Foros ›
Autor
Mensaxe
indicio

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/06
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xuñ 2006, 9:12
Asunto:

Ola:

Pois eu quedei abraiado coa miña marca, pensando, claro, que a distancia que oficialmente tiña era de 8,6 km. con 0:32:00 de crono (oficioso Ríndose ) dábame un ritmo incrible. Agora que omarcinho mediu o percorrido, dame un ritmo moito máis axustado ás miñas marcas Triste pero en xeral, a carreira me gustou moito; é moi rápida, e correr a esa hora a mín resúltame moi cómodo (caseque coincide coa hora dos entrenos....)

Sabe alguén se van poñer os resultados?
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 26 Xuñ 2006, 10:19
Asunto: San Xoán 2006 Vigo

Parabéns pola carreira, é un gustazo correr polo medio da cidade, por onde temos que aguantar os coches Demo sorrindo todos os días. Un gustazo, xa se podían repertir máis destas, unha ao mes por diferentes barrios.

Eu saín tranquiliño, se forzar demasiado, que xa sei que sae tododios fogeado e despois se paga. Pola baixada de Romil case a rebolos :D, mimá!, paresian carrilanas humanas Abraiado . Por Pi i Margall, a cousa xa che mudou e tod@s máis tranquil@s, e en Peniche xa iamos cada quen ao seu ritmo e co seu grupo. Eu fun adiantando un bo cacho atá a metade, aló pola curva de San Gregorio. E en Beiramar xa co grupiño que chegamos até o final.
Polo ritmo que levaba podiamos andar polos 30 min (Eu medira no Sigpac de www.xunta.es/visor aproximadamente 8 quilometros, e vexo que era algo menos).
Ao final as pernas un pouco cargadas, ainda estamos desentrenados, pero case pillo ao que levaba diante cun tirón nos últimos 100 mts (ainda me quedaban forzas e habia que probar). O tempo exacto non sei pero si non máis de 30 minutos. Media espectácular senon fose polas baixadas, así calquera :wink:. Pero está moi ben, por debaixo dos 4´. Funsionan as series Moi feliz !
Vai custar máis quilómetros coller o fundo para acabar a maratón de Tui.
E unha ultima, resulta que o que ía diante e case pillo na chegada era un compañeiro do equipo de balonmán no que estiven hai 20 anos, e non o vira desde aquela, manda truco!!

Supoño que os resultados poñeranmos os da Federación www.fgatletismo.es//Ca...02006.html

Saúdos a tod@s os foreir@s populares
vanessa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/02/06
0 Carreiras
451 Mensaxes
Ciudad de Cristal
Respostar citando Envío Lun, 26 Xuñ 2006, 10:31
Asunto:

CHARLY escribió:
Pues yo tambien he corrido esta carrerilla tan especial aunque un poco mermado fisicamente ,mi cuerpo aun no esta preparado para estos trotes ...

En principio salgo con Tette y el hermano de Elias Dominguez (Quique) desde atras del peloton y el objetivo es ir en plan pachanguero-pastelero total , para terminarla .
En principio se cumple el pronostico y por Camelias vamos bien es un ritmo comodo aunque por mi polar (yo no llevo cinta ),me va chivando que Tette ya se va calentando ya que le marca entre 177 y 178 pulsaciones y subiendo Abraiado .Al llegar a Tomas alonso empiezan unos repechillos suaves y ahi ya empiezo a notar mi falta de forma (no siento las piernas Ríndose ) Tette ya va por las 185 pulsaciones no quiero ni imaginarme como voy yo Disimulando , llegamos por alfageme nos saluda mi aficion particular y ya solo nos queda enfilar orillamar donde oigo como siempre los mismos comentarios idiotas por no decir otra cosa de los automovilistas que estan parados por la policia para dejarnos pasar en los cruces del estilo :podian correr por el monte... , vaya ganas de fastidiar el trafico en un dia como hoy etc...etc.. en fin cuando es futbol ni dio protesta, ,somos los parias del deporte ....

Bueno a lo que ibamos ...por orillamar me voy quedando... Tette y Quique acceleran yo no pudo seguirlos ,me han dejado tirao como una colilla jejeje se me acaba el sufrimiento y cruzo la meta en 35´53 ,despues sorteo ,sardiñada y bueno esto fue lo que dio de si mi reencuentro con las carreras ,hasta otra .....bye bye

....ya te tengo a tiro Charly... además, yo tengo un AS en la manga ... esas 195 pulsaciones y subiendo Guiño
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 27 Xuñ 2006, 12:10
Asunto: San Xoan

Parese que non dan posto os resultados na Páxina da Federación. Estiven consultando anos anteriores e non están os resultados. Alguén sabe con quen haberia que falar para enterarse Disimulando ?
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xuñ 2006, 18:21
Asunto:

Hooooooola!!
La verdad es que creo que es el día ideal y la hora ideal para hacer una carrera...y más si el premio es una estupenda sardiñada cerca del mar...¡¡Qué envidia me dáis!! Lástima que me quede tan lejos!
Enhorabuena a los que habéis ido y...Charly, has elegido el mejor decorado para tu debut post parada biológica. Ríndose Ríndose
Saludos:
Guiño
indicio

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/06
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xul 2006, 13:24
Asunto:

Parece que aínda non puxeron os resultados na páxina web da federación galega de atletismo
www.fgatletismo.es//Ca...02006.html"
xa que dende Vigo non llos enviaron. Sabe alguén o teléfono para chamalos que saber ónde conseguir os resultados? Moi feliz
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 03 Xul 2006, 17:14
Asunto:

indicio escribió:
Parece que aínda non puxeron os resultados na páxina web da federación galega de atletismo
www.fgatletismo.es//Ca...02006.html"
xa que dende Vigo non llos enviaron. Sabe alguén o teléfono para
chamalos que saber ónde conseguir os resultados? Moi feliz

986221500 ó Fax: 986441216- fgavigo @ terra.es

Xa chamei unha vez e non houbo sorte, se reciben varias chamadas ao mellor se animan Abraiado
indicio

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/06
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xul 2006, 10:09
Asunto:

Xa se poden consultar os resultados da carreira de San Xoan 2006:

www.fgatletismo.es///R...an2006.pdf

Moi feliz

Podes publicar novos temas