MICHI escribió: |
Moita sorte Irdam, no teu estreno na maraton... ainda que creo que a sorte ten pouca cabida nesta distancia... mais ben moita forza e moita cabeciña amigo.. |
fonvigo escribió: |
Veo que se ha roto el equipo, jaja, ya veremos quien es el nuevo Que problema hay que ya sois dos los que cambiasteis de nombre?? |
:[-( que pouca memoria, ainda estou de corpo presente.. e vos xa celebrando a nova incorporación !! Eu que o dín todo por este équipo...!! E ídeslle facer caso ós embustes do Sr.Montxo ?? Eu nunca pensei en abandoar os meus Irmandiños ata que Montxo me ameazou cunha forquilla chea de esterco e me oblijou a abandoar o equipo para poder mangonear el ó seu antoxo Pero tranquilos Irmandiños ei comprar unha forquilla mais jrande ca del e volverei para espichalo como se dun meduco se tratase, para botar man deste equipo ingobernado !! SIEMPRE VUESTRO. NIKITO... |
montxo escribió: | ||
Vamos a ver sr. fonvigo 1º que dices que se rompeu o equipo, non fumes mais 2º Ya veremos, ya veremos quien es el nuevo, pois estas amolado, porque de nuevo nada de nada, eche un vello, e non creo que o poidas ver, sobor de todo en carreira , na clasificacion sejuro que si pero bastante diante do resto dos Irmandiños 3º corrijote, e moi dificil cambiar de nome, si tal de nick, pero a persoa seje sendo a mesma, unha moi boa persoa coma ti Tes que entender que o capitan ten que defender a morte os seus una aperta meu |
home_de_nejro escribió: | ||
ayy, carajo, ajora o nikito amariconousenos e chamase MICHI, como os debuxos animados japoneses, dende lo eso do triatlon como cambia a xente |
:?: Irdaaaaaaaaaaaaaam !! estas vivo?? Pobriño... a que se nos reventou por esas terriñas de dios... eche unha lástima... era bo chavalito !! |
home_de_nejro escribió: | ||
Coño, michi, que andas a faser ti por este foro , aiiiiiii, desjrasiadiño, claro como xa non andas co equipo, andas mais perdido cun pulpo nun jaraje , ajora xa deixamos de escribir neste foro e temos un aberto no foro CIRCUITO 09-10 , ayyyyyyyyyyyyyyyyyy que non nos enteramos . Bueno saudos e esperote ver na carreira de san martiño. |