Foros ›
Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Dec 2008, 11:47
Asunto: Re: Subida a O Castro

safardatxo escribió:
bueno non me deixa colocalo,verei se maña podo colgalo
resume
carreira sabado 13 as 12h
inscricions no cc gran via gratis ata o venres as 14h
o sabado astas 11:30 no RCNV ata as 11:30 5€ (vaia tela)

mais imformacion en
www.evencia.com/subidaaocastro

eu me mentin pero non pon nada

El cartel hace mencion al año 2007 (09/12/07) era domingo, ahora bien si lo hacen el sabado 13 a las 12 horas alla ellos, exito seguro, como se esta viendo ultimamente en Vigo.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Dec 2008, 13:56

En castrelos hai un cartel posto,habia outro o caron pero o collin porque creo que lle fago eu mais publicidade que pondo dous xuntos,esta noite se podo o colgo

www.lavozdegalicia.es/...386091.htm
Esta ben que a presenten 2 dias antes,eles sabran ,en canto o de facelo o sabado supoño que non sera para coincidir coa do domingo dos nenos xa que os xuizes estan liados co do MP3 Ríndose ,lastima que sendo o sabado vaia menos xente da que podia ir
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 15:02

nadie comenta nada ???
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 15:14

yo me acerqué ayer a ver la prueba, estaba en la meta, y la verdad es que en comparación con la prueba del año pasado, este año poquita gente...el primero hizo 09'08", me parece que se apellida "Sobrado".

Sí que me di cuenta que alguna gente hizo esta prueba, y a la tarde hizo la carrera de Pereiro.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 16:01

Moussambani escribió:
yo me acerqué ayer a ver la prueba, estaba en la meta, y la verdad es que en comparación con la prueba del año pasado, este año poquita gente...el primero hizo 09'08", me parece que se apellida "Sobrado".

Sí que me di cuenta que alguna gente hizo esta prueba, y a la tarde hizo la carrera de Pereiro.

saludos

Gracias MOUSSAMBANI.

Acabo de enciontrar una breve cronica en vigosport....

ANTONIO SOBRADO IMPONSE NA III SUBIDA AO CASTRO

Antonio Sobrado Fernández, atleta independente nado en 1968, gañou a III Subida ao Castro, en Vigo, empregando un tempo de 9 minutos e 9 segundos en cubrir o duro percorrido ascendente que comezaba nas Avenidas e remataba no castelo de San Sebastián logo dunha morea de chanzos e 1.800 metros.

O segundo clasificado foi Daniel Vila Combarros, tamén independente, da quinta de 1978, con 9'18"; terceiro, Gilberto Costas Penedo, do San Miguel de Oia, nado en 1991, con 9'21"; cuarto, Rubén Fraga Costa, independente de 1980, 9'22"; e quinto lugar para Ángel Matías Pereira, tamén independente, nado en 1976 e que marcou un tempo de 9'56".

A primeira muller foi Paula Mariño Gonda, atleta do Celta no posto 38º e que tardou 11' 44" en facer o percorrido; a segunda, a veterana Montserrat Carreira Costas, do Comesaña, 12' 45" e 49ª na xeral; e a terceira, Almudena Costas Penedo, con licenza do San Miguel de Oia, 13' 28" e 63ª na xeral.

En total, chegaron á liña de meta 84 atletas, o derradeiro deles nun tempo de 22' 55".
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 21:21

En canto o de comentar creo que non hai moito que comentar,coma dician en balaidos,coma sempre o de sempre....
Mala maña por sorte os chuzos gordos caeron a 1ª hora da maña que senon ia ser un pouco mais dificil.Non entendo porque a tardanza na saida,ese amago de speaker dicindo:veña 8 minutos mais,cando xa habia rato que pasaran as 12,o millor esperaban que se apuntara mais xente pagando 5€,no comment!!
Nas escaleiras da 2ª republica quedei sen pernas e preferin reservarme para a carreira de Pereiro,onde tamen quedei sen pernas(onte non era o meu dia)
Impresionante a morea de xente animando no recorrido,parecia a predetre de Santiago (sarcasmo), a xente miraba con caras raras o pasar correndo.
Bonito detalle tamen que na paxina web da carreira segue sen aparecer nada de dita carreira,o cal non me extraña,tiven a sorte ou mala sorte segun se mire de correr as 3 edicions e da pena que unha carreira que pode ser preciosa e bonita non teña unha organizacion a altura
Creo que queda todo dito,saudos!!
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 18:08

Hola a todos.El sabado corrì esta subida por primera vez y a pesar de que me sentì muy bien en ella y me gustò el recorrido,todo lo que rodea a su organizaciòn no me gustò mucho.El mal tiempo tampoco ayudò,sobre todo a la hora de entrega de premios y sorteo de regalos(¿?)La verdad el que cobren 5 euros por inscribirse el dìa de la carrera para un recorrido tan pequeño,poco organizado y ni camiseta,pues no ayuda nada.Casi no tiene repercusiòn a la hora de enterarse si existe y en que fechas y horarios,...,en definitiva como ya dijo alguien antes:Una especie de carreras fantasma de esas que hay en Vigo y que sòlo se enteran de su existencia la gente relacionada con el atletismo.Asì no hay manera de animar a gente nueva a participar en esto.De todos modos me quedè muy satisfecho de mis prestaciones esa mañana,ademàs por la tarde me fuì a correr a Mos y tambièn me saliò una muy buena carrera para mi nivel(El 80º y 27min53seg).Perdòn por enrollarme tanto. Avergoñado
subidaaocastro

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 10:52

IV SUBIDA AO CASTRO

errepetres.blogspot.co...astro.html
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 11:57

subidaaocastro escribió:
IV SUBIDA AO CASTRO

errepetres.blogspot.co...astro.html

Ola,
Benvido o foro subidaocastro,
si non che importa habre outro fio para non liar a xente co que pasou o ano pasado Mr. Green , polo menos xa hai algunha info con anticipación, gracias,

un saudo.
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 22:48

Pois nada,outro ano que tocara ir,e xa van 4 Ríndose
subidaaocastro

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 16:31

XA ESTÁ FEITO:

www.correrengalicia.or...pic&t=5154
huracan211

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/10/09
0 Carreiras
185 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 16:39

Osea que ya fue la subida al castro y yo sin enterarme!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 16:43

huracan211 escribió:
Osea que ya fue la subida al castro y yo sin enterarme!!

¿Eh? Abraiado Yo leo «12 de decembro de 2009. Saída ás 12:00 h». ¿En qué año vives tú? Pensando Ríndose

huracan211

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/10/09
0 Carreiras
185 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 18:38

amigo se me fue la pinza!! Muro Muro Muro en que estaria yo pensando...
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 18:57

Ola,
xa esta aberto o novo do 2009, deixemos este para a historia.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos