Foros ›
Carreira pedestre de Santiago 2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:14
Asunto: Re: Carreira pedestre de Santiago 2009

Como decía Doraemon a Nobita: "Nobita, ¿os da organización, non eran os mismos do concerto de Springsteen?"

E logo, en outro episodio dille o mismo que di Quian arriba (con moito acerto, Quian):

"Nobita, esta é a camiseta do carallo e só sirve para limpar o cu."

Vale, estou algo cabreado porque fun demasiado conservador, metinlle dous minutos mais o tempo que tiña previsto, e acabei sen moito cansancio. Púdeno facer mellor.
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:20

Mis valoraciones son:

Recorrido, Ambiente etc etc: 9.5

Organización: 1.5

Los que llegaron a partir de la hora lo entenderán

www.facebook.com/Picouto
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:25

tito escribió:
Mis valoraciones son:

a mi un 1.5 hasta me parece excesivo amigo.

www.jeffxavi.blogspot.com
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:32

por certo, e falando dos organizadores, moito me temo que os de Champion non poñerán os resultados globais ata mañá ou pasado, supoño que por "cortesía" cara o Correo para vender 4 periódicos máis o ter entradas na súa web. Oxalá me equivoque...
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:36

tito escribió:
Mis valoraciones son:

Lo entiendo, lo entiendo. Vaya si lo entiendo.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:39

Para los que tenéis chip amarillo:

El tiempo neto, el oficial y puesto en la categoría están en Championchip, entrando como usuario registrado y en vuestros resultados.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:40

a mi lo que me gustaría es que los mismos que rajaron en su día sobre la organización de la San Martiño y el Maratón del Miño lo hicieran ahora....pero claro, a muchos se les ve el plumero.... Muro

www.jeffxavi.blogspot.com
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1610 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:43

Multitudinaria carrera y un día estupendo por correr. El recorrido durillo pues era rompepiernas y con algunos tramos de adoquines y empedrados mojados por los que había que ir con atención no fueras a deslizar. La subida de Vite fue el colofón antes de encarar una parte final preciosa con la entrada a las calles del casco histórico compostelano (llenas de público disfrutando), y qué decir cuando llegas a la plaza del Obradoiro, algo único.

Me gustó la medalla, me parece un bonito recuerdo que valoro especialmente. La camiseta no tanto, aunque en estas cosas no es fácil acertar al no regalarse una de esas técnicas del estilo Coruña 10. La organización no sé qué decir pero tiene que ser difícil la cosa, con tantos participantes, hay que valorar su dedicación porque hay mucha gente voluntaria y hoy en día, en donde impera lo cómodo y quedarse en cama el domingo hasta las 11, ya manda caray.

Enhorabuena a todos los participantes, siempre hay que atreverse con estas cosas y ya tan solo finalizar está bastante ok. De los keniatas qué decir, estos tíos parecen de otro planeta, y muy bien Lolo Penas, que siga así porque si insiste puede llegar a conseguir grandes cosas para el atletismo galego.
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:45

xabi escribió:
tito escribió:
Mis valoraciones son:

a mi un 1.5 hasta me parece excesivo amigo.

Es por el dorsal personalizado

www.facebook.com/Picouto
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:49

Desde o meu punto de vista, bonita carreira. Un Pracer coñecer persoalmente a moitos foreiros. É o que ten levar o dorsal persoalizado.

É fácil poñer disculpas pero, o certo é que despoís de correr @ maratón o domingo pasado, e, sen adestrar nada na semana, como decía o outro día de unha forma un tanto, cursi, pranteime en Santiago para "explorar e disfrutar" xa que nunca a correra.

O que pasa, polo menos a mín, e que, xa metidos en faena, a competitividade, queiras que non, faise presente, e, a cabeza empeza a facer cálculos de chegada, e, a ver si aguanto este ritmo, e aver si pillo a aquel outro e, a ver si baixo de tal tempo, en fín, que o de disfrutar, vaise trocando nunha agonía, pequena eso sí, que, o final me deixa un raro, pero, o mesmo tempo, bo sabor.

Discretísimo tempo de 01:01:31 , algo menos o neto,pero é o que hai.

MIGUELIÑO, qué pasou?, non te vin na Kedada. Mirei e mirei e non te atopei por ningures. Agardo que todo ben. Manteño a débeda. Tes que vir o San Martiño.

No último km que, por certo pareceume longuísimo, a ver se algun o medistes, vin un corredor tirado nunha veira e tapado cunha manta, rodeado de xente. Desexo que non fose nada.

O da recollida de camiseta e medalla, e sinto decilo así, pareceume unha putada. Logo de aconsellar a organización ou o que se encargue do tema que intentaran correxilo ou melloralo, nos meten nunha ratoeira, para entregar o chip porque, para darnos esa bolsiña non facía falla tanta espera. Cheguei no posto 1988, non sei de cantos, e, o primeiro que lle hai que dar a un corredor é algo de beber. Pois non, embotellannos nunha plazoleta con uns accesos, tanto de entrada como de saída infames, donde, a lo menos, 800 ou 900 corredores estivemos, apiñados perto de media hora. Vin, Eu e moitos máis, a unha corredora indisposta, vomitando que, gracias a Deus , se recuperou pero e, si non fose así, que pasaría?.

Coido que a maior parte preferimos andar uns centros de metros e chegar a un sitio amplo donde non suceda isto.

Todo o demáis ben. O público fantástico. A policia local, colaboradora e os compostelans acolloantes.

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:51

xabi escribió:
a mi lo que me gustaría es que los mismos que rajaron en su día sobre la organización de la San Martiño y el Maratón del Miño lo hicieran ahora....pero claro, a muchos se les ve el plumero.... Muro
Eu creo que a S.Martiño esta un pouco mellor organizada que a de santiago,levo 3 en santiago e 2 en ourense,pero creo que o unico que falla Ourense e no frio,jejejejeje
Oki.Pardo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/08
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 19:02

Hola a todos:

Este año como los anteriores la recogida de agua y camiseta de las peores, pero claro la organización es nueva como en A Coruña, solo llevan 32 años para darse cuenta de la vuelta que nos hacen dar al ayuntamiento, despues se rasgan las vestiduras publicando en el Correo Gallego "la carrera más multitudinaria de Galicia", es una pena y una verguenza.
Por el resto un 10, un 10 para la entrega de agua en la carrera, un 10 para el público que cada año se entrega animando a los corredores, un 10 al ambiente y un 10 a championchip.

Un saludo a todos y nos vemos en Orense.
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 19:02

Quiero sumarme a las críticas que se están vertiendo sobre la organización de la carrera. No entiendo como, después de más de 30 ediciones, no hayan sido capaces de encontrar un sistema más ágil para solucionar el tapón que se forma a la llegada, para la devolución del chip y la entrega de la bolsa del corredor (por llamarla de alguna manera, bueno, bolsa sí que te daban, el problema es lo que iba dentro). Yo solamente he corrido las cuatro últimas ediciones, y en todas hizo buen tiempo, pero ni me imagino como podría ser la cosa si el día estuviera frío y lluvioso. ¿Tendrán acciones del Tamiflu?
Este año lo de la camiseta me pareció una falta de respeto. Si no tienen presupuesto para unas camisetas minimamente decentes, es mejor que no te den nada. Estoy de acuerdo con que ninguno corremos por la camiseta, pero que una carrera con el prestigio de ésta haga el paripé regalando semejante cochambre me parece, ya digo, una falta de respeto para el corredor.
Pero peor me pareció el avituallamiento de la llegada. Ni fruta, ni isotónica, ni nada más que agua...y racionada. Sólo una botella por persona, me dijeron los que las entregaban. Y eso en un día en que por la humedad y la temperatura relativamente alta se sudó muchísimo.
Que todo esto pasara en una carrera pequeña, con presupuesto limitado, de estas que son casi "familiares"...tendría una justificación. Que pase en una carrera que reparte más de 14000 € en premios en metálico y que pretende ser una de las mejores de España (eso ponía la edición de esta mañana del Correo Gallego), pienso que no la tiene.
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 19:04

Yo en general estoy contento!!!

la carrera es muy bonita,aunque bastante dura como para plantearte hacer marca!!!! imposible!!!

La organización....lo de tener que esperar cerca de 40 minutos al salir no tiene nombre...y lo de solo dar un agua media templada tampoco...coincido con xabi y zeusourense en : "Una pieza de fruta sería lo suyo" y no te digo nada un "Powerade" o cualquier bebida isotónica".

En general estoy contento porque me apetecía correrla y mi marca fue más o menos lo que pensaba.....

Para la próxima habrá que entrenar un poco más las "cuestas".

Saludos!

Por cierto, cambio medalla por "powerade" ; )
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 19:10

Ola a todos, acábome de incribirme, é a miña primeira mensaxe.

Considerome un novato neste mundo do atletismo popular, xa que levo ano e medio participando neste tipo de carreiras...

A verdade é que é a miña segunda participación nesta carreira. Para min é unha carreira de perfil bonito, ben organizada ata que chegas a meta, o pero que lle poño é a acumulación de corredores na entrega do chip e na recollida da bolsa (que foi un pufffff... a comparación do ano pasado que a camiseta foi técnica) e tamén non ter nada (excepto auga) que dar ao final, como bebidas isotónicas e froita...
Aunque o agasallo no é o maís importante, se o final desa espera(entrega chip e paseo ata recoller a bolsa) se recibes algo que che gusta, esa espera é coma unha gran recompensa ao esforzo feito.

Moitas grazas, e espero seguir escribindo

P.D.: que seria eu sen a miña filla, que me animou a facer este perfil, ademais de crearmo ela:D

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos