caracol escribió: | ||
Je je, si ya te lo decía yo, que si a 5' el km......, que si en una hora......, no te dije que la hacías a 4.30', pues ahi lo tienes Todo es ponerse en la salida y dejarse llevar por la multitud. Hasta que paré, el primer km en 5.28 y los siguientes a ritmo de 4.40, y sliendo con la idea de solamente rodar. |
Xan_de_Ris escribió: |
Hola a todos. Despois de moito tempo volvo a facer crónica dunha carreira. Foi a miña 13ª participacion na Pedestre, e creo que xa teño suficiente "callo" nos pés para falar deste carreira. Neste caso, como xa dixen no fío da Coruña 10, teño que darlle un tirón de orellas a organizacion pola chegada: oiches que van xa 32 edicions, e non aprendedes, meus. Ou é que non sabiades que habia obras detras do concello??? 20 minutos papei de cola, e creo que tiven sorte. En fin, éche o que hai; e pro ano próximo, se non queres caldo, dúas tazas. Por outro lado, saúdos e bicos para Admin, Dolores, Tara, khene, bardallas, tartarugo, safardatxo, juancho...e moitos máis. Sinto non chegares a tempo da foto de grupo. E como fai o Correo, a miña crónica no meu blog a partires do martes, hehehehe |