runrunpabli escribió: |
hostias, con ese palmares isto de formar parte do equipo dos irmandiños vai ser unha carja irrasional alen de unha presion mais jrande ca da olla onde votuo o capitan a cocer os jue.. de nikito, de todalas maneiras eu sempre funcionei ben baixo presion coma os neumaticos de circuito, e para intentar darlle ao equipo uns puntiños voume meter no primeiro frejado da tempada, a carreira de negreira este domingo dia oito, se alguen do equipo ou de fora que sexa do porriño ten pensado ir teño 3 plazas no coche (4 apretados) que poño a vosa disposicion. SALUDOS A TOD@S e que o asfalto nos espere frio porque imolo quentar. |
Pipe escribió: |
Estamos empezando a adestrar... non vaiades moi rápidos ainda... ¿vale? |
lestrove escribió: |
Tranquiliño Montxo que este ano para eso estamos nos,Os Galácticos,para desbancarvos do mais alto,e pisedes chán. De todas formas sorte Os Irmandiños para esta nova tempada do Circuito,e enoraboa polo Campeonato que acadachedes merecidamente este ano. !! Vémonos pois sobre o asfalto...........e que él dicte sentencia sabiamente !! |
lestrove escribió: |
Como eres Montxo,erelo demo en persoa. De todas formas,si tes algo que reprocharme,falas co meu asesor de imaxen...........o teu amigo Chacal. Que tenga usted unha boa tarde. |
home_de_nejro escribió: |
Montxo, non te manques escribindo, non , que asta nesto eres vajo, vajo , debeuche contajiar o noso ben querido e finiquitado nikito, a la sazon, Michi. Cando metas aljo no foro , polo menos escribe un pouquiño e non so piques caritas, que para caritas as tuas |
home_de_nejro escribió: |
Montxo, non te manques escribindo, non , que asta nesto eres vajo, vajo , debeuche contajiar o noso ben querido e finiquitado nikito, a la sazon, Michi. Cando metas aljo no foro , polo menos escribe un pouquiño e non so piques caritas, que para caritas as tuas |