa calidade atlética. Moi feliz
!! Eso si,acordate de traer a pistola !! Guiño
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 19:39
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Estou convencido. Como diría Doraemon: "Nobita, ¿e verdade que hay pulpo?" Ainda que non o haya, por Lestrove ven vale sudar un pouco.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 22:06
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Yiyo escribió:
Bufff, si Chacal te gana en tu casa sería como el Centenariazo, el Maracanazo o como el 2-6 del Barca en el Bernabeu del año pasado. Vamos, que se recordará durante mucho tiempo Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Eso Lestrove, tienes mucho que perder y poco que ganar, porque si te gana Chacal en tu casa, para él ya estará salvada la temporada Bailar Bailar
Amigo Yiyo: te diré una cosa solo entre nosotros (tú, Lestrove y yo). Si le gano a Lestrove en su casa el 5 de diciembre este hombre no volverá a ponerse las zapatillas rnunca más, ni para andar. Lestrove lo sabe.Si tiene mucho que perder y creo honestamente que perderá, por lo menos intentaré batirle con todas mis fuerazs para desempatar nuestras 6 últimas carreras que van 3-3.
El Chacal de antes (prepotente, vanidoso, orgulloso, faltón, etc..) volverá pronto para ganarle a este Lestrove, cuando le pase esta molestia tan jo.... que tiene.
Saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 14:46
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Hola,eu nunca corrin esta carreira(non levo moito tempo nisto),pero teño boas referencias e este ano se a ponte da contitución o permite(e a muller e fillas),alí estarei.
Saúdos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 14:54
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Chacal escribió:
El Chacal de antes (prepotente, vanidoso, orgulloso, faltón, etc..) volverá pronto
Abraiado Abraiado Abraiado
Menos mal que lo dices tú. Si alguien te hubiese llamado prepotente, vanidoso, orgulloso, faltón, etc... ¡vaya pollo que le hubieras montado!
Abraiado Abraiado Abraiado


moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 14:59
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Ahi estare no me pierdo este duelo por nada Sorriso ,y yo de paso a hacer buena marca para llegar al nivel estos dos figuras... Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 15:54
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

KMPLO escribió:
Hola,eu nunca corrin esta carreira(non levo moito tempo nisto),pero teño boas referencias e este ano se a ponte da contitución o permite(e a muller e fillas),alí estarei.

Pois eso KMPLO,non hai mellor opinión que correr a Carreira de Lestrove In Situ,e despois opinar o respeto. Moi feliz

Espero que disfrutes Navazas do gran duelo de Nadal Chacal-Lestrove Moi feliz

Xa que non vas participar na Media de Pontevedra Navazas,porque hai que pasar por taquilla,gracias por vir a correr a Lestrove. Aplauso

Xa teño os dous primeiros inscriptos................da Pobra do Caramiñal. Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 15:55
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

khene escribió:
Chacal escribió:
El Chacal de antes (prepotente, vanidoso, orgulloso, faltón, etc..) volverá pronto
Abraiado Abraiado Abraiado
Menos mal que lo dices tú. Si alguien te hubiese llamado prepotente, vanidoso, orgulloso, faltón, etc... ¡vaya pollo que le hubieras montado!
Abraiado Abraiado Abraiado
El pollo se lo montarías tú amigo Razz Razz Razz yo nunca, me gusta tu firma por cierto, de mayor quiero ser como tú Guiño Guiño Guiño Guiño , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos