Foros ›
Autor
Mensaxe
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 15:05
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Una carreira muy bien organizada Aplauso ,tiempo 35:40 Pensando ,para mi fue algo dura Muerto me rompio bastante el ritmo pero son las mejores para subir el animo Bailar .Un saludo a todos.... Razz
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 17:58

Unha carreira moi bonita cun percorrido bastante bo e moi boa organizacion pra po ano voltar un saudo a todos foreros e pa semana toca a de Santiago esperemos que veña bo tempo e que non chova pois pola zona vella esbarase un pouco
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 18:26

cambiaron un pouco o recorrido con respecto a anos anteriores.

para min un cambio a mellor pois non eran cambios de ritmo tan bruscos.

ou eso me pareceu.

polo demáis, moita xente e día perfecto para correr.

-- Chámame "ghose"
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 18:53

No me di cuenta e hice una mini crónica de la carrera en nuestro tema del CARSantiago, paso ahora parte de lo que escribí aquí:

"Los que estuvimos en Bertamiráns tuvimos una agradable mañana; tocaba largo suave y lo cambiamos, con el visto bueno de Patxín, que se acercó y aprovechó para entrenar, por un calentamiento de media hora (como siempre nos liamos y no hubo tiempo para más) + la carrera + un trote de 10 minutitos para acabar.

Los resultados bien, creo que nadie pensaba ir a tope, sólo yo acabo corriendo lo que puedo, com podium para Aficionado, que empieza a acumular trofeos en su casa Moi feliz , para Arturito (que ya debe tener un armario lleno Molón ) y para mi.

La carrera muy bien organizada, isotónicas y camisetas para todos y la mañana estupenda para correr, un poco fría al principio como a mi me gusta y el circuito como los años anteriores: bonito pero durillo si te pasas un pelo. Muchas caras conocidas: Fleky, Suso, Ojordo, Lubo (podium para variar Sorriso ), Nacho, Lestrove (de juez), Derek, , Laura, Flip, Lore, Oliveira, mi compa Ricardo... y demás que seguro olvido.

Echamos de menos a Lentoperoejuro que nos estaba representando en una manifestación, a Piki que sigue de vacaciones, y para el que me dieron recuerdos, y también a Petete que debió de quedar en Cancún y no sabemos de él. Disimulando
A ver si el próximo domingo estamos todos y hacemos una fotazo del CARSAntiago en pleno, que esta temporada ya va siendo hora".
Rezar Rezar Rezar
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 19:33

So faltan as fotos e a clasificacion, ojala que a poidan por os da organizacion xa que estaban a tomar os dorsais en meta
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 20:19

Son veterano "A" e fixen 26'48", non puden quedar a ver a entrega de premios,e a verdade que me gustaria saber en que posto quedei na miña categoria.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 20:22

Marina creo que che faltou mencionar o carreirón de Santiaguiño hoxe, a falta dos resultados para analizar, creo que el lle vai dar tanto ou masis mérito a sua carreira coma vos os vosos podiums (que a verdade e que sodes uns cracks, e perdoade por arrincar petando pero todavia me quedou unha tarde de traballo sacando o mel as abellas). Dou fe de que sufriu pero aguantou coma un jabato, cando xa as forzas non eran todas, pero como che dixen Christiam, eso mesmo que che pasaba a ti, estáballe pasando a todos, e o que mais aguanta, leva o gato a auga, que sepas que aí e donde se fan os tempos, e a diferencia de sufrir como sufriches a deixarte levar como amagaches nos últimos 3 km. tranquilamente poden ser 2 minutos. Asi que xa sabes que este deporte e un cabrón, pero unha vez que lle collas o tranquillo, vaise levando. Decirche que merecías esta carreira por todo o bo traballo que estás facendo. E ahora de cara a Santiago non te emociones, deixate levar a un ritmo que podas, para subir ben Vite, e a partir do Alto de Vite, a vaciarse coma hoxe ata o Obradoiro, e xa verás como non vai tan mal a cousa. Un saudo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
mino_a

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 8:58

Acabo de colgar a clasificación na web, se queredes consultala ahí vai o enlace CAB

Gracias a todos por unha maginifica xornada deportiva..

Mino_a
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 9:32

As clasificacións están enviadas de onte. Brasillas quedaches no posto 8º da categoría cun tempo de 26:47 se é quen coincide con ese tempo.
Un saúdo e gracias a todos de parte da organización por colaborar tan ben neste evento.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 11:00

Bonita carrera la de ayer en Bertamiráns, muy bien organizada. Un recuerdo especial para carba, con el que compartí parte de la carrera, para el CAR Santiago y para el resto de foreros.
Ayer debí de enfriarme por que estoy con un resfriado de agárrate y no te menees, próxima cita, si Dios quiere, la Pedestre.
P.D. ¿Era el mismo circuito del año pasado?, ¿tal vez era el de este año un pelín más largo? Pensando Pensando
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 11:55

Boa carreira onte en Ames. Felicitar unha vez máis os xuices de Santiago, igual que en Boimorto. A verdad é que esta carreira sempre ten sorte co tempo, inda que á mañá fasía un chisco de fresco, pero despois temperatura caralluda pa correr.
Oliveira, eu tamén me levabntei hoxe medio escangallao, con mocos e algo de tos. O cambio de tempo. Haber si nos recuperamos e podemos correr en Santiago. Chaso!!!
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 13:06

A 4:50 EL KILOMETRO Satisfecho ,COMO EVOLUCIONO PAREZCO UN POKEMON Payaso ,QUE BONITO ES ESTO DEL ATLETISMO Bailar ,LASTIMA NO HABERME DADO CUENTA ANTES.PERO NUNCA ES TARDE CUANDO LA DICHA ES BUENA... Ríndose
mino_a

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 15:25

Acabamos de poñer o enlace as fotos na web.. fotos e mais fotos...

Sau2

Mino
Juanola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/03/09
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 16:15

Moitas grazas polas fotos, unha chea delas.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 18:26

unha carreira moi boa fun de menos a mais como o meu lema pouquiño a pouquiño se chega a todas as partes jeje e algus tolos que saliron a 5.30 mimadriña ,noravoa o meu compi tartarugo por facer" voa" carreira e por aguantarme ese km ,ogordo tamen , que debeu pasar pola ducha antes de chegar a meta por que perdia agua por todas as partes jeje , noravoa a todos por rematar a carreira vemonos en santiago

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos