toledano escribió: |
Si levas o nick no dorsal e me dís a que ritmos corres vai a ser máis fácil encontrarnos na chegada. Eu calculo chegar sobre unha hora ou algo menos. Non sei o follón que se monta o final nin coñezo Santiago para decir un sitio pero, atento que xa se nos ocurrirá algo. SAÚDOS |
toledano escribió: |
Vexoó ben. O de lebre faime ilusión facelo. A recompensa agradezocha pero, aindo non estou seguro, me parece que xustiño casi o acabar a carreira témonos que vir a Ourense. De todo los xeitos temos que buscar un punto de encontro. Non sei si vai haber Kedada,supoño que sí. O loro. SAÚDOS |
Northern escribió: |
Ya somos más de 4140 inscritos y eso que aún no terminó el plazo. Muchas de las dudas y sugerencias ya están en los hilos de otros años. Hay alguna novedad ? |
enaku escribió: |
Yo creo que los que corren r´´apido no tienen los prob de ir esquivando gente porque van muchooo mas estirados que el resto no???? Por cierto lo del meadero que bueno, la verdad es un poco triste que en una concentracion de gente tan grande no haya WCs publicos, vease Coruña, Vigo etc..... |
julio33 escribió: |
bo entrenamento. para as oposicions a bombeiro piden 3 kms en menos de 12 mn |